Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin kertoa tyttöystävälle kivuista?

Vierailija
22.05.2025 |

Kun tekee fyysisesti rankkaa työtä päivittäin, niin lihashuollosta ja ergonomiasta huolimatta on lihakset ja paikat yleisesti kipeät. Milloin on polvet sökönä, milloin hartiat jumissa ja hermot pinteessä... onko väärin valittaa tästä tyttöystävälle tasaisesti? Toivoisitteko, että mies olisi tästä asiasta hiljaa, kun on jatkuvasti jotain

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva itsensä toistaminen, aihe kuin aihe, on tylsää. Jos vaikka toisinaan mainitsee, ja vaikka pyytää hieromaan? Voisit sitten hieroa toistakin? 

Vierailija
2/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin. Oisko aika katsoa jotain muuta työtä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumasta toimeen, harrastakaa yhdessä liikuntaa. Laiskuus helpottaa kun on yhteinen tavoite.

Vierailija
4/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva itsensä toistaminen, aihe kuin aihe, on tylsää. Jos vaikka toisinaan mainitsee, ja vaikka pyytää hieromaan? Voisit sitten hieroa toistakin? 

En minä mitään ala häneltä pyytelemään, mutta aina olen hieronut jos hänellä on vaivaa. Se vain jistain syystä päivän päätteeksi pääsee lipsahtamaan, että nyt on muuten selkä kipeä tai hartiat juntturassa.

AP

Vierailija
5/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa mikä on oikein ja mikä väärin, mutta itse en jaksa(isi) kuunnella. Menee myös toiseen suuntaan, eli en valita itsekään.

Vierailija
6/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars oikealle fysioterapeutille. Kohta kivut kroonistuvat ja kuljet jatkuvasti Burana 800 -purkki mukanasi, lisänä Panadol.

Vierailija
7/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö punttisalilla? Lisää lihaksia niin ei kipeydy paikat työssä.

Vierailija
8/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on sellainen, että siinä saa olla ja sanoa, jos pahalta tuntuu. Ei se ole valittamista tai toistamista vaan elämää.

Vierailija
9/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa ja lihahuoltoa, ei jatkuvaa valitusta ja kitinää. Ihan itse sinun on asialle tehtävä jotain.

Vierailija
10/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osteopaatille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi