Lue keskustelun säännöt.
Vauvan sänkyopas
Kommentit (3)
Kuulemma laitetaankin. Ja lääkäri on suositellut jos vauva on kipeä, saa paremmin henkeä. Meillä ei koskaan voitu kohottaa sillä vauva oli syntymästä asti niin aktiivinen että onnistui rullaamaan jalkopäähän jos pääty oli vähänkin koholla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä tarkoittaa riittävän jämäkkä patja? Aika ympäripyöreä maininta.
Eikö nykypäivänä enää laiteta kirjoja tms. kohottamaan pinnasängyn päätyä?