Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kinuaa seksiä ja kun ei saa niin haukkuu minua lapselleen

Vierailija
23.08.2020 |

Miehen lapsi meillä aina joka toinen viikonloppu. En nyt vain jaksa seksiä joka viikko, okei viime kerrasta on jo muutama viikko, mutta silti meillä menee mielestäni hyvin. Tänä aamuna mies yritti taas kutitella ja hyväillä sängyssä, koska halusi seksiä. Kun torjuin tai siis nousin ylös ja lähdin alas keittämään kahvia niin kuulin kuinka mies meni lapsen huoneeseen ja selitti, että *nimi* on taas huonolla tuulella, mennäänme kahdestaan hakemaan jätskit sitten kun viedään takaisin äidille.

Onko teidän mielestänne reilua?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on kyllä kummallisia miestä puolustelevia kommentteja, kertoo kyllä siitä miten huono tilanne Suomessa on, tämä ei ole onnellisin maan vaan maa missä lähes kaikki ovat onnettomia, muu on pelkkää propagandaa jota etenkin Marin ex viisikko hallinto julisti 2020-2023...

jätä se mies välittömästi...

Vierailija
62/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Purran Suomessa nyt paremmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

65/65 | 14.10.2023 | 10:07

"Ei Kokoomus halua, että ihmiset ostavat omistusasuntoja. Kokoomus haluaa, että mahdollisimman moni asuu vuokralla asuntosijoittajien omistamissa asunnoissa. Ja Persujen äänestäjistä valtaosalle on omistusasunto kaukainen haave tai jopa ihan käsittämätön asia tulottumuuden, huonojen tulojen ja/tai luottotietohäiriön vuoksi, joten he ovat kateellisuuttaan tyytyväisiä kun muiden(kin) asunnon ostamista vaikeutetaan."

64/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te miehet tajuaisitte ettette ole yleensä mitään halun herättäjiä. Menkääpä alasti peilin eteen.

Vierailija
65/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdghdfgh wrote:

Voithan antaa hänelle muutakin kuin alastonseksiä. Ei tarvitse riisua vaatteita voidakseen harrastaa sekstä. pettingin pitäisi  olla ihan hyvää ja tyydyttävää kanssailua kahden ihmisen välillä silloin kun toinen ei jaksa vaivautua alastonseksiin

Mutta kun ei ole haluja.

Vierailija
66/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisten voi olla niin vaikeaa ymmärtää, että jos joku ei halua sänkyyn kanssasi, se tarkoittaa sitä että olet paska sängyssä tai kehosi/hygieniasi on oksettava? Oma syynne. 

Vierailija
67/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

fdghdfgh wrote:

Voithan antaa hänelle muutakin kuin alastonseksiä. Ei tarvitse riisua vaatteita voidakseen harrastaa sekstä. pettingin pitäisi  olla ihan hyvää ja tyydyttävää kanssailua kahden ihmisen välillä silloin kun toinen ei jaksa vaivautua alastonseksiin

Mutta kun ei ole haluja.

Eroatte. Mä en ikinä menis rahasta yhteen. Nekin naiset jotka menee häipyy köyhyyden myötä.

Vierailija
68/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuta seksiä. Tämä käsite on mulle ihan vieras. Ei ole omissa parisuhteissani tullut vastaa, että tarvisi kinuta - kummankaan. Voisin kuvitella, että tätä tapahtuu, jos tunteet ja halut toista kohtaan eivät ole molemminpuoliset. Siinä kohtaa voi miettiä miksi edes on parisuhteessa tämä ihmisen kanssa.

Vierailija
69/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy siihen, että olet ääliömiehen kanssa, on mikä?

Vierailija
70/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kinuta seksiä. Tämä käsite on mulle ihan vieras. Ei ole omissa parisuhteissani tullut vastaa, että tarvisi kinuta - kummankaan. Voisin kuvitella, että tätä tapahtuu, jos tunteet ja halut toista kohtaan eivät ole molemminpuoliset. Siinä kohtaa voi miettiä miksi edes on parisuhteessa tämä ihmisen kanssa.

Periaatteessa harva haluaa vakituiseen suhteeseen. Naisille tupataan median välityksellä myymään parisuhde käypänä ratkaisuna kaikkiin vallitseviin ongelmiin. Sit käy näin.

