Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kinuaa seksiä ja kun ei saa niin haukkuu minua lapselleen

Vierailija
23.08.2020 |

Miehen lapsi meillä aina joka toinen viikonloppu. En nyt vain jaksa seksiä joka viikko, okei viime kerrasta on jo muutama viikko, mutta silti meillä menee mielestäni hyvin. Tänä aamuna mies yritti taas kutitella ja hyväillä sängyssä, koska halusi seksiä. Kun torjuin tai siis nousin ylös ja lähdin alas keittämään kahvia niin kuulin kuinka mies meni lapsen huoneeseen ja selitti, että *nimi* on taas huonolla tuulella, mennäänme kahdestaan hakemaan jätskit sitten kun viedään takaisin äidille.

Onko teidän mielestänne reilua?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suuhun se 

Vierailija
82/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä siinä pihtaamisessa on niin hienoa? Puolison menettäminen?

Naisen ei tarvitse harrastaa seksiä jos ei halua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kai nyt vartin tai puoli tuntia voi antaa ajastaan vaikka ei itseä huvittaisikaan.

Ihminen joutuu elämässään tekemään paljon sellaista mitä ei aina tahtoisi.

Laske vaikka niitä tapetin ruusuja tai mieti ensi viikon ruokia.

Vähän kannattaa kyllä silitellä siinä mietiskelyn lomassa.

N, 40v naimisissa

Herää tähän päivään. Seksi ilman suostumusta on RAISKAUS

Vierailija
84/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko reilua että pihtaat?

No ei ole.

Reilua on, että mies saa etsiä seuraa muualta 

Vierailija
85/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko sulla aivan tapana järjestelmällisesti torjua mies? Miksi?

Entäs jos itse haluaisit ja mies torjuisi?

Itsestä tuntuisi ainakin pahalta. En tajua, miksi toiselle ei haluta suhteessa tehdä hyvää.

Niin, syy on luultavasti syvemmällä, mutta miehen tapa vain pahentaa asiaa.

Jos toinen ei halua seksiä, on vonkaaminen ja syyllistäminen viimeisin temppu. Asiasta pitää pystyä puhumaan. Voi vaikka sopia, että otetaan hengähdyskuukausi. Silloin ahdistunut osapuoli uskaltaa hengittää vapaammin, kun kukaan ei vaadi mitään. Ehkä ne halutkin siitä heräävät.

Seksi voi olla ahdistavaa. Jokainen voi miettiä omalle kohdalleen jonkin itseään ahdistavan asian ja miettiä haluaisiko toisen painostavan ja syyllistävän, jos ei siihen pysty. Tuskin.

Naisen kohdalla usein tulee stoppi siinä, että kumppani ei vaan tajua. Tulee hyväksikäytetty ja ahdistunut olo. Kun se pallo lähtee pyörimään, kasvaa se pikkuhiljaa järkäleeksi. Kyllä mieskin voi estää sen kasvamisen. Puhumista, läheisyyttä ilman seksiä ja vähän malttia niiden omien tarpeiden kanssa.

Vierailija
86/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Voi miesparkaa. Meillä on ollut tällä viikolla seksiä 4 tai 5 kertaa (en nyt muista tarkkaan). Mies 47 v., minä 46 v., yhdessä yli 25 vuotta. Ikinä ei ole kummallakaan ollut tarvetta pihdata ja kummatkin haluaa toiselleen aina hyvää.

Minkä ihmeen takia tuon ikäisillä on seksielämä?

Koska seksi on paljon muuta ja enemmän kuin vain lisääntymistä, palsta-INCEL.

Miksi luulet että ehkäisy on keksitty, mäntti?

Vierailija
87/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä pakolla saadussa seksissä on niin hienoa? Itsekkyys?

Ei parisuhteessakaan seksi ole mikään itsestäänselvyys. Miehillä on joku ihme käsitys, että nainen on automaatti, jolta pitäisi irrota aina.

Vinkkinä: Ole niin ihana, että nainen arvostaa ja rakastaa. Ole niin taitava, että nainen oikeasti haluaa.

En tajua, miten mies voi olla onnellinen, jos toinen suostuu seksiin, vaikka ei haluaisi. Ovatko kaikki ukot jotain itsekkäitä pikkupentuja sisäisesti? Oma halu ja tarve menee aina järjen edelle?

Vierailija
88/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No ei ole.

Kumpikin saa etsiä, mutta silloin ei olla enää parisuhteessa.

Jos toinen ei halua toista, ei-halutun tulee miettiä miksei häntä haluta. Yleensähän syy on omassa käytöksessä ja siinä, että toisen vastuulle jätetään aivan kaikki.

Nainen ei kiihotu piittaamattomasta miehestä, joka kuvittelee olevansa kotona hotellivieras.

Vierailija
89/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi et anna?

En itse naisena oikein pysty kuvittelemaan suhdetta jossa ei harrastettaisi seksiä vähintään pari kertaa viikossa.

Eli jos sun 10 v suhteen aikana kävisi niin että miehesi olisi onnettomuuden takia kuukauden koomassa niin suhde olisi siinä. Selvä. Meillä suhde jatkui tuosta onnettomuudesta, koomasta ja kuntoutuksesta huolimatta. Nyt jo 20v yhdessä.

No älä nyt. Noin päin homma on tietysti ihan ok. Meilläkin mies uskoo voivansa kertoa, milloin on sopiva aika puuhille. Hänen väsymyksensä, kipunsa tai stressinsä on ihan eri luokkaa, kuin minun.

Vierailija
90/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No ei ole.

