Mitä mieltä tästä sisustuksesta. Ihana!
https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/7443eee1-73c3-4706-bddc-9c5ae8b9cd1e
Nyt on onnistuttu. Itse tykkään juuri tälläisestä sisustuksesta. Paljon vanhaa ja kierrätettyä.
Kommentit (112)
Olen seurannut hänen blogiaan jo kauan. Olohuone oli minusta parempi ennen, nyt se on mennyt jo vähän sellaiseksi ylikikkailuksi. Eteinen ja keittiö on ihanat!
Kivan värikästä, itse en ihan noin paljosta retrosta tavaramäärästä tykkää, mutta jos on retroilija niin silloinhan tuo sopii.
Kotoisa, lämmin, ihastuttava kuten asukitkin varmaan. Elämänmakuinen, toisin kun ap kylmähkö koti, mistä puuttuu myös ihmisten välinen lämpö. Sisustettu vain yhden henkilön mukaan.
Hyi. Ei tippaakaan minun makuuni. Mä pidän selkeydestä ja mahdollisimman harmonisesta. Ei mitään ylimääräistä krääsää mihinkään. Me ihmiset ollaan erilaisia ja toi sisustus sai voimaan pahoin.
Kukkia ja tauluja kiva määrä mutta ihan liikaa posniiliastioita. Sentään kuitenni viihtyisä sisustus: Ei semmoinen livelovelaughimainen whitetrash-ratkaisu kuin mitä niin monesti nykyisin näkee
On kivan näköistä. Varsinkin kuudes kuva ylhäältä, jossa oli kai ruokailuhuone vaaleanvihreine seinineen, oli kaunis.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kivoja kasveja olohuoneessa, mutta muuten värit ja huonekalut sun muut eivät ole omaan makuuni.
Pidin paljon väreistä mitä tässä asunnossa on, ja varmasti sopivat hyvin tähän luultavasti vanhempaan asuntoon/taloon. Tavaroita on omaan makuuni liikaa, ja saatan tuntea lievää vastenmielisyyttä, mutta silti varmasti viihtyisin asunnossa vierailulla. Arvostan kuitenkin, että jotkut tuntevat kiinnostusta suurempaan tavaramäärään, ja osaavat panna ne esille viehättävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavarat melko yhdentekeviä, mutta valtava plussa siitä että seinillä muuta kuin iänikuista vitivalkoista. Tapettiakin uskallettu käyttää.
Noi p&r:n kuosit on vaan niin nähtyjä vaikka kivoja onkin. Meillä on seinällä tuota appelsiini-kuosia joka on tuossa kodissa keittiössä.
Itse haluaisin Cole & Sonin uusimpia tapetteja mutta hinnat ovat päätähuimaavia.
Olen tilannut Englannista, ovat vähän halvempia siellä.vielä kerkiää ennen brexitiä. Esim wallpaperdirect, siellä on muutaman kerran vuodessa 20-30 prossan ale melkein koko merkkivalikoimasta jota kannattaa kytätä jos tapettia tarvitsee.
Esim. C&S:n Fornasetti-pilvikuvio maksaa pökerryttävät 470€ per rulla!
Liikaa väriä omana makuun alkaa ahdistamaan pelkät kuvat.
Leila Koo kirjoitti:
Paljon purnukoita ja muuta pikkutavaraa avohyllyillä keräämässä pölyä.
Vanhoista huonekaluista, astioista ja räsymatoista tykkään kyllä, mutta olen kamalan laiska siivoamaan kn on niin paljon muuta mukavampaakin tekemistä.
Mitä haittaa jos kerää pölyä? Miksi pelkäät pölyä?
Vähän krääsäinen ja sitten häiritsee se, että kaikki on merkkiä. Ja kallista merkkiä. Ei vaikuta rennolta rettoilu/mummolatouhulta ollenkaan vaan ihan yhtä laskelmoitua statustouhua kuin jos olisi bmw pihassa ja marmoritasot. Tuota disustusta ei ole tehty esteettiset arvot vaan raha ja status edellä.
Ihan älyttömän ihana. Kepeä, värikäs ja valoisa. Kerrassaan hurmaava. Ei ole omaa synkkää tyyliäni, mutta tykkään silti kovasti.
Minusta oikein kiva ja viihtyisä, vaikkakin aavistuksen liikaa on kaikkea. Hieman vähemmän tavaraa esillä, niin voisin kuvitella vaikka asuvani tuolla.
Tulee paha olo kun noita kuvia katselee. Liikaa krääsää ja epäsointuista tilpehööriä. Levotonta ja ahdistavaa.
En voisi elää tuollaisessa sekasotkussa.
Pidän tällaisesta tyylistä, mutta tuolla on liikaa pikkukamaa. Kissan tv-pesä hauska! Keittiön avohyllyjä en edelleenkään vain käsitä. Värejä sopivasti, sopivat hyvin keskenään. Mutta tämäntyylisiä on ollut tosi paljon viime aikoina nähtävillä, että en sanois edes kovin persoonalliseksi.
Tiedättekö, minusta tuntuu, että juuri tämän tapainen on sellainen sisustus, jollainen oli joku aika sitten se kokovalkoinen. Sellainen, joka on kohta "kaikilla", jotka seuraavat sisustusmuoteja (hieman jälkijunassa tullen).
Tykkään väreistä ja huonekalujen tyylistä, ja kissa on ihana. Tavaramäärä ei itsessään niinkään haittaa mutta vierastan tuollaisia loputtomia kokoelmia. Itsellänikin on koriste-esineitä, mutta ne ovat sen verran erikoisia ja kiinnostavia, että niiden teho katoaisi jos vieressä olisi kaksikymmentä lähes samanlaista.
Ihan liikaa kaikkea - apua, migreenihän tuosta iskee! Pidän kyllä väreistä ja tollaisesta retroilu-kesämökkihengestä, mutta liika on liikaa. Puolet esineistä voisi karsia pois niin tulisi vähän rauhallisempi ilme.
Olen tilannut Englannista, ovat vähän halvempia siellä.vielä kerkiää ennen brexitiä. Esim wallpaperdirect, siellä on muutaman kerran vuodessa 20-30 prossan ale melkein koko merkkivalikoimasta jota kannattaa kytätä jos tapettia tarvitsee.