Miksi hyvännäköinen mies on sinkku?
Iältään lähentelee neljääkymmentä. Ollut pari-kolmekymppisenä avoliitossa, mutta nyt vuosia sinkkuna. On hyvävartaloinen(ei lihava, ei laiha), ihan raamikas, kasvoista harvinaisen hyvännäköinen. Harrastukset liittyy liikuntaan ja ulkoiluun.(pallopeli, metsästys)
Kavereita/tuttuja on paljon.
Onko hänessä joku piilevä "vika" vai miten tällainen kultakimpale on pitkääsinkkuna?
Kommentit (68)
Tämä mies ei kuitenkaan ole inrovertti.
t.ap
varmaan tavallista fiksumpi, kun tajuaa pysyä sinkkuna. kyllä parisuhteet ovat niin vaarallisia. kakkonen myös fiksu. itse olen 43-vuotias nainen, liikunnallinen(165cm, 56kg) enkä kasvoistanikaan ihan petolinnun perse. Erosin 5 vuotta sitten enkä IKINÄ enää mene naimisiin. pärjään yksin.
Todennäköisesti introvertti, jotka viihtyvät yksin ja ovat myös täten fiksumpia kuin muut keskimäärin. Laumasieluisuus ja perheorientoituneisuus on miehen kannalta luonnoton vaihtoehto.
Jospa on tullut huonosti kohdelluksi? Kumppanit pettäneet, saanut törkeitä pakkeja...
Jos ei halua lapsia, mihin sitä naistakaan oikeastaan samaan kämppään tarvitsee? Hyvännäköinen ei tarvitse vakituista.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 06:39"]
Jospa on tullut huonosti kohdelluksi? Kumppanit pettäneet, saanut törkeitä pakkeja...
[/quote]
Tämä tai sitten tykkää lentää kukasta kukkaan.
Yksi perussyy on naistarjonta, seksikkäitä vetäviä naiselisia naisia (isot daisarit) on vähän, erityisesti nuorissa naisissa. Ei tarvitse mennä kuin HY:lle, niin huomaa, että se on täynnä lattarintaisia kuikeloita, joille ei ole mitään käyttöä.
Suomalainen naisaines on degeneroitunut pahasti viime vuosikymmien aikana - yksi syy on nuorten naisten laihdutusvimma murrosiässä, jolloin keho ei saa riittävästi energiaa eli materiaa (E=mc2), joten naiselliset muodot jäävät kehittymättä.
Ja kun tämän päälle lisää feministinen vouhotus ja ajatusfilosofia, niin miksi miehisen miehen pitäisi tällaisia tytteleita huolia?
Kriteerit nousevat ajan mittaan. Ei ole vain löytynyt sopivaa vaimomatskua jossa olisi vielä jotain erityistä jo nähtyihin verrattuna.
Liian vanha ekalla kierroksella olevilla naisille (siis noin kolmekymppisille ikisinkuille). Nelikymppiset ovat jo tehneet lapsia, monellekin miehelle, eikä halua sellaista vaimokseen.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 03:33"]
Iältään lähentelee neljääkymmentä. Ollut pari-kolmekymppisenä avoliitossa, mutta nyt vuosia sinkkuna. On hyvävartaloinen(ei lihava, ei laiha), ihan raamikas, kasvoista harvinaisen hyvännäköinen. Harrastukset liittyy liikuntaan ja ulkoiluun.(pallopeli, metsästys)
Kavereita/tuttuja on paljon.
Onko hänessä joku piilevä "vika" vai miten tällainen kultakimpale on pitkääsinkkuna?
[/quote]
Ehkä hän on aikmme sankari RUSKEAN REIÄN RITARI tykkää ottaa tikkaria poskeen....
Minimuna, sellainen mikropenis
Tunnen yhden komean miehen jolla tuollainen ongelma. Ei taatusti kukaan ota jos koeajot suorittaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 06:07"]
Todennäköisesti introvertti, jotka viihtyvät yksin ja ovat myös täten fiksumpia kuin muut keskimäärin. Laumasieluisuus ja perheorientoituneisuus on miehen kannalta luonnoton vaihtoehto.
[/quote]
Introverttius/ekstroverttius ei korreloi mitenkään älykkyyden kanssa... Eli älykäs voi olla kumpaa vain.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 08:16"]
Minimuna, sellainen mikropenis
Tunnen yhden komean miehen jolla tuollainen ongelma. Ei taatusti kukaan ota jos koeajot suorittaa.
