Haluatko kysyä jotain tuoreelta äidiltä, joka elää luksuselämää?
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:21"]
Lapsenvahti on minun apunani ja mahdollistaa, että voin käydä hoitamassa asioitani jne. Öisin on ihanaa, kun saa nukkua pitkät yöunet, niin on sitten päivisin energiaa olla lapsen kanssa.
Laitoin ev:n tuohon viestikenttään, koska siihen oli pakko kirjoittaa jotakin.
Asun pk-seudulla, miehelläni on oma yritys, mutta huom. en elä pelkästään mieheni rahoilla! Minulla on myös omaa omaisuutta. ap
[/quote]
Etkö imetä? Miksi et?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 21:35"]
Ehh, avioliiton aikana omaisuus on sen kenen nimissä se on/kuka sen on ostanut. Avioliittolaki, omaisuuden erillisyyden periaate, sieltä voi tarkistaa.
Ja kyllä, jos vene on miehesi ja alan olla veneestä kateellinen, olen kateellinen miehellesi. Miksi olisin kateellinen sinulle, miehesi veneestä? En ole kateellinen naapurillekaan hänen veljensä Mersusta, naapurin veljeä voisin hänen Mersustaan kadehtiakin.
Eikä se, että saa käyttää jotakin, tee siitä omaa. Minäkin saan ajaa miehen hevosella, mutta ei se silti minun hevoseni ole.
Minä olen aina ihmetellyt joidenkin naisten tapaa puhua meidän talosta, minun autosta ja milloin mistäkin omaisuudesta omanaan vaikka kyseinen omaisuus on 100% miehen hankkimaa ja nimissä. Joo, saahan siinä talossa asua ja autolla ajaa, mutta enivei :D
[/quote] Onpa omituinen avioliitto sinulla! Meilla kaikki on yhteista, talot, autot, pankkitilit ja sijoitukset. Jokaikisessa paperissa "Jack and Jill Smith"
[/quote]
ai oot Sepän Jartsun vaimo :) MOI
Aika hyvin on toiminut tämä trolli! Tosi sitkeästi on ap jaksanut kirjoittaa paskaa. Toinen surullinen vaihtoehto on, että tuo kaikki on totta. Siinä tapauksessa suosittelen, että käyttäisit aikaasi johonkin oikeasti hyödylliseen. En tosin osaa sanoa mitä se sinun elämässäsi sinun resursseillasi voisi tarkoittaa...
Ei enkä ole kade. Ihan kiva tilanne itsellänikin, mutta rakastan haasteita ja siksi teen elämälläni muuta kuin kirjoittelen tänne joutavia juttuja...
Aika hyvin on toiminut tämä trolli! Tosi sitkeästi on ap jaksanut kirjoittaa paskaa. Toinen surullinen vaihtoehto on, että tuo kaikki on totta. Siinä tapauksessa suosittelen, että käyttäisit aikaasi johonkin oikeasti hyödylliseen. En tosin osaa sanoa mitä se sinun elämässäsi sinun resursseillasi voisi tarkoittaa...
Ei enkä ole kade. Ihan kiva tilanne itsellänikin, mutta rakastan haasteita ja siksi teen elämälläni muuta kuin kirjoittelen tänne joutavia juttuja...
Tekstistäsi sai käsityksen, että miehesi omistaa talot, mökit ja veneet, joilla sinä sitten kehut "luksuselämänä". Ehkä siksi sait erilaisia vastauksia kuin odotit ja toivoit. Totta puhuen minuakin huvittaa sellaiset ihmiset, jotka pullistelevat puolisonsa, vanhempiensa, sisarustensa omaisuuksilla eikä itsellä ole niihin osaa ei arpaa.
Tosin en tiedä, missä takahikiällä uusi omakotitalo, kesähuvila ja iso vene on luksusta - tavallista keskiluokkaista perussettiä, useimmilla velaksi ja monilla liisinkisopparilla ja/tai firman nimissä. Olenkin aina sanonut jos joku on katkerana maininnut jostakin miljoonakaarasta, että ota rekkari ylös ja tarkista omistajatiedot niin 99% todennäköisyydellä ei tarvitse olla katkera kun omistajana on rahoitusyhtiö.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 20:44"]
Sanoin, että töistä joita tein nuorempana on jäänyt rahaa, mutta jos ne olisivat ainoat rahani, niin kovin pitkälle en pötkisi.
