Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hyvännäköinen mies on sinkku?

Vierailija
09.09.2013 |

Iältään lähentelee neljääkymmentä. Ollut pari-kolmekymppisenä avoliitossa, mutta nyt vuosia sinkkuna. On hyvävartaloinen(ei lihava, ei laiha), ihan raamikas, kasvoista harvinaisen hyvännäköinen. Harrastukset liittyy liikuntaan ja ulkoiluun.(pallopeli, metsästys)

Kavereita/tuttuja on paljon.

Onko hänessä joku piilevä "vika" vai miten tällainen kultakimpale on pitkääsinkkuna?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dream on :D

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:59"]

Minusta paria etsivänä noin nelikymppisenä lapsettomana naisena taas tuntuu, että miehille on iso miinus se että minulla ei ole lapsia enkä ole koskaan ollut naimisissa tai avoliitossa. Tämä asia kun tulee esiin, kiinnostus useimmilta deittikumppaneilta loppuu, oletetaan että minussa on jotain vakavaa vikaa kun ei parisuhde tai lapset ole kiinnostaneet.

[/quote]

Miehiä on kuitenkin erilaisia. Itse pitäisin plussana, ettei sinulla ole entuudestaan lapsia. Toki syy siihen kiinnostaisi, mutta en minä sitä miinuksena asiaa tarkemmin tietämättä pitäisi. Jos ei ole koskaan aiemmin parisuhde kiinnostanut, sitten pitäisi ehkä jo löytyä hyvä selitys. Jos nainen on vain ollut todella kronkeli, niin se ei ole niinkään ongelma niin kauan, kun nainen ei löydä minusta erityistä vikaa joka olisi deal breaker. Se voisi olla jopa plussa, olisi sitäkin onnellisempi siitä mitä on löytänyt.

m

[/quote]

Vierailija
2/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ko. miehellä on pieni penis. Ei välttämättä mikään mikro, vaan tavallinen pieni. Ei kukaan nainen halua seurustella pienikaluisen kanssa vaikka olisi muuten kuinka komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, jotka hämmästyttävät kummastuttavat pientä kulkijaa.

Ehkä siksi, että ei vain ole natsannut kenenkään naisen kanssa silleen? Ei tietenkään tarkoita, etteikö hänellä voisi olla paljon naispuolisia ystäviä.

Vierailija
4/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 07:47"]

Yksi perussyy on naistarjonta, seksikkäitä vetäviä naiselisia naisia (isot daisarit) on vähän, erityisesti nuorissa naisissa. Ei tarvitse mennä kuin HY:lle, niin huomaa, että se on täynnä lattarintaisia kuikeloita, joille ei ole mitään käyttöä.

Suomalainen naisaines on degeneroitunut pahasti viime vuosikymmien aikana - yksi syy on nuorten naisten laihdutusvimma murrosiässä, jolloin keho ei saa riittävästi energiaa eli materiaa (E=mc2), joten naiselliset muodot jäävät kehittymättä.

Ja kun tämän päälle lisää feministinen vouhotus ja ajatusfilosofia, niin miksi miehisen miehen pitäisi tällaisia tytteleita huolia?

[/quote]

Suomalaisnaisten kuppikoko on kylläkin tutkimusten mukaan kasvanut jostain 50-luvulta asti ihan joka vuosikymmenellä ja tämä on ihan vaatevalmistajienkin yleisesti tiedossa oleva fakta...nuoret naiset ovat myös pulleampia kuin koskaan aiemmin. Joten kovin pitkäkestoisia vaikutuksia tuskin näillä murrosiän laihdutusvillityksillä on ollut.

[/quote]

Ei kyllä vastaa sitä mitä minä ja monet muut ovat elämässään todenneet. Oletko lukenut asiasta jotain empiiristä tutkimusta, itse en ole törmännyt moiseen. Sanotaan nyt ainakin niin, että yliopistonaiset ovat esim. HY:lla täysin epänaisellisia yleisellä tasolla, ehkä sitten muualla esim. hoitsuissa on seksipommeja (ennen kaikkien suosikki oli kauppaopiston daami). 

