Haluatko kysyä jotain tuoreelta äidiltä, joka elää luksuselämää?
Kommentit (154)
Heh, heitin tuon pedikyyrin ihan vitsillä! Kyllä seuraan uutisia todella tiuhaan ja yleissivistykseni on myös hyvä, mutta tässä viimepäivinä ei ole Venäjän homolait olleet mielessä. En myöskään lukemistani uutisista tee mitään muistiinpanoja.
Ihme tarve joillakin tarttua tuollaisiin pikkuasioihin, mutta tämä sama jankkaajahan on joka ketjussa. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 22:24"]
Heh, heitin tuon pedikyyrin ihan vitsillä! Kyllä seuraan uutisia todella tiuhaan ja yleissivistykseni on myös hyvä, mutta tässä viimepäivinä ei ole Venäjän homolait olleet mielessä. En myöskään lukemistani uutisista tee mitään muistiinpanoja.
Ihme tarve joillakin tarttua tuollaisiin pikkuasioihin, mutta tämä sama jankkaajahan on joka ketjussa. Ap
[/quote]
Pääotsikot viimeisten parin viikon ajalta eivät ole pikkuasioita. Osoittaa vain, ettet seuraa uutisia.
Jo useiden viikkojen ajan Syyria on ollut jokainen päivä pääotsikoissa ja sinä sanot, ettet ole niin seurannut maan tilaa. Olympiakomitea julkisti myöhään eilen illalla vuoden 2020 kisapaikan ja tänä aamuna tämä on ollut luonnollisesti uutisissa esillä. Jos olisit edes tänään lukenut Hesarisi tai katsonut iltauutisesi, tietäisit tämän.
Ketä äänestit viime eurovaaleissa?
Mitä olet mieltä kotihoidontuen uudistuksesta? Mitä meinaatte miehesi kanssa tehdä?
Millaisia urasuunnitelmia sinulla on?
Ehkä vastasitkin tähän jo, mutta kuinka vanhoja sinä ja miehesi olette?
Ihan tyhmiä kysymyksiä.
Miksi rikkaan miehen vaimoa kiinnostaisi politiikka?
Onko sinulla paljon koruja?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 17:28"]
Ihmisillä on näköjään aika erilaisia käsityksiä luksuselämästä.
Itsekin koen eläväni luksuselämää, tosin siihen ei sisälly mitään erityistä materiaa eikä meillä ole yhtään liikaa rahaa. Mutta minulle nimenomaan on luksusta se, että olen voinut hoitaa lapseni etenkin heidän ollessaan vauvoja yksin. Ei ole tarvinnut käydä töissä (kotimaassamme äitiysloma on 8 viikkoa) eikä ole ollut pakko huolehtia sellaisista asioista, että olisi tarvittu lapsenvahtia.
Tosin luksusta on myös asua lasten isovanhempien kanssa samassa talossa, jolloin isommille lapsille saa peräänkatsojan melkein koska tahansa. Luksusta on se, että itse olen näiden isovanhempienkin ansiosta saanut keskittyä vauvaan.
Itse en voisi IKINÄ nukkua yöllä jos pieni vauvani olisi jonkun muun hoidossa ja tietäisin hänen heräävän vieraan ihmisen kanssa. En vaikka olisi kuinka paljon rahaa, purjeveneet, manikyyrit ja pedikyyrit (sekä lobotomia).
[/quote]
Luksusta asua isovanhempien kanssa?? Jjjep..
[/quote]
Kyllä, siis tarkentaen että molemmat osapuolet olemme täysjärkisiä aikuisia.
Ymmärrän, että jos anoppi on mustasukkainen pojastaan ja miniä on teiniasteelle jäänyt ääliö, ei yhteiselo ole ehkä ihan toimivin idea.
Minusta taas on mahtavaa että aina on mahdollisuus juttukaveriin, en ole mikään erakko ja mies nyt on päivät töissä. Syömme aina yhdessä, meidän perhe, miehen vanhemmat sekä yleensä myös veli ja lisäksi vielä eräs vuokralainen. Lapsilla on aina välittäviä ihmisiä ympärillään. Varsinaista lastenhoitoapua en tarvitse mutta onhan se luksusta että jos kaikki lapset tarvitsevat samanaikaisesti jotain, voi osan lähettää isovanhempiensa tai tämän vuokralaisen (on myös lasten kummi ja kuuluu perheeseen, joskaan ei biologisesti) luo. Tai jos olen sairaana tai kun lapset tarvitsevat samanaikaisesti kyyditystä eri paikkoihin jne.