Hesarin uutta päätoimittajaa en henk. koht. tunne, mutta katsoin jonkun haastattelun ja vaikutti fiksulta, varmasti sopii tehtäväänsä.
Venäjän homoseksuaaleja koskevia laita en kommentoi sen enempää, kun että uudistukset olisivat paikallaan.
Olympialaisten 2020 isäntämaa on mielestäni hyvä valinta, tosin olisi kiva jos ne olisivat useammin Euroopassa. No toki Lontoo oli vasta. Kiva, että niitä järjestetään joka puolella maailmaa. Ap
[/quote]
Tarkoitin, että mihin suuntaan arvelet Hesarin menevän uuden vt. päätoimittajan myötä, en suinkaan kysellyt mielipidettäsi hänestä henkilönä.
Millaisia uudistuksia kaipaisit Venäjän homoja koskevaan lainsäädäntöön? Tiedätkö koska niitä on viimeksi uusittu?
Jätit myös vastaamatta Olympia-aiheiseen kysymykseeni koskien sitä, mitä teit on uusi isäntämaa julkaistiin?
Mitä puoluetta äänestät ja miksi? Entä miehesi?
^^
Joku rasisti venäjä-vihaaja oikein trollaa yllä?
Lukee hesaria ja vihaa venäläisiä = cia:sta päivää! Ettei olisi peräti hesarin "toimittaja"?
Miltä tuntuu olla maksettu rotta, joka suoltaa propagandaa vieraan vallan hyväksi?
Kuulostaa ihan täydelliseltä elämältä. Onko sinulla mureita ja huolia?
Kyllä imetän, pumppaan vain yöksi maitoa pulloon :)
Äänestin Keskustaa, niin taisi äänestää miehenikin. Äänestin sitä, koska se on tuntunut itselleni omimmalta. Ajanut mm. lapsiperheiden asiaa ja siellä on mielestäni fiksuja henkilöitä.
Rehellisesti, en todellakaan osaa sanoa mihin suuntaan Hesari on menossa uuden päätoimittajan myötä. En valitettavasti myöskään tiedä, koska on uusittu Venäjän homoja koskevaa lainsäädäntöä on uusittu. Ja tämän perusteella saan tuomion, että olen tyhmä ja tietämätön, right?
Ei minulla tällä hetkellä mitään isompia huolia ole, mutta varmasti kaikilla on aina pieniä murheita ja muuta. Ap
Unhodin vastata tuohon yhteen kysymykseen. Minua on itseasiassa joskus pyydetty joihinkin mallikuvauksiin ja kävin yhdessä castingissa, mutta ei ole minun juttu. Prostituoitu en todellakaan ole. Olen vain paiskinut ihan normaaleja töitä, olen ollut nuoresta asti kesät ja usein viikonloput töissä, mutta en sano että niillä rahoilla eläisi leveästi. Niitä on vain jäänyt säästöön :) Halusin tällä vain sanoa, että olen ollut myös töissä, enkä elellyt muiden rahoilla. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 21:27"]
Kyllä imetän, pumppaan vain yöksi maitoa pulloon :)
Äänestin Keskustaa, niin taisi äänestää miehenikin. Äänestin sitä, koska se on tuntunut itselleni omimmalta. Ajanut mm. lapsiperheiden asiaa ja siellä on mielestäni fiksuja henkilöitä.
Rehellisesti, en todellakaan osaa sanoa mihin suuntaan Hesari on menossa uuden päätoimittajan myötä. En valitettavasti myöskään tiedä, koska on uusittu Venäjän homoja koskevaa lainsäädäntöä on uusittu. Ja tämän perusteella saan tuomion, että olen tyhmä ja tietämätön, right?
Ei minulla tällä hetkellä mitään isompia huolia ole, mutta varmasti kaikilla on aina pieniä murheita ja muuta. Ap
[/quote]
Entäs ne olympialaiset?
Kyselin vain aiheista (Syyria, Venäjän homolait, olympialaiset, Hesarin uusi vt. päätoimittajanimitys) jotka ovat olleen viimeisten viikkojen aikana isosti esillä uutisissa. Jos olisit seurannut uutisia, tietäisit näistä takuuvarmasti jotain. Tein tämän sinulle helpoksi, mutta taidatkin seurailla enemmän viihdeuutisia kutsut sitä sivistykseksi ;)
Mikä puolue ei aja lapsiperheiden asiaa? Mikä Keskustan lapsiperhepolitiikassa on sinulle mieluista?