[/quote]

Come on! Itse olen heteronainen (mahdollisesti jopa bi?) ja omasta mielestäni yliopistolla on todella kuumia kissoja. Nuoria, sopusuhtaisia, sileäihoisia, seksikkäitä, kiehtovia naisia, jotka ylittävät kauneudellaan keskiverron kadunkulkijan aivan häikäisevästi. En kyllä nyt ymmärrä, miten nirso mies lieneekään kyseessä, joka kehtaakin arvostella söpöjä yliopistotyttöjä. Toki riippuu siitä, mitä pääainetta luet, mutta ainakin Valtsikassa on hyvännäköisiä naisia.

Vierailija
5/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 07:47"]

Yksi perussyy on naistarjonta, seksikkäitä vetäviä naiselisia naisia (isot daisarit) on vähän, erityisesti nuorissa naisissa. Ei tarvitse mennä kuin HY:lle, niin huomaa, että se on täynnä lattarintaisia kuikeloita, joille ei ole mitään käyttöä.

Suomalainen naisaines on degeneroitunut pahasti viime vuosikymmien aikana - yksi syy on nuorten naisten laihdutusvimma murrosiässä, jolloin keho ei saa riittävästi energiaa eli materiaa (E=mc2), joten naiselliset muodot jäävät kehittymättä.

Ja kun tämän päälle lisää feministinen vouhotus ja ajatusfilosofia, niin miksi miehisen miehen pitäisi tällaisia tytteleita huolia?

[/quote]

Suomalaisnaisten kuppikoko on kylläkin tutkimusten mukaan kasvanut jostain 50-luvulta asti ihan joka vuosikymmenellä ja tämä on ihan vaatevalmistajienkin yleisesti tiedossa oleva fakta...nuoret naiset ovat myös pulleampia kuin koskaan aiemmin. Joten kovin pitkäkestoisia vaikutuksia tuskin näillä murrosiän laihdutusvillityksillä on ollut.

[/quote]

Ei kyllä vastaa sitä mitä minä ja monet muut ovat elämässään todenneet. Oletko lukenut asiasta jotain empiiristä tutkimusta, itse en ole törmännyt moiseen. Sanotaan nyt ainakin niin, että yliopistonaiset ovat esim. HY:lla täysin epänaisellisia yleisellä tasolla, ehkä sitten muualla esim. hoitsuissa on seksipommeja (ennen kaikkien suosikki oli kauppaopiston daami). 

[/quote]

Come on! Itse olen heteronainen (mahdollisesti jopa bi?) ja omasta mielestäni yliopistolla on todella kuumia kissoja. Nuoria, sopusuhtaisia, sileäihoisia, seksikkäitä, kiehtovia naisia, jotka ylittävät kauneudellaan keskiverron kadunkulkijan aivan häikäisevästi. En kyllä nyt ymmärrä, miten nirso mies lieneekään kyseessä, joka kehtaakin arvostella söpöjä yliopistotyttöjä. Toki riippuu siitä, mitä pääainetta luet, mutta ainakin Valtsikassa on hyvännäköisiä naisia.

[/quote]

Kun itse opiskelin (4 vuotta) koko aikana näin yhden (1) kauniin naisen koko yliopistossa.

Vierailija
6/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 06:07"]

Todennäköisesti introvertti, jotka viihtyvät yksin ja ovat myös täten fiksumpia kuin muut keskimäärin. Laumasieluisuus ja perheorientoituneisuus on miehen kannalta luonnoton vaihtoehto. 

[/quote]

Introverttius/ekstroverttius ei korreloi mitenkään älykkyyden kanssa... Eli älykäs voi olla kumpaa vain.