Enpä ikimaailmassa vaihtaisi tätä luksuselämää johonkin paattiin ja naamahierontaan. :)
En muistaakseni äänestänyt viime Eurovaaleissa.
En itse kannattanut kotihoidontuen uudistusta. Mieheni on pitämässä isyyslomaa.
Urasuunnitelmat ovat vielä auki, mutta aion kyllä palata töihin kun lapsi on isompi. Mieheni yrityksessä olen ollut töissä ja tod. näk. jatkankin siellä ainakin vähän aikaa. Myös oman yrityksen perustaminen on ollut mielessä.
Mieheni on n. 188 cm pitkä. Ap
Mieheni on hieman yli kolmekymmentä, minä taas muutaman vuoden alle :)
Kyllä minulla on jonkun verran koruja, oikeastaan ainot korut mitä pidän on korvikset ja tietyt käsikorut. Olen aika tarkka koruista mitä pidän, suurin osa koruista on hopea tai valkokultaa. Rakastan myös rannekoruja. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 22:37"]
Ihan tyhmiä kysymyksiä.
Miksi rikkaan miehen vaimoa kiinnostaisi politiikka?
Onko sinulla paljon koruja?
[/quote]
No eipä sitä tosiaan kiinnostakaan.
kuinka usein teillä on miehen kanssa seksiä?
kuinka usein teillä on miehen kanssa seksiä?
Montako lasta haluatte? Tuliko / jäikö raskauskiloja? Synnytitkö normisti,otitko epiduraalin?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:25"]
Voi kyllä rakastan lastani, todella paljon. Se vain helpottaa arkea paljon, kun saa muutaman kerran viikossa nukuttua hyvät yöunet ilman herätyksiä, niin sitten on taas päivisin energiaa. :) Jokainen äiti tietää, miten ihanaa on nukkua univelat pois. Ap
[/quote]
missä miehesi sitten on? Eikö hän osallistu yhteisen ja toivotun vauvan hoitoon? Kun niillä menestyneimmilläkin miehillä olisi siihen mahdollisuus jos vain halua löytyy...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:22"]
Lentääkö rakkaus ikkunasta ulkos kun raha loppuu?
[/quote]
No aivan varmasti lentää. AP kuulostaa just sellaselta rahan perässä juoksevalta ämmältä joka lapsenkin teki vaan siks, että ei mies voi jättää vaan jos leikkisi perhettä edes lapsen takia. Huomiotakaan ei tule mieheltä, omalta lapselta tai keneltäkään muulta internetin ulkopuolella kun tällänen huomiohuoraus lanka pitää tehdä erikseen.
Jos rumia puhuttaisi niin elintasohuoriksi tollasia "pillulla äijä koukkuun ja sidotaan se lapsella" ämmiä kutsuttas, mut koska ei puhuta rumia niin jätetään se sanomatta ja halveksutaan AP:ta kaikilla muilla tavoilla...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 20:37"]
Miksi elät mielestäsi luksuselämää? Meinaan, että ei tuo kertomasi mukaan niin erityiseltä kuulosta, ellei teillä ole omaa suihkukonetta ja huvilaa Etelä-Ranskassa. Miten itse käsität "luksuselämä"-käsitteen?
[/quote] Minustakin ihan keskiverto tavis menoa. Minun kampaajallakin on loma-asunto Floridassa.
t.usalainen
98, en nyt ihan hogannut, miten meidän elämät eroaa toisistaan jos mietitään luksusta.
Sekö, että shoppailen muuallakin, kuin luksusputiikeissa? Itse en vain ymmärrä miksi jostain peruspaidasta pitää maksaa 120€ kun sen saa parilla kympillä. No oma on asia, miten rahansa käyttää :)
Sehän onkin todellista luksusta, että käy ravintolassa syömässä tai tilaa ruuat suoraan ovelle. Herranjestas, eihän siihen kenelläkään taviksella varaa ole! Ap