[/quote]
Mikrokikkelit ovat hyvin harvinaisia, joten en usko, että se on syy. Suomalaisetn miesten penikset vaihtelevat pääsääntöisesti 10-20 cm välillä, ja poikkevuudet tästä säännöstä ovat hyvin epätodennäköisiä.
Mikrokikkeleitä on todettu olevan käytännössä ainoastaan pedofiileillä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 08:31"]
[/quote]
Introverttius/ekstroverttius ei korreloi mitenkään älykkyyden kanssa... Eli älykäs voi olla kumpaa vain.
[/quote]
Höpö höpö. Maailman lahjakkainen aines tulee introverteistä. Yritätkö sanoa, että lahjakkaat eivät olisikaan älykkäitä?
Voit googlata asian, joka löytyy helposti, jos muutoin et käsitä tätä.
Jospa hän on niin fiksu, että ei ota ketä tahansa ja sitä oikeaa ei ole tullut kohdalle. Kaikki eivät epätoivoisesti etsi puolisoa vaan ovat mieluummin yksin kuin roikkuvat jossain epätyydyttävässä suhteessa.
Jos alkaa olla jo 40 v. ja ei halua ryhtyä mihinkään uusperhe kuvioon, niin vapaita lapsettomia naisia alkaa olla aika vähän.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 08:05"]
Liian vanha ekalla kierroksella olevilla naisille (siis noin kolmekymppisille ikisinkuille). Nelikymppiset ovat jo tehneet lapsia, monellekin miehelle, eikä halua sellaista vaimokseen.
[/quote]
No, minut, pienen lapsen yksinhuoltajan, "otti" tuollainen mies. Komea, omillaan toimeen tuleva ja viihtyi myös itsekseen. Oli eron jälkeen useamman vuoden yksin, koska "sitä oikeaa" ei tullut vastaan, eikä halunnut keskinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 08:31"]
[/quote]
[/quote]
Ensimmäinen kommenttini ketjuun, eli aiempi viesti ei ollut minun. Älykäs voi olla kumpaa vaan lajia, mutta mm. kaikkein älykkäimmät persoonat sisältävä persoonallisuustyyppi sisältää introvertin modulin. Keskimäärin en tiedä miten päin tuo kääntyy, luultavasti introverteilla pieni etumatka, mutta yksilön tasolla se ei tarkoita yhtään mitään. Eli kumpikin väite oli teillä tavallaan oikea.
Ymmärrän ensimmäisen kommentin asiasta niin, että introverttiudesta kommentoiva on itse introvertti, kokenut siitä huonommuuden tunnetta lapsuutensa ja haluaa muistuttaa, että tilastollisesti introvertit ovat ekstrovertteja fiksumpia eli hänen oma introverttiytensä ei tarkoita, että hän olisi huonompi kuin muut. Sitten introverttiyttä on vielä useanlaista sorttia, eli ne huippuälykkäät ovat yleensä sitä lajia, jossa ulkopuoliseen maailmaan nähden ovat ekstrovertteja vaikka kokonaisuutena vahvuus tuolla akselilla on introversion.
Jos sitten ap:lle jotakin vielä asiastakin: jospa mainitsemasi henkilö on toisella kierroksella vain valtavasti aiempaa tarkempi. Itse en hätäilisi toisella kierroksella, ja lähtisin pysyvään suhteeseen vain jos joku todellinen kultakimpale tulisi vastaan. Siperia opettaa. Hosumalla ei hyvä seuraa, vaikka toki se kultakimpale voi tulla vastaan heti eroa seuranneena päivänä. Mitään lyhyitä virityksiä en missään tapauksessa haluaisi.
M37
No jospa on vaikka kusipää? Jotenkin ihmeellinen oletus, että koska on hyvännäköinen niin on "kultakimpale". Minulle kullanarvoisia miehessä ovat ihan muut ominaisuudet kuin ulkonäkö.
Syitä voi olla lukemattomia ja vain hän tietää. Itse olen vastaavanlainen tapaus, ja omalta kohdaltani voin sanoa, etten naimisiin koskaan aio enää mennä (ero takana viitisen vuotta sitten). Olen myös introvertti luonteeltani, enkä tarvitse ketään jakamaan elämääni kanssani vaan pärjään hyvin yksinkin. Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta olla parisuhteessa, koska muutkin ovat. Tämä ei tarkoita ettenkö olisi naisten kanssa ja pitäisi heistä.