[/quote]

Ensimmäinen kommenttini ketjuun, eli aiempi viesti ei ollut minun. Älykäs voi olla kumpaa vaan lajia, mutta mm. kaikkein älykkäimmät persoonat sisältävä persoonallisuustyyppi sisältää introvertin modulin. Keskimäärin en tiedä miten päin tuo kääntyy, luultavasti introverteilla pieni etumatka, mutta yksilön tasolla se ei tarkoita yhtään mitään. Eli kumpikin väite oli teillä tavallaan oikea.

Ymmärrän ensimmäisen kommentin asiasta niin, että introverttiudesta kommentoiva on itse introvertti, kokenut siitä huonommuuden tunnetta lapsuutensa ja haluaa muistuttaa, että tilastollisesti introvertit ovat ekstrovertteja fiksumpia eli hänen oma introverttiytensä ei tarkoita, että hän olisi huonompi kuin muut. Sitten introverttiyttä on vielä useanlaista sorttia, eli ne huippuälykkäät ovat yleensä sitä lajia, jossa ulkopuoliseen maailmaan nähden ovat ekstrovertteja vaikka kokonaisuutena vahvuus tuolla akselilla on introversion.

Jos sitten ap:lle jotakin vielä asiastakin: jospa mainitsemasi henkilö on toisella kierroksella vain valtavasti aiempaa tarkempi. Itse en hätäilisi toisella kierroksella, ja lähtisin pysyvään suhteeseen vain jos joku todellinen kultakimpale tulisi vastaan. Siperia opettaa. Hosumalla ei hyvä seuraa, vaikka toki se kultakimpale voi tulla vastaan heti eroa seuranneena päivänä. Mitään lyhyitä virityksiä en missään tapauksessa haluaisi.

M37

[/quote]

Yksilötasolla hajonta on toki merkittävä, mutta jos katsoo historian suuria neroja ala Einstein, Newton, Darwin, niin kyllä nämä puhdasoppisia introvertteja ovat olleet, Newton jopa täysin erakko. 

Introvertit tykkäävät puuhastella, toimia ja keksiä yksin, eikä tähän tarvita muita sähläämään ympärille. Intoverteilla on voimakas mielikuvitus, joka usein selittää onnistumia ja läpimurtoja. Mitään asiaa ei voi todellisuudessa oppia kuin itsenäisesti asiaa pohdiskelemalla ja experimentoimalla. Ekstorovertit eivät pidä tällaisestä, vaan haluavat tärkeillä, puuhastella ja jauhaa samaa paskaa. päivästä toiseen.

[/quote]

Tästä tuli mieleen, Cheek taitaa olla julkkiksista esimerkki introvertistä. Tosin ei taida olla mikään ääripää.

Vierailija
7/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:14"]

Tuolla nettideiteillä on noita hieman ale tai päälle 40-vuotiaita sinkkuja, jotka eivät varmaan ikinä vakiinnukaan eli monta naista samaan aikaan kierroksessa eikä mitään haluja mitään perhettä perustaa. Itse varoisin miestä, joka ei ole ollut vakavammassa suhteessa moneen vuoteen eikä lapsia ole tai sitten on yksi lapsi nuorempana tullut tehtyä ja eronnut jo vuosia sitten eikä ole ollut mitään vakavaa vaan roikkuu palstoilla ja on kuitenkin muuten vetävä tai suhteellisen vetävä mies. Jos siinä jokin hälyttää niin hälyttää yleensä oikein.

[/quote]

Tämä mies ei roiku missään deittipalstoilla. En hänä kunnolla tunne, mutta tulee vaikutelma fiksusta, ehkä hitusen ujsota, mutta kuitenkin ihan sosiaalisesta tyypistä. Ei todellakaan mikään player.

t.ap

Vierailija
8/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo tulee mulle mieleen. Se voi vaivata vielä aivan hyvin nelikymppistä, hyvännäköistä ja mukavaakin miestä. Kaikki eivät vain halua pysyvää parisuhdetta, saattavat deittailla tai harrastaa yhdenyönjuttuja, mutta eivät halua jakaa arkeaan kenenkään kanssa. As simple as that. 

