Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kinuaa seksiä ja kun ei saa niin haukkuu minua lapselleen

Vierailija
23.08.2020 |

Miehen lapsi meillä aina joka toinen viikonloppu. En nyt vain jaksa seksiä joka viikko, okei viime kerrasta on jo muutama viikko, mutta silti meillä menee mielestäni hyvin. Tänä aamuna mies yritti taas kutitella ja hyväillä sängyssä, koska halusi seksiä. Kun torjuin tai siis nousin ylös ja lähdin alas keittämään kahvia niin kuulin kuinka mies meni lapsen huoneeseen ja selitti, että *nimi* on taas huonolla tuulella, mennäänme kahdestaan hakemaan jätskit sitten kun viedään takaisin äidille.

Onko teidän mielestänne reilua?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen tarvitsee kinuta seksiä?

Kenenkään ei tarvitse harrastaa seksiä jos ei halua.

t. AP

Vierailija
22/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi olet ko. miehen kanssa?

varallisuus ilmeisesti?

Aika ilkeästi sanottu. Rakkaudesta.

t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä olisi lapsi vain joka toinen viikonloppu, seksiä olisi tarjolla joskus muulloin kuin sinä joka toisena viikonloppuna.

Oikeesti.

Vierailija
24/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä irstas sika. Pitäisi leikata pallit kun noin sunnuntaiaamuna ajattelee seksiä.

Sinä olet ummessa sunnuntaiaamunakin?

Vierailija
25/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi olla noiden linnavenkuloiden kanssa varovainen.. - niillä on lyhyt pinna.

Vierailija
26/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuulostaa. Minun 47v vaimoni vain nousi sängystä kun yritin varovasti ehdottaa.

Sitten ihmetellään kun miehet katsoo nuorempia, joiden sanavalikoimaan ei kuulu "älä siinÄ" :D

mies52v

Vierailija
27/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuulostaa. Minun 47v vaimoni vain nousi sängystä kun yritin varovasti ehdottaa.

Sitten ihmetellään kun miehet katsoo nuorempia, joiden sanavalikoimaan ei kuulu "älä siinÄ" :D

mies52v

Tuon piti olla asia jota kaikki heteromiehet tekee vaikka vaimo tekis mitä. eri

Vierailija
28/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. AP

Ei tarvitsekaan. Mutta miehen rakkaus voi alkaa hiipumaan jos koko ajan torjut hänet.

Miksihän toi menee yleensä juurikin noin, että mies ei saa loukkaantua jos nainen torjuu hänen seksin ja läheisyyden kaipuunsa vaikka kuinka usein. Auta armias jos mies Yhden kerran naisen torjuu, niin alkaa kysely enkö mä kelpaa sulle, haluatko nuorempia. Taidampa mennä Tinderiin tai johki hakeen munaa jos et olekaan juuri tällä hetkellä kanki kovana. Koska sun pitäisi olla Aina valmis kun minä Naisena saatan sinulle ehdottaa seksiä

Vierailija
29/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Niin, ne nuoret sanoo älä edes kuvittele pappa!

Vierailija
30/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies ei halua puhua koskaan mistään, teet keskustelunaloituksia, kyselet häneltä asioista, kerrot omistasi, ilman mitään vastakaikua. Kaikki kertomasi unohtuu, omaa sisintään ei osaa avata.

Meillä tämä tilanne on johtanut seksittömyyteen. En halua ihmistä jonka lähelle ei pääse, ja joka ei osoita minua kohtaan mitään kiinnostusta.

Vierailija
31/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. AP

Ei tarvitsekaan. Mutta miehen rakkaus voi alkaa hiipumaan jos koko ajan torjut hänet.

Miksihän toi menee yleensä juurikin noin, että mies ei saa loukkaantua jos nainen torjuu hänen seksin ja läheisyyden kaipuunsa vaikka kuinka usein. Auta armias jos mies Yhden kerran naisen torjuu, niin alkaa kysely enkö mä kelpaa sulle, haluatko nuorempia. Taidampa mennä Tinderiin tai johki hakeen munaa jos et olekaan juuri tällä hetkellä kanki kovana. Koska sun pitäisi olla Aina valmis kun minä Naisena saatan sinulle ehdottaa seksiä

No mitä muuta virkaa miehellä sitten olisi?

Vierailija
32/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt vartin tai puoli tuntia voi antaa ajastaan vaikka ei itseä huvittaisikaan.

Ihminen joutuu elämässään tekemään paljon sellaista mitä ei aina tahtoisi.

Laske vaikka niitä tapetin ruusuja tai mieti ensi viikon ruokia.

Vähän kannattaa kyllä silitellä siinä mietiskelyn lomassa.

N, 40v naimisissa

Vierailija
33/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ettei hellyys maistu sinulle :( Tosiasia on, että seksi on tärkeä osa parisuhteen hoitoa. Jos tuntuu sinusta pahalta, niin ehkä joku seksuaaliterapeutti osaisi auttaa?

Miehesi puhui ihan kauniisti sinusta lapselleen, ei haukkunut, vaikka toisin väitit otsikossa.

Vierailija
34/99 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsit kun mun mies joskus kutittelisi sunnuntaiaamuna ja tahtois seksiä. Turha toivo.

Sama. Nousee vaivihkaan jo puoli 7 keittelemään kahvia ja alkaa aamurutiineihin. Itse tykkään loikoilla vapailla sinne 9, jos ei ole mihinkään menoa...

Vierailija
35/99 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt vartin tai puoli tuntia voi antaa ajastaan vaikka ei itseä huvittaisikaan.

Ihminen joutuu elämässään tekemään paljon sellaista mitä ei aina tahtoisi.

Laske vaikka niitä tapetin ruusuja tai mieti ensi viikon ruokia.

Vähän kannattaa kyllä silitellä siinä mietiskelyn lomassa.

N, 40v naimisissa

Vartin tai puoli tuntia? Mies ei ole saanut viikkokausiin seksiä. Se tulee 15-30 sekunnissa.

Vierailija
36/99 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea parisuhde teillä on.

Vierailija
37/99 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies ei halua puhua koskaan mistään, teet keskustelunaloituksia, kyselet häneltä asioista, kerrot omistasi, ilman mitään vastakaikua. Kaikki kertomasi unohtuu, omaa sisintään ei osaa avata.

Meillä tämä tilanne on johtanut seksittömyyteen. En halua ihmistä jonka lähelle ei pääse, ja joka ei osoita minua kohtaan mitään kiinnostusta.

Meillä sama. Oon ymmärtänyt ajan kuluessa että oon hänelle vain reikä.

Odotan että lapset kasvaa ja voin lähteä.

Vierailija
38/99 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Niin, ne nuoret sanoo älä edes kuvittele pappa!

Ei muuten sano. On kokemusta.

Ikis toki jankuttaa mutta oikea elämä on muualla.

Vierailija
39/99 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppais sut mäkeen, jos vaihdevuodet jo noin kolotta ettei nappaa.

Ottaa sellasen jolla nappaa.

Ootsä jo förbi seksun suhteen?

Vierailija
40/99 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Kannattaisi miehen keskittyä oman suhteensa hoitamiseen. Toisia katselemalla vain tuhoaa suhteensa. Laihdutus ja hyvä hygienia on hyviä lähtökohtia.