Miksi hyvännäköinen mies on sinkku?
Iältään lähentelee neljääkymmentä. Ollut pari-kolmekymppisenä avoliitossa, mutta nyt vuosia sinkkuna. On hyvävartaloinen(ei lihava, ei laiha), ihan raamikas, kasvoista harvinaisen hyvännäköinen. Harrastukset liittyy liikuntaan ja ulkoiluun.(pallopeli, metsästys)
Kavereita/tuttuja on paljon.
Onko hänessä joku piilevä "vika" vai miten tällainen kultakimpale on pitkääsinkkuna?
Kommentit (68)
Minäkin luulin törmänneeni sinkkuun kuten itseään mainosti, mutta olikin avioliitosta eronnut, jossa lapsia (ei siis sinkku) joka oli vielä kiinni entisessä vaimossaan eli eronnutkaan vaan yritteli vielä suhdetta entisen vaimonsa kanssa virallisen eron jälkeen eli ei ollut sinkku eikä eronnut vaan - "vakiintunut karannut eronnut"?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 07:47"]
Yksi perussyy on naistarjonta, seksikkäitä vetäviä naiselisia naisia (isot daisarit) on vähän, erityisesti nuorissa naisissa. Ei tarvitse mennä kuin HY:lle, niin huomaa, että se on täynnä lattarintaisia kuikeloita, joille ei ole mitään käyttöä.
Suomalainen naisaines on degeneroitunut pahasti viime vuosikymmien aikana - yksi syy on nuorten naisten laihdutusvimma murrosiässä, jolloin keho ei saa riittävästi energiaa eli materiaa (E=mc2), joten naiselliset muodot jäävät kehittymättä.
Ja kun tämän päälle lisää feministinen vouhotus ja ajatusfilosofia, niin miksi miehisen miehen pitäisi tällaisia tytteleita huolia?
[/quote]
Suomalaisnaisten kuppikoko on kylläkin tutkimusten mukaan kasvanut jostain 50-luvulta asti ihan joka vuosikymmenellä ja tämä on ihan vaatevalmistajienkin yleisesti tiedossa oleva fakta...nuoret naiset ovat myös pulleampia kuin koskaan aiemmin. Joten kovin pitkäkestoisia vaikutuksia tuskin näillä murrosiän laihdutusvillityksillä on ollut.
[/quote]
Ei kyllä vastaa sitä mitä minä ja monet muut ovat elämässään todenneet. Oletko lukenut asiasta jotain empiiristä tutkimusta, itse en ole törmännyt moiseen. Sanotaan nyt ainakin niin, että yliopistonaiset ovat esim. HY:lla täysin epänaisellisia yleisellä tasolla, ehkä sitten muualla esim. hoitsuissa on seksipommeja (ennen kaikkien suosikki oli kauppaopiston daami).
[/quote]
Ihan säännöllisesti ottavat vaatevalmistajat mittoja kattavasta joukosta naisia, jotta vaatteiden mitoitus ja koot vastaisivat senhetkisten asiakkaiden vartalojen mittasuhteita. Näistä on ollut ihan sanomalehdissäkin juttuja, miten vartalot ovat muuttuneet vuosikymmenten myötä.
Alusvaatteiden menekistä on vaatekaupoilta saatavissa myös aika ajantasaista tietoa, minkälaista jakaumaa naisten rintojen koot noudattavat. Ei tarvitse silmämääräisesti kytätä arvioimassa opiskelijatyttöjä.
Kuulostat siltä, että sulla on tässä asiassa joku henkilökohtainen ongelma. Jos sulla on jotain omakohtaista vertailutietoa vaikkapa 80- luvulla Helsingin yliopistossa opiskelleiden tyttöjen vartalonmuodoista, niin tuskin noiden nykyisten naisellisuudella tai epänaisellisuudella pitäisi olla sulle mitään merkitystä. Olet joka tapauksessa aivan liian vanha, että he olisivat sinusta miehenä kiinnostuneita.
[/quote]
No jaa, eiköhän tuo vaatteiden koon kasvaminen kerro läskin määrän lisääntymisestä, joka kyllä on dokumentoitu.
Sanon vielä kerran, naisellisia naisia löytyy selvästi enemmän vanhemmissa naisissa kuin nuorissa naisissa. Tuskin kukaan, joka aistejaan käyttää, väittää toisin. Mistä se sitten kertoo?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 07:47"]
Yksi perussyy on naistarjonta, seksikkäitä vetäviä naiselisia naisia (isot daisarit) on vähän, erityisesti nuorissa naisissa. Ei tarvitse mennä kuin HY:lle, niin huomaa, että se on täynnä lattarintaisia kuikeloita, joille ei ole mitään käyttöä.
Suomalainen naisaines on degeneroitunut pahasti viime vuosikymmien aikana - yksi syy on nuorten naisten laihdutusvimma murrosiässä, jolloin keho ei saa riittävästi energiaa eli materiaa (E=mc2), joten naiselliset muodot jäävät kehittymättä.
Ja kun tämän päälle lisää feministinen vouhotus ja ajatusfilosofia, niin miksi miehisen miehen pitäisi tällaisia tytteleita huolia?
[/quote]
Hyi helvetti mikä sika.
On puppelipoika tai liian kranttu. Hakee, hakee, vaan ei soisi löytävänsä. Tai sitten ei vaan ole aviomiesainesta, rakastaa liikaa vapauttaan.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 07:52"]Kriteerit nousevat ajan mittaan. Ei ole vain löytynyt sopivaa vaimomatskua jossa olisi vielä jotain erityistä jo nähtyihin verrattuna.
[/quote]
Tämä.
Vanha ketju, mutta kävin tästä keskustelua eilen ja olen pohtinut asiaa viime aikoina itseni kannalta.
Multa on tuntemattomatkin tullu kysymään miten noin hyvännäköisellä miehellä ei ole ketään. Oletusarvo naisilla on aina, että olen varattu. Vastaukseni on "ei ole osunut oikeaa kohdalle."
Olen kyllä saanut siipeeni matkalla aika pahasti ja se kieltämättä vaikuttaa. Suojamuuri on aika korkea.
Lisäksi naiset ovat ilkeitä. Jos en lämpene, niin olen ylimielinen, itseriittoinen, pelimies ja mitä vielä. Jotkut naiset ennakoivat kelpaamattomuuttaan ja kohtelevat kuin törkyä. Pysyäkseen yläpuolellani he polkevat mua minkä pystyvät, haluavat kävellä yli. Kai se hyvännäköisen miehen nollaaminen nostaa niiden itsetuntoa.
Luonteessa ei isoa vikaa ole, ne naiset jotka tuntevat kunnolla sanovat itse asiassa päinvastaista.
Mitä noita naisia olen lähipiirissä katsellut niin sellainen nelikymppinen, jolla ei ole ollut vielä yhtään vakavampaa suhdetta tai lapsia ei ole niin yleensä kyse on joko naisesta, jolla joku seuraavista;
a) Seksuaalivietti on aika heikko eikä miehet kovin kiinnosta, aika menee harrastuksissa tai työssä.
b) Kronkeli, ei löydä miestä mieleistään.
c) Jokin henkinen ongelma
d) Ulkonäöllinen ongelma
e) Saanut siipeensä joskus ja jättänyt homman siihen
f) Hyvin pienet ympyrät elämässään, joten ei ketään tapaa.