Vierailija
9/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:14"]

Tuolla nettideiteillä on noita hieman ale tai päälle 40-vuotiaita sinkkuja, jotka eivät varmaan ikinä vakiinnukaan eli monta naista samaan aikaan kierroksessa eikä mitään haluja mitään perhettä perustaa. Itse varoisin miestä, joka ei ole ollut vakavammassa suhteessa moneen vuoteen eikä lapsia ole tai sitten on yksi lapsi nuorempana tullut tehtyä ja eronnut jo vuosia sitten eikä ole ollut mitään vakavaa vaan roikkuu palstoilla ja on kuitenkin muuten vetävä tai suhteellisen vetävä mies. Jos siinä jokin hälyttää niin hälyttää yleensä oikein.

[/quote]

Tämä mies ei roiku missään deittipalstoilla. En hänä kunnolla tunne, mutta tulee vaikutelma fiksusta, ehkä hitusen ujsota, mutta kuitenkin ihan sosiaalisesta tyypistä. Ei todellakaan mikään player.

t.ap

[/quote]

Se on se pieni kalu sitten.

Vierailija
10/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:24"]

No jospa on vaikka kusipää? Jotenkin ihmeellinen oletus, että koska on hyvännäköinen niin on "kultakimpale". Minulle kullanarvoisia miehessä ovat ihan muut ominaisuudet kuin ulkonäkö. 

[/quote]

Tähänkin vastaan: Ei todellakaan ole kusipää.

Sehän tässä ihmeellistä onkin, kun hän on sekä ulkoisesti, että luonteeltaan(mitä tiedän) helmi. Sellainen tuli mieleen,varmaan kaukaa haettu, mutta olen nähnyt hänet useasti hedelmäpeliautomaatilla. Ehkä peliriippuvainen? Tai sitten piiloalkoholisti? Eli tissuttelee kotona. Nämä ovat ainoat, mitä tulee mieleen.

t.ap

Vierailija
11/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan, mutta itse tapasin tuollaisen miehen, oli alle 30 v. avoliitossa vuosia upean naisen kanssa, jonka kanssa vieläkin ovat kavereita. Tuo mies oli 40, erittäin hyvin toimeentuleva, hyvännäköinen, tyylikäs, salaperäinen, hyvässä työssä (useita työtehtäviä akateemisessa maailmassa), matkusteli lomilla ympäri maailmaa, hyvästä akateemisesta perheestä, upea yli 100 neliön tyylikäs kämppä Hgin ydinkeskustassa, ihanat vanhemmat jne...sorry, hän oli homo. Koska oli niin konservatiivisista piireistä, oli vasta 30+ tajunnut asian. Itse kuvaili itseään biseksuaaliksi, mutta lähempänä neljääkymppiä tuo homopuoli oli alkanut korostua entisestään...Oli jossakin vaiheessa ennen kolmeakymppiä käynyt läpi asian aiheuttaman surun omalla kohdallaan: lähinnä suri sitä, ettei saisi lapsia (ei halunnut olla homoisä), koska rakasti lapsia. Minulle avasi sydäntään parin vuoden ystävyytemme aikana, koska myönsi ihastuneensa minuun (oli se bi-puoli kuitenkin) ja minä myös häneen. Ystäväksi hän minua halusi ensisijaisesti, minä olisin halunnut enemmän. Ja välit menivät poikki. Kunnes vuosien päästä sitten taas olemme kavereita jollakin tasolla.

Vierailija
12/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:48"]

Puhutkohan exästäni? Asuimme avoliitossa yli kymmenen vuotta sitten, eikä hän sen jälkeen ole tietääkseni seurustellut kovin vakavasti. On nyt taas sinkkuna, ja ikää on vähän vajaa 40v.