Leikin lapseni kanssa kuten vauvojen kanssa yleensäkim leikitään, pehmoleluilla, niillä sitterin roikkuvilla leluilla yms.
Tämä keskustelu muuttuikin sitten minun tenttaamiseksi. "Tein tämän sinulle helpoksi..." mahdatko tentata näin jokaista naista tällä palstalla?
Keskusta on mm. kohentanut lapsiperheiden taloudellista asemaa, kotihoidontukea, vanhempainrahaa, äitiys-ja isyysrahaa on nostettu, yh-vanhempien asemaa parannettu, syrjätymisen estämiseksi on tehty töitä jne.
En ymmärtänyt kysymystä, että missä olin kun uusi isäntämaa julkaistiin... En kyllä muista, varmaan pedikyyrissä hehe! Ap
En ole kovin hyvä kierrättäjä, parantamisen varaa on. Paperit vien kyllä paperiroskikseen, samoin kierrätän pullot ja lasit. Siinäpä ne taitaa olla. Ap
Minäkin elän luksuselämää. En useinkaan eksy halparättejä myyviin kauppoihin, ovat ihan eri paikassa kuin ne paikat joissa itse asioin. Olen itse hoitanut lapseni mutta siivooja löytyy. Silloin kun lapset olivat pieniä ja valvottivat öisin niin nukuin heidän kanssaan samaan aikaan päikkäreitä tai pitkään aamulla. Joskus tilaan ruuat suoraan kotiin tai käyn ravintolassa syömässä. En nyt oikein osaa kuvitella elämääsi luksukseksi:D
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 21:46"]
Leikin lapseni kanssa kuten vauvojen kanssa yleensäkim leikitään, pehmoleluilla, niillä sitterin roikkuvilla leluilla yms.
Tämä keskustelu muuttuikin sitten minun tenttaamiseksi. "Tein tämän sinulle helpoksi..." mahdatko tentata näin jokaista naista tällä palstalla?
Keskusta on mm. kohentanut lapsiperheiden taloudellista asemaa, kotihoidontukea, vanhempainrahaa, äitiys-ja isyysrahaa on nostettu, yh-vanhempien asemaa parannettu, syrjätymisen estämiseksi on tehty töitä jne.
En ymmärtänyt kysymystä, että missä olin kun uusi isäntämaa julkaistiin... En kyllä muista, varmaan pedikyyrissä hehe! Ap
[/quote]
Tuskin olit siihen kellonaikaan pedikyyrissä. Päivästäkään sinulla ei taida olla hajua. Siksi et ymmärrä kysymystä, koska et seuraa oikeasti uutisia, vaikka niin yritit väittää.
Ja pienenä vihjeenä; teit itse palstalle aloituksen, jossa pyydät ihmisiä kysymään sinulta asioita. Turha hermostua, jos kyselenkin jotain, mihin et osaa vastata. Helpompi olisi ollut suoraan myöntää ensimmäiseen kysymykseeni, ettet seuraa uutisia, etkä ole kovinkaan yleissivistynyt.
Ei muuta kysyttävää :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 19:13"]
En ole sanonut, että mieheni on jatkuvasti väsynyt, mutta kenellä tahansa väsyttäisi jos tekisi reilu kahdeksan tunnin päivää ja sitten yöt nukkuisi huonosti kun heräilisi lapsen kanssa pitkin yötä. Enkä myöskään kiellä, etteikö mies herää lapsen kanssa öisin :)
Siihen nähdä, miten paljon hän teki töitä suhteemme alkuaikoina, hän on vähentänyt töitä huomattavasti. Ennen lähti aamulla seiskan aikaan töihin, tuli takaisin illalla kuudelta tai seitsemältä. Lisäksi roikkui viikonloput puhelimessa ja tietokoneessa työasioissa kiinni. Siihen verrattuna on vähentänyt paljon, edelleen paiskii ahkerasti töitä, mutta työpäivät ovat noin 8-17, tietenkään yrittäjällä ei tarkat työajat ole. Yrittää lisäksi viikonloput pyhittää perheelle, eikä "pikaisesti vain tsekkaa yhtä työjuttua" kymmenen minuutin välein. Ap
[/quote]
...Älä unohda sitä huikeaa seksielämäänne kaiken tämän valvomisen ja työnteon keskellä ;)