Vierailija
71/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä vässykällä ole muuta paikkaa, missä asuisi yksinään ja tapailisi siitostaan? En näe, miten sinä siihen roskaan liityt kun et edes seksiä sen kanssa halua.

Potki turha ukko pihalle.

Vierailija
72/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 wrote:

Kun te miehet tajuaisitte ettette ole yleensä mitään halun herättäjiä. Menkääpä alasti peilin eteen.

Lesboltako pyydettiin mielipide?

Vierailija
73/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko Purran Suomessa nyt paremmin?

Eipä näy olevan. Ei pandemiaa eikä NATO-prosessia, EIKÄ YLISPASKAT SiLTIKÄÄN SAA PILLUA. Heh heh!

Vierailija
74/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo kommentti mieheltäs jos et oikeasti ollut sen kummemmin huonolla tuulella. Ja vaikka olisit, miksi se pitää ensimmäisenä aamusta kertoa lapselle... Mutta järkyttäviä nämä kommentit, ihan niinkun kaikkien pitäisi haluta monta kertaa viikossa joka viikko, muuten on paska puoliso. Joskus ei vaan jaksa, kaikenlaista stressiä yms voi olla. Ei pitäisi olla pitkäaikainen parisuhde muutamasta viikosta kiinni. Jos tauko alkaa olla pitkä ilman selkeää syytä, sit vaan avointa kommunikointia. Olin itsekin viime vuonna ilman seksiä yli puoli vuotta, kun miehellä oli vaikeuksia jotka vaikutti libidoon. Kaikenlaisia apuvälineitä saa netistä, ei tuollaisesta asiasta hyvää suhdetta aleta kriiseyttämään. 

Vierailija
75/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voin sanoa kokemuksesta, että tästä tulee oravanpyörä, joka johtaa eroon.

Pihtaat seksiä niin kauan, että joko A) mies lähtee hakemaan seksin muualta tai B) mies alkaa kostamaan torjumisia sillä, että ei ehdottele kohta enää koskaan ja kun sinä ehdotat niin mies torjuu sinut kostoksi.

Meillä ex-vaimo pihtasi ja samalla häipyivät minun tunteeni häneen. Kun kerran vuodessa exää olisi kiinnostanut niin käänsin kylkeä ja sanoin, että ei tänään.

Lopulta otin eron.

Mies41

Mulla meni just noin. Loppu mielenkiinto siihen torjutuksi tulemiseen himassa ja samalla sitten toinen nainen osotti kiinnostusta. Silloin mietin, että miksi olen ihmisen kanssa, joka ei halua minua ja vedin kengät jalkaan ja heippa. Toisessa paikassa oli kiva olla haluttu. Enkä kadu pätkääkään. Tein ihan oikean valinnan.

Vierailija
76/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaan annat sitä pimpuraa. Pari minuuttia niin on ohi.

Vierailija
77/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole reilua. Päästä mies naisen luo naimaan, kun olet kylmä lehmä.

tää

Vierailija
78/99 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten kauan tätä on jatkunut?

Vierailija
79/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi et anna?

En itse naisena oikein pysty kuvittelemaan suhdetta jossa ei harrastettaisi seksiä vähintään pari kertaa viikossa.

Eli jos sun 10 v suhteen aikana kävisi niin että miehesi olisi onnettomuuden takia kuukauden koomassa niin suhde olisi siinä. Selvä. Meillä suhde jatkui tuosta onnettomuudesta, koomasta ja kuntoutuksesta huolimatta. Nyt jo 20v yhdessä.

Vierailija
80/99 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Hälyttävää tuossa on että mies vastuuttaa lasta aikuisten asioista.

Mitä vastuuttamista on siinä että sanoo että äiti on huonolla tuulella, mennään me ihan kahdestaan tänään jonnekin?

Miten nainen on huonolla tuulella jos ei halua juuri nyt seksiä? Itse olen yleensä aivan mainiolla tuulell, myös sen osan ajasta kun en harrasta seksiä. Ei kannattaisi lapselle valehdella toisten tunnetiloista, lapsi hämmentyy kun luulee äitipuolen olevan huonolla tuulella kun isä niin sanoo, mutta sitten näkeekin että hän onkin oikein hyvällä tuulella. Mitä tuossa voittaa? Ja kuka?