Exälläni ainakin on se ongelma että hän on nirso. Hänellä olisi kyllä ollut ottajia vaikka kuinka, mutta ne eivät kelpaa hänelle. Sitten hän ihastuu johonkin, jota ei voi saada, tai jos voikin niin menettää itse kiinnostuksena. Varmaan jotain sitoutumisongelmaa myös... Ehkä osittain tiedostamatontakin. En tiedä. Ihmettelen kyllä, kun puhuu kuitenkin että haluaisi vielä mennä naimisiin, saada lapsia jne.

Muuten tutkitustihan naimisiinmeno/pitkä parisuhde/perhe-elämä pidentää miehen eliniänodotetta. Kun jotkut täällä sanoivat, että mies on vaan fiksu kun ei mene naimisiin... 

[/quote]

Missä päin Suomea exäsi asuu? :) Tai millä kirjaimella etunimensä alkaa?

t.ap

Vierailija
13/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:24"]

No jospa on vaikka kusipää? Jotenkin ihmeellinen oletus, että koska on hyvännäköinen niin on "kultakimpale". Minulle kullanarvoisia miehessä ovat ihan muut ominaisuudet kuin ulkonäkö. 

[/quote]

Tähänkin vastaan: Ei todellakaan ole kusipää.

Sehän tässä ihmeellistä onkin, kun hän on sekä ulkoisesti, että luonteeltaan(mitä tiedän) helmi. Sellainen tuli mieleen,varmaan kaukaa haettu, mutta olen nähnyt hänet useasti hedelmäpeliautomaatilla. Ehkä peliriippuvainen? Tai sitten piiloalkoholisti? Eli tissuttelee kotona. Nämä ovat ainoat, mitä tulee mieleen.

t.ap

[/quote]

Luulisi kovan alkoholinkäytön näkyvän ulkonäössä...kaljamahana

Vierailija
14/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko hyvännäköinen, mutta en ole muuta nähnytkään kuin sinkkuutta.

Miehen pitää olla jossain määrin itsekäs ja manipuloiva saadakseen kokemuksia. Minä taas olen seksuaalisuudeltani enemmän viaton ja haavoittuvainen, ehkä jollain tavalla lapsekaskin. Naiselle se ei ole mikään vika, vaan voi olla jopa vahvuus, mutta miehelle ei ollenkaan hyvä asia. En ole oikein koskaan fantasioinut naisen 'ottamisesta' enkä ole hirveän yhdyntäkeskeinen muutenkaan. Olen tietysti fantasioinut seksistä monella eri tavalla, ja joistakin kielletyistäkin asioista, mutta en oikein ikinä sellaisista elokuvaskenaarioista, joita naisten mielessä liikkuu. Eli esim.että yhtäkkiä vain osaisin suudella oikeassa paikassa tai tulisin takaapäin himokkaasti suutelemaan ja ronkkimaan. En ole ikinä tuntenut puhdasta 'himoa'. Tunnen kyllä suuresti uteliaisuutta naisen vartaloa kohtaan ja tarvitsen tyydytystä, mutta kaikki nämä tunteet eivät yhdisty yhtenäiseksi kokonaisuudeksi. Kun joskus vaikka kaupassa ajattelen seksiä jonkun näkemäni naisen kanssa, niin tuntuu kuin ajattelisin jonkun muun aivoilla ja se tuntuu naurettavalta.

Kai tämä sama psykologia heijastuu muuhunkin kanssakäymiseen.

-Mies 28v-

Vierailija
15/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:40"]

Hyvä ulkonäkö, huono luonne. Ulkonäkö ratkaisee paljon nuorena, mutta ei enää vanhempana. Tämäkin mies ollut aviossa nuorena eli nuorena saanut ulkonäkönsä takia naisen. Nyt kun on jo nelikymppinen eikä ulkonäkö olekaan enää se kaikki kaikessa, niin ei sitten naista saakaan, kun luonne on "huono".

