Mitä valmis ruokkia ostatte kaupasta?
Kommentit (10)
Talvella täytyy lintuja ruokkia, niin mm. siemeniä ja pähkinöitä tulee hankittua.
Onko ranskalaiset perunat tai makkarat valmisruokaa? Vai pitääkö sen olla vaikka lihamakaronilaatikkoa?
Tuoretiskiltä mm kebab-kastiketta, Kievin kanaa, grillibroileria, karamellibroileria ja grillikylkeä.
Muualta esim.Hoviruoan pinaattilettuja ja Kokkikartanon kippoja sekä evässalaatteja.
Maksalaatikkoa, marjapuuroa, kalapuikkoja, karjalanpiirakoita, lihapullia (Ikeasta), perunamuusijauhoja, pussikeittoja, hernekeittopurkkeja. Haluan arkisin saada pöytään nopeasti ruokaa meidän 6-henkiselle perheellemme. Mies kokkaa lauantaisin, minä sunnuntaisin, kummatkin ilman valmisruokia ja sellaiset määrät, että riittää kahdeksi päiväksi viikollekin, pakkaseen.
Eskimot kaivavat raa'at ruokit maahan ja syövät ne parin kuukauden päästä.
Nami.
pakastepizzaa silloin kun ei yhtään jaksa tehdä ruokaa
Pakastepizzaa, roiskeläppiä, laatikoita, kana-riisi -juttuja. En tee itse ruokaa ollenkaan, ostan kaiken valmiina.
"Mitä valmis ruokkia ostatte kaupasta?"
Aloitus herättää minussa huolen Suomen kehutun koululaitoksen ja opettajien tasosta.
Karjalanpiirakat ja kalapuikot, sekä maissilätyt ostan valmiina. Ei vaa viitti tehdä itse.
Kaikenlaisia ruokkeja.