Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kinuaa seksiä ja kun ei saa niin haukkuu minua lapselleen

Vierailija
23.08.2020 |

Miehen lapsi meillä aina joka toinen viikonloppu. En nyt vain jaksa seksiä joka viikko, okei viime kerrasta on jo muutama viikko, mutta silti meillä menee mielestäni hyvin. Tänä aamuna mies yritti taas kutitella ja hyväillä sängyssä, koska halusi seksiä. Kun torjuin tai siis nousin ylös ja lähdin alas keittämään kahvia niin kuulin kuinka mies meni lapsen huoneeseen ja selitti, että *nimi* on taas huonolla tuulella, mennäänme kahdestaan hakemaan jätskit sitten kun viedään takaisin äidille.

Onko teidän mielestänne reilua?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On reilua, että isä käy lapsensa kanssa hakemassa jätskiä. :)

Vierailija
2/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä irstas sika. Pitäisi leikata pallit kun noin sunnuntaiaamuna ajattelee seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Mies haluaa kumppaniaan, irstas sika, kuinka se kehtaakaan!

Vierailija
4/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä olla parisuhteessa jos pihtaa?

Ei kaikki parisuhteet ole pelkkää panemista. Elämässä tulee aikoja, joissa on muitakin mietittävää kuin seksi.

Vierailija
5/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan antaa hänelle muutakin kuin alastonseksiä. Ei tarvitse riisua vaatteita voidakseen harrastaa sekstä. pettingin pitäisi  olla ihan hyvää ja tyydyttävää kanssailua kahden ihmisen välillä silloin kun toinen ei jaksa vaivautua alastonseksiin

Vierailija
6/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla aivan tapana järjestelmällisesti torjua mies? Miksi?

Entäs jos itse haluaisit ja mies torjuisi?

Itsestä tuntuisi ainakin pahalta. En tajua, miksi toiselle ei haluta suhteessa tehdä hyvää.

Vierailija
7/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä olla parisuhteessa jos pihtaa?

Ei kaikki parisuhteet ole pelkkää panemista. Elämässä tulee aikoja, joissa on muitakin mietittävää kuin seksi.

Voihan sitä miettiä 69 asennossakin. Mietitään yhdessä. Aika kohtuutonta on pitää tuollaisia taukoja.

mies52v

Vierailija
8/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälyttävää tuossa on että mies vastuuttaa lasta aikuisten asioista.

Vierailija
9/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että sun mies sanoo lapselleen että toi akka aina pihtaa. Eihän toi nyt haittaa mitään! Mun oma faija avautui mulle sen ja mutsin seksielämästä kun olin 15v vaikka kuinka tungin sormet korviin ja huusin hyiiii en halua kuulla!!!! "Miksi sun äitisi ei koskaan tee aloitetta seksiin?" 🤮🤮🤮🤮

Vierailija
10/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hälyttävää tuossa on että mies vastuuttaa lasta aikuisten asioista.

Mitä vastuuttamista on siinä että sanoo että äiti on huonolla tuulella, mennään me ihan kahdestaan tänään jonnekin?

Vierailija
11/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Minun 47v vaimoni vain nousi sängystä kun yritin varovasti ehdottaa.

Vierailija
12/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida sopia toisillenne, jos noin tuoreessa suhteessa on jo tuollaisia taukoja. Jäätelökommentista päättelin, että lapsi on aika nuori vielä, joten te ette varmaan ole olleet vielä montaa kymmentä vuotta yhdessä.

Vierailija
13/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naiseus ainakin sais aika kolauksen ja itsetunto romuttuis, jos mies kuukausitolkulla antaisi pakit jos koitan näyttää haluani häntä kohtaan.

Varmasti himot ja mielenkiinto jossain vaiheessa kääntyy muualle.

Vierailija
14/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit kun mun mies joskus kutittelisi sunnuntaiaamuna ja tahtois seksiä. Turha toivo.

Vierailija
15/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reilua pihdata.

Vierailija
16/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa kokemuksesta, että tästä tulee oravanpyörä, joka johtaa eroon.

Pihtaat seksiä niin kauan, että joko A) mies lähtee hakemaan seksin muualta tai B) mies alkaa kostamaan torjumisia sillä, että ei ehdottele kohta enää koskaan ja kun sinä ehdotat niin mies torjuu sinut kostoksi.

Meillä ex-vaimo pihtasi ja samalla häipyivät minun tunteeni häneen. Kun kerran vuodessa exää olisi kiinnostanut niin käänsin kylkeä ja sanoin, että ei tänään.

Lopulta otin eron.

Mies41

Vierailija
17/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuulostaa. Minun 47v vaimoni vain nousi sängystä kun yritin varovasti ehdottaa.

Sama. Meillä on ollut seksiä 3 kertaa tänä vuonna. 43 ja 42 v pari ja yksi lapsi. Jos vähänkin yritän lämmitellä niin vaimo hyppää sängystä ylös ja alkaa siivoamaan tai riitelemään niin, että ei tarvitse mitään seksiä miettiä.

Vierailija
18/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen tarvitsee kinuta seksiä?

Vierailija
19/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparkaa. Meillä on ollut tällä viikolla seksiä 4 tai 5 kertaa (en nyt muista tarkkaan). Mies 47 v., minä 46 v., yhdessä yli 25 vuotta. Ikinä ei ole kummallakaan ollut tarvetta pihdata ja kummatkin haluaa toiselleen aina hyvää.

Vierailija
20/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet ko. miehen kanssa?

varallisuus ilmeisesti?