[/quote]

Eiköhän hyvännäköisissä ole yhtälailla mulkkuja ja hyväluonteisia, ihan kuin tavallisemmankin näköisissä. 

Oma mies, se hyvännäköinen nelikymppinen, on luonteeltaan jääräpäinen. On myös poikkeuksellisen älykäs. Mutta niin olen minäkin. Kumpikaan ei olla ns. helppoja ihmisiä, mutta toisiamme ymmärretään täydellisesti. Meillä on molemmilla myös täysin samanlaiset arvot.

T: 19

[/quote]

Hyvä käytös on täysin irrelevantti asia ja jästipäisyys vain hyvä eli olla itsevarma ja oma itsensä. 

Ulkoinen rumuus menee käsi kädessä henkisen rumuuden kanssa, eri toten naisilla. Naiselliset naiset ovat lepposia ja huumoritajuisia, joiden kanssa on helppo viime kädessä tulla toimeen. Kuikelot ovat kamalia nipoja ja happamia kuin pihjalanmarjat.

[/quote]

Ei se ihan noin mene. Moni tuntemani sosiaalisesti todella suosittu ilopilleri-tyyppi-nainen on ulkoisesti ei-hyvänäköisiä, eivätkä juurikaan naisellisia. Kauniissa tuttavissa on taas näitä kylmiä jääkalikoita ja hapannaamoja. 

Luulen tämän johtuvan siitä, että vähemmän ulkoisesti kauniit ei ota itseään niin vakavasti.

Vierailija
16/68 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä?

Vierailija
17/68 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tällä ap:n tarkoittamalla miehellä on naiset karkoittavia laasaslaisia ajatuksia?

Vierailija
18/68 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 23:46"]

Puhutkohan exästäni? Asuimme avoliitossa yli kymmenen vuotta sitten, eikä hän sen jälkeen ole tietääkseni seurustellut kovin vakavasti. On nyt taas sinkkuna, ja ikää on vähän vajaa 40v.

Exälläni ainakin on se ongelma että hän on nirso. Hänellä olisi kyllä ollut ottajia vaikka kuinka, mutta ne eivät kelpaa hänelle. Sitten hän ihastuu johonkin, jota ei voi saada, tai jos voikin niin menettää itse kiinnostuksena. Varmaan jotain sitoutumisongelmaa myös... Ehkä osittain tiedostamatontakin. En tiedä. Ihmettelen kyllä, kun puhuu kuitenkin että haluaisi vielä mennä naimisiin, saada lapsia jne.

Muuten tutkitustihan naimisiinmeno/pitkä parisuhde/perhe-elämä pidentää miehen eliniänodotetta. Kun jotkut täällä sanoivat, että mies on vaan fiksu kun ei mene naimisiin... 

[/quote]

Missä päin Suomea exäsi asuu? :) Tai millä kirjaimella etunimensä alkaa?

t.ap

[/quote]

Sinä, jota ap lainannut. Millaisia nämä naiset on, jotka exääsi ihastuu? ENtä millaisia ne naiset on, joita exäsi havittelee?

Vierailija
19/68 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, varmaan nuo strategiset mittasikin ilmoitit tänne ihan vain sen takia että pärjäät yksin kun fiksu ja hyvännäköinen mies on sinkkuna... (Y)

Vierailija
20/68 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 00:01"]

Jospa tällä ap:n tarkoittamalla miehellä on naiset karkoittavia laasaslaisia ajatuksia?

[/quote]

Mitä ap:n kertomasta voi rivien välistä päätellä, kyse ei ole tästä. Tosin, jos ap ei kovin hyvin tunne miestä, voi olla ettei ole tulleet ilmi ap:lle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi