Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä sisustuksesta. Ihana!

Vierailija
23.08.2020 |

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/7443eee1-73c3-4706-bddc-9c5ae8b9cd1e

Nyt on onnistuttu. Itse tykkään juuri tälläisestä sisustuksesta. Paljon vanhaa ja kierrätettyä.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tällaisesta tyylistä, mutta tuolla on liikaa pikkukamaa. Kissan tv-pesä hauska! Keittiön avohyllyjä en edelleenkään vain käsitä. Värejä sopivasti, sopivat hyvin keskenään. Mutta tämäntyylisiä on ollut tosi paljon viime aikoina nähtävillä, että en sanois edes kovin persoonalliseksi.

Tiedättekö, minusta tuntuu, että juuri tämän tapainen on sellainen sisustus, jollainen oli joku aika sitten se kokovalkoinen. Sellainen, joka on kohta "kaikilla", jotka seuraavat sisustusmuoteja (hieman jälkijunassa tullen).

Tällainen sisustus ei synny hetkessä, joten tuskin tulee suureen suosioon. Ennemmin se mustavalkoisuus, konjakinvärinen nahka ja paimentolaismatto on uusi valtavirta. Niin ja se hemmetin boho - huiskat ja rottingit voi ostaa kerralla julkkiksen verkkokaupasta.

Vierailija
42/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut häntä instagramissa pitkään ja tykkään paljon. Olen itse myös kirpparisisustaja. Mulle harvoin tulee ensimmäiseksi mieleen ostaa jotain kodin sisustukseen liittyvää kaupasta. Hämmästyttävää on myös se, että ihmiset haluaa antaa mulle kivoja, meidän tyyliimme sopivia huonekaluja. Viimeksi sain sohvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liikaa kaikkea - apua, migreenihän tuosta iskee! Pidän kyllä väreistä ja tollaisesta retroilu-kesämökkihengestä, mutta liika on liikaa. Puolet esineistä voisi karsia pois niin tulisi vähän rauhallisempi ilme.

Migreenipä juurikin! Huh huh!

Vierailija
44/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppis luukku.

Vierailija
45/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tällaisesta tyylistä, mutta tuolla on liikaa pikkukamaa. Kissan tv-pesä hauska! Keittiön avohyllyjä en edelleenkään vain käsitä. Värejä sopivasti, sopivat hyvin keskenään. Mutta tämäntyylisiä on ollut tosi paljon viime aikoina nähtävillä, että en sanois edes kovin persoonalliseksi.

Tiedättekö, minusta tuntuu, että juuri tämän tapainen on sellainen sisustus, jollainen oli joku aika sitten se kokovalkoinen. Sellainen, joka on kohta "kaikilla", jotka seuraavat sisustusmuoteja (hieman jälkijunassa tullen).

Tällainen sisustus ei synny hetkessä, joten tuskin tulee suureen suosioon. Ennemmin se mustavalkoisuus, konjakinvärinen nahka ja paimentolaismatto on uusi valtavirta. Niin ja se hemmetin boho - huiskat ja rottingit voi ostaa kerralla julkkiksen verkkokaupasta.

Ajattelin ihan samaa, kun luin tuon kommentin. Tuollaisen sisustuksen luomiseen vuosikymmen on lyhyt aika.

Vierailija
46/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän askeettisemmasta sisustuksesta. Ei jatkoon.

Vierailija
47/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän askeettisemmasta sisustuksesta. Ei jatkoon.

Mihin jatkoon?

Vierailija
48/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodikasta ja lämmintä. Juuri sen näköistä että tuolla viihtyisi heti kun menisi vierailulle.

Vierailija
49/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja kodikas. Omaan kotiin en silti halua noin paljon värejä ja tavaraa.

Vierailija
50/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää normaalilta 90-vuotiaan mummon kodilta.

Vierailija
51/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavarat melko yhdentekeviä, mutta valtava plussa siitä että seinillä muuta kuin iänikuista vitivalkoista. Tapettiakin uskallettu käyttää.

Noi p&r:n kuosit on vaan niin nähtyjä vaikka kivoja onkin. Meillä on seinällä tuota appelsiini-kuosia joka on tuossa kodissa keittiössä.

Itse haluaisin Cole & Sonin uusimpia tapetteja mutta hinnat ovat päätähuimaavia.

Olen tilannut Englannista, ovat vähän halvempia siellä.vielä kerkiää ennen brexitiä. Esim wallpaperdirect, siellä on muutaman kerran vuodessa 20-30 prossan ale melkein koko merkkivalikoimasta jota kannattaa kytätä jos tapettia tarvitsee.

Esim. C&S:n Fornasetti-pilvikuvio maksaa pökerryttävät 470€ per rulla!

Joo, kalliita ovat. Onneksi ei ole tullut himoa noihin kalleimpiin mallistoihin, vaikkakin aina joskus olen sillä silmällä katsellut tätä https://cdn11.bigcommerce.com/s-hv21hhsv/images/stencil/2000x2000/produ…. Upea.

Vierailija
52/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodikasta, viihtyisää ja lämminhenkistä. Runsaudesta huolimatta harmonista. Hyvä värisilmä asukkaalla.

Vierailija
53/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, iloinen, eloisa ja valoisa koti. Kissat ja kasvit viihtyvät, minullakin olisi kotoisa olo.

Oma koti on erilainen, se ei estä arvostamasta sitä, että joku on tehnyt kotinsa viihtyisäksi ja oman näköisesti kodikkaaksi.

Vierailija
54/112 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään yleensä siitä että on vanhoja huonekaluja ja sekalainen sisustus, mutta tässä tapauksessa en.

Värimaailma on väärä, samoin tyyli.

Olisi kuin asuisi karkkikaupassa.

Vierailija
55/112 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ihan samaa, kun luin tuon kommentin. Tuollaisen sisustuksen luomiseen vuosikymmen on lyhyt aika.

No jos jätetään kerätyt astia- ja maljakkosarjat pois laskuista, tällaisen rekonstruoiminen nopeassa tahdissa ei olisi värien, tavaroiden, kasvien ja pintojen puolesta temppu eikä mikään.

Vierailija
56/112 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos jätetään kerätyt astia- ja maljakkosarjat pois laskuista, tällaisen rekonstruoiminen nopeassa tahdissa ei olisi värien, tavaroiden, kasvien ja pintojen puolesta temppu eikä mikään.

Ei olisi myöskään huonekalujen puolesta. Kun ostaa käytettyä, sitä oikeaa voi joutua etsimään jopa 10 vuotta. Tuossa talossa on myös erilaisua itse tehtyjä juttuja.

Vanhalla sisustavat tietävät.

Vierailija
57/112 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian "söpöä" ja sekavaa minun makuuni, lisäksi ei ole yhtään aitoa taidetta eikä kirjoja.

Vierailija
58/112 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Liikaa krääsää tursuaa joka paikasta ja yleisilme ahdas ja sekava.

Vierailija
59/112 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis koti, tykkään! Eikä mun silmään tavaraakaan ole liikaa, kaikki on ihanan värikästä ja yltäkylläistä. Kahvittelisin mielelläni hänen luonaan.

Omaa kotiani en haluaisi vastaavaksi, koska olen tosi laiska siivooja ja toi ois hetkessä likainen/pölyinen kaaos..

Vierailija
60/112 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Kauniita tapetteja, mutta valtavasti astioita. 

Kissanpetinä toimiva tv oli loistava! 

Ja minusta taas tapetit oli kaameinta koko kämpässä! 🤣

Kukin tyylillään. Minun tyyliä tuo ei ole, en pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme