Mitä mieltä tästä sisustuksesta. Ihana!
https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/7443eee1-73c3-4706-bddc-9c5ae8b9cd1e
Nyt on onnistuttu. Itse tykkään juuri tälläisestä sisustuksesta. Paljon vanhaa ja kierrätettyä.
Kommentit (112)
Minusta tämä koti on muuten ihana, mutta en tykkää noista olohuoneen vaaleanpunaisista (vai mikä väri onkaan) tekstiileistä. Jos oli minun koti, niin ne menisi heti vaihtoon, mutta eipä ole. 😄 Omistaja nauttikoon kauniista kodistaan. ☺️
Astiat oli ihania. Aavistuksen levoton sisustus, ja ehdottomasti liikaa pölynkerääjiä.
En jaksaisi asua tuolla. Avohyllyt on työläitä.
Astmaatikon painajainen.
Yllättävän valoisa ja raikas tunnelma siihen nähden että värejä on käytetty rohkeasti ja tavaraa on paljon. Tällä henkilöllä on selvästi silmää sille, kuinka sisustusesineitä ja koristeita voi olla esillä runsaasti ilman että kokonaisuus muodostuu sekavaksi. Multa itseltäni puuttuu tuo taito, valitettavasti. Mä saan sisustuksesta viihtyisän oikeastaan vain pitämällä mahdollisimman vähän "krääsää" esillä kerrallaan.
Näin värikäs ja runsas sisustus ei kuitenkaan ole sellainen, miten oman kotini haluaisin sisustaa. Ja väkisinkin tuli mieleen, että tuon kodin asukkaiden pitää tykätä siivoamisesta, ainakin pölyjen pyyhinnästä. 😁
Mutta tosi raikas kokonaisuus tuo on. Ja kissan telkkarimökki on ihan huippu!
Kaunishan se oli, tapetit varsinkin. Mutta plyyshihuonekaut on minusta ihan hirveitä.
Kaunis ja kodikas koti, mutta itse poistaisin kolmasosan tai puolet koriste-esineistä. Inhoan pölyn kerääntymistä ja pienempi koristeiden määrä rauhoittaisi hieman visuaalista ilmettä vähentämättä kodikkuutta.
Kaunis koti, mutta tavaran määrän pudottaisin neljännekseen tuosta. Väreistä tykkään.
Onko ton jutun kuvannut ja tehnyt muuten se Tyyliä Metsästämässä-bloggaaja Veera Korhonen? Hänhän on porilainen ja Harjavalta siinä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun on väriä. Ja paljon kasveja, näyttää kodikkaalta. Mutta liikaa tuollaista pientä tilpehööriä esillä.
Juu, ihanan raikkaita värejä ja kivoja tapetteja ja keittiökin kivan näköinen, mutta ihan liikaa kaikenmaailman roinaa.Liika on liikaa. Ja itse en oikein tajua, että mikä idea on säilyttää keittiön kaapissa mieletöntä määrää kahvikuppeja (ellei sitten useinkin järjestä jotain tilaisuuksia monelle kymmenelle hengelle..). Nuo veikeät kissat ovat kyllä ihan parasta tuossa kämpässä.
Auts! Kaamea!
Mulla on sellainen muistikuva, että tuon keltainen kahvipannu -blogin pitäjän sisustus oli alussa kivempaa. Nyt tuo näyttää, sori nyt vaan, aika pahalle.
Minun makuuni hiukan levoton sisustus ja värit. Pisteitä annan 7/10.
Pidin tästä oikein paljo, vaikka vähempi tavaramäärä olisi ollut vielä enemmän makuuni.
Ihmettelen vaan, mitä minä teen noiden kattieni kanssa niin hemmetin väärin aina kun näen näin sisustettuja koteja, missä on kissoja. Minä en pysty pitämään viherkasveja, ne revitään heti, tuollaiset pikkutavarat tiputeltaisiin jo ihan sillä, että avohyllyille ja pöydille hypitään, huonekalut revitään...
Ja kyllä, kissoillani on paljon tilaa (iso omakotitalo), virikkeitä ja ulkoaitaus.
Monessa komentissa mainitaan mummolamaisuus negatiivisena asiana. Mitä vikaa on mummolamaisuudessa? Itse suorastaan pyrin siihen. Mieluummin vanhaa ja kestävää, kuin uutta ja sielutonta.
Kissankoti mahtava! Muuten levoton, halpaa krääsää joka paikka täynnä.
Muutama hyvä huonekalu, kuten olohuoneen pyöreä lasipöytä.
Kodikkuutta ei todellakaan toi rihkama tuo, tekee vaan halvan oloiseksi.
Kaunis, värikäs koti! Tykkään vanhoista huonekaluista ja upeista tapeteista. Olohuoneesta voisi karsia yhden värin pois, vaihtaa esim vaaleanpunaiset tekstiilit toisen värisiin. Muuten on oikein kotoisaa ja kaunista. Mun mielestä kaikki esineet on taidokkaasti sommiteltu, eikä niitä siten ole liikaa. Vaatii silmää sisustaa tällä tavalla kotia. Pelkät paljaat pinnat näyttää aika kolkolta, mutta ymmärrän, että jotkut haluaa tehdä niin käytännön syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän krääsäinen ja sitten häiritsee se, että kaikki on merkkiä. Ja kallista merkkiä. Ei vaikuta rennolta rettoilu/mummolatouhulta ollenkaan vaan ihan yhtä laskelmoitua statustouhua kuin jos olisi bmw pihassa ja marmoritasot. Tuota disustusta ei ole tehty esteettiset arvot vaan raha ja status edellä.
Just tuo minuakin on harmittanut. Miksei joku englantilainen tai kiinalainen tai ihan mikä tahansa kaunis kippo kelpaa?! Aina pitää olla jokin (Suomessa) arvostettu suomalainen esine.
Kaunis ja taidolla sisustettu, tyyliltään koherentti kokonaisuus. Lähes vastakohta omalle kodilleni, mutta tykkäänkin monista muistakin tyyleistä kuin omastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun on väriä. Ja paljon kasveja, näyttää kodikkaalta. Mutta liikaa tuollaista pientä tilpehööriä esillä.
Juu, ihanan raikkaita värejä ja kivoja tapetteja ja keittiökin kivan näköinen, mutta ihan liikaa kaikenmaailman roinaa.Liika on liikaa. Ja itse en oikein tajua, että mikä idea on säilyttää keittiön kaapissa mieletöntä määrää kahvikuppeja (ellei sitten useinkin järjestä jotain tilaisuuksia monelle kymmenelle hengelle..). Nuo veikeät kissat ovat kyllä ihan parasta tuossa kämpässä.
Mua kanssa ahdistaisi, jos minulla olisi noin paljon kahvikuppeja. Taaimmaisia en voisi edes nähdä ottamatta kaikkea välillä ulos🙁
En itse haluaisi asua tuollaisessa mutta ihanalta näyttää ja laittajalla on sisustussilmää. Ihanaa värien käyttöä.