Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aamulämmöistä kysymys!

Vierailija
08.09.2013 |

Onko kellään kokemusta, että olisi raskaana vaikka aamulämmöt matalat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 13:36"]

Aika harva varmaan edes mittailee aamulämpöjään, mutta toisaalta, vaikka jollakin olisi raskaana aamulämmöt matalat, eihän se nyt herran jestas tarkoita että olisit raskaana...? Raskaustesti ei montaa euroa maksa.

[/quote]                                                                                                                                                                                                                                                      Jep, ei niin en ole tyhmä ;). Olen jo tehnyt testin joka oli nega, mutta oireet jatkuvat...ja kuukautiset pysyvät poissa. Nyt oli lämpö 36,9 ja on kurkku vähän kipeä ja nuha...No ens viikolla teen uuden testin jos ei menkat ala :)

Vierailija
2/4 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei siis kellään näin ollut ja mun menkat alkaa kohta, koska aamulämpö tänään kp 31/28-34, oli 35,5 :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva varmaan edes mittailee aamulämpöjään, mutta toisaalta, vaikka jollakin olisi raskaana aamulämmöt matalat, eihän se nyt herran jestas tarkoita että olisit raskaana...? Raskaustesti ei montaa euroa maksa.

Vierailija
4/4 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mittaillut raskauksia odotellessa ja omalla kohdalla lämmöt pysyy hiukan koholla päivälläkin. Eli nyt on aavistus raskaudesta ja lämpö on 36,8.

 

Eli kun tulee ovulaatio niin lämmöt kohoaa, ennen kuukautisia jos lämmöt tipahtaa normaaliin niin se kertoo jo osaltaan ettei ole raskaana mutta jos on raskaana niin lämmöt pysyy hetki raskauden alettua koholla eli tuota lämmönputoamista ei siis tapahtu ennen menkkoja.

 

Mutta tietääksesi että mikä sun tavallinen lämpö on ja miten kroppa muutenkin käyttäytyy niin lämpöön pitäisi vähän tutustua sillä tämä on ihan jokaisen omalla kohdallaan sellainen kuin on.

 

Muutoksia lämpötiloihin tietenkin tekee erilaiset tilanteet kuten pitkittynyt kuukautiskierto, pienet sairaudet jne.