Blogeissa liian usein viljeltävät sanat
Todella monissa blogeissa kaikki on aina "super" jotain...
Kommentit (130)
Kaunistautumishetki, miksei voi vaan rehellisesti sanoa että lätkii aamulla jonkin näköiset meikit naamaan että kehtaa lähteä ovesta ulos?
Loihtia! Esimerkki: loihdin tänään kattauksen.
Argh, minä loihdin kohta kaikki nuo teeskentelevät feikkiglamouriblogit tuonne avaruuteen linnunradan toiselle puolelle!
jos näen vielä kerran jonkun laukkuaarre-postauksen jossain niin aarrgghh! :/
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:35"]
Ranneröykkiö.
[/quote]
Tuo kuulosti niin oudolta, että oli pakko googlettaa. Näköjään 128 osumaa, kaikki blogeissa... :D
[/quote]
Ranneröykkiö??! Normi-ihminen ja rannekoruja keräävä sanonut aina puhekielessä että ranteessa on rannekorurykelmä, mutta juntit bloggaajat nähtävästi keksineet tällekin oman sanansa, voi elämä sentään!
[/quote]
Mua riepoo nuo murut ja ihanuudet ja aarteet mutta parhaalla tahdollakaan en tajua mitä pahaa siinä on että keksitään uusia sanoja..? Luovaa kielenkäyttöä se on. Yleensä nuo menee kuitenkin niin, että joku sitä käyttää ensin ja muut seuraavat perässä. Sitten vasta siitä tulee ilmiö, joka vituttaa kaikkia.
jep... tulee mieleen eräskin MEIKÄHEIDI.... meikämuigelo, meikänainen, meikäse ja se.... aaargh! Just tollanen korostetun rempseä muka. Teeskenneltyä, alleviivattua.
vastauksena siis edelliseen (ei lainaus onnistunu jostain syystä), missä moitittiin tuota "meikän" käyttöä liian asiallisen minän ja pissismäisen mä:n sijasta...
ROUHEA. ROUHEAROUHEA.
IHANUUS. KAUNOKAISET. MURUSET.
MITÄS TEIDÄN PÄIVÄÄN. MITÄ MIELTÄ ASUSTA.
bongata