No jos ei ole merkitystä, onko toinen mukana hommassa vai ei, niin eikö siihen käy silloin oma käsi tai tekovärkki?

Vierailija
91/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No ei ole.

Kumpikin saa etsiä, mutta silloin ei olla enää parisuhteessa.

Jos toinen ei halua toista, ei-halutun tulee miettiä miksei häntä haluta. Yleensähän syy on omassa käytöksessä ja siinä, että toisen vastuulle jätetään aivan kaikki.

Nainen ei kiihotu piittaamattomasta miehestä, joka kuvittelee olevansa kotona hotellivieras.

Tuo viimeinen lause on se, mikä pitäisi takoa jokaisen äijän kaaliin ennen yhtä ainoaa parisuhdetta.

Vierailija
92/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ei seksin harrastaminen pitäisi kovin paljon vaatia naiselta, miehellä pitää sentään saada pippeli seisomaan, että onnistuu. Jos seksiä on liian paljon mielestäsi, niin ehdota, että nämä tarpeet miehen osalta ulkoistetaan. Olisiko se parempi ratkaisu? Jos on, niin kannattaa erota ettei tule myöhemmin kalliiksi. 🩷🩷🩷

Vierailija
93/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi et anna?

En itse naisena oikein pysty kuvittelemaan suhdetta jossa ei harrastettaisi seksiä vähintään pari kertaa viikossa.

Eli jos sun 10 v suhteen aikana kävisi niin että miehesi olisi onnettomuuden takia kuukauden koomassa niin suhde olisi siinä. Selvä. Meillä suhde jatkui tuosta onnettomuudesta, koomasta ja kuntoutuksesta huolimatta. Nyt jo 20v yhdessä.

Tuo on kuitenkin ihan poikkeustilanne jossa elämä muuttuu paljon muunkin kuin seksi suhteen.

Se ei oikein vertaudu siihen että ihan tavallisesta suhteesta puuttuu seksi.

Vierailija
94/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vaan että mies ei enää kauaa joudu kärsimään tuosta. Itse en olisi viikkoakaan ilman seksiä.

m57

Vierailija
95/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei parisuhteessakaan seksi ole mikään itsestäänselvyys. Miehillä on joku ihme käsitys, että nainen on automaatti, jolta pitäisi irrota aina.

Vinkkinä: Ole niin ihana, että nainen arvostaa ja rakastaa. Ole niin taitava, että nainen oikeasti haluaa.

En tajua, miten mies voi olla onnellinen, jos toinen suostuu seksiin, vaikka ei haluaisi. Ovatko kaikki ukot jotain itsekkäitä pikkupentuja sisäisesti? Oma halu ja tarve menee aina järjen edelle?

Ei tietenkään pakolla saadussa seksissä mitään hienoa ole. Mutta pointti onkin se miksi joku ajattelee että se seksi voisi loppua ilman että sillä olisi aika isoja vaikutuksia suhteeseen. Nythän monesti on ajatus että jos toinen ei halua seksiä niin sen halukkaan pitäisi vain hyväksyä tilanne eikä se saisi mitenkään vaikuttaa suhteeseen. Mutta ei se niin toimi.

Vierailija
96/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minusta ap:n parisuhteessa tilanne on kohtuuton. Molemmille. Ap:n ei pitäisi joutua luopumaan aseksuaslisesta elämäntavastaan. Seksielämän kieltäminen mieheltä on kohtuuton vaatimus. Avatkaa suhteenne. Ap saa rakastaa ilman seksiä ja mies saa rakastaa, mutta nauttia aktiivisesta seksielämästä. Olisi ap:lle helpottavaa, kun tietäisi ettei koskaan enää välttämättä tarvitse. Olen tässä nyt ensisijaisesti pahoillani miehen puolesta. Keski-ikäisenä naisena, joka sinkku mutta jolla  normaali tarve kokea hyvää oloa myös seksuaalisen kanssakäymisen kautta, kärsin siitä että vakkari kumppani puuttuu. Hirveä ajatus että löytäisin vihdoin paljon toivomani uuden parisuhteen ja ilmeni että se onkin este seksielämälle.

Vierailija
97/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toivon vaan että mies ei enää kauaa joudu kärsimään tuosta. Itse en olisi viikkoakaan ilman seksiä.

m57

Et edes silloin, kun naisella on kuukautiset tai hän ei halua? Seksiriippuvuuten on saatavilla apua

Vierailija
98/99 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko annoit miehellesi?

Vierailija
99/99 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei siinä pakolla saadussa ole mitään hienoa eikä sitä täysjärkinen halua. Oma exäni päätti ettei halua seksiä enää. Olin ok asia selvä. Se on hänen oikeus ja mun piti vaan ymmärtää se asia. Mutta hän ei itse ymmärtänyt sitä, että minun seksielämä ei lopu hänen henkkoht päätökseen. Hän oletti, että seksitön suhde on minulle ok. Vähän kummallinen oletus. Sanoin hänelle, että vaihtoehtoja on tasan kaksi. Joko saan mennä hoitamaan asiani muualle ja hyväksyt sen tai otetaan ero, koska ei hän voi vaatia minulta sitä, että minun pitää lopettaa seksielämä. Hän ei ymmärtänyt tätäkään asiaa ja alkoi syyllistää. Tulin siihen tulokseen, että hän ei itse ajattele yhtään miltä minusta tuntuu kunhan hänellä on kaikki ok ja elämämme jatkuu, mutta ilman seksielämää.

Otin eron, koska ei kohdattu enää asioissa. Nyt mulla on seksielämä ihmisen kanssa, joka haluaa minun kanssa seksiä.