Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-naiset ja kävelytreffit

Vierailija
22.04.2026 |

Omasta mielestäni pelkkä kävelyllä käynti ei ole mitkään treffit. Kun eilen olin lenkillä yksinäni, näin paljon pariskuntia jotka lenkkeilivät yhdessä. Tinder-naiset ovat niin pöljiä, että kun näkevät sellaisen lenkkeilevän pariskunnan, he luulevat niiden olevan treffeillä. Vaikka oikeasti kyseessä on todennäköisesti pidempään yhdessä ollut pari, ja heidän ensimmäiset treffinsä ovat olleet vaikkapa ravintolaillallinen, joka on johtanut pidempään suhteeseen. Ja nyt he lenkkeilevät yhdessä. Mutta Tinder-naiset eivät sitä älyä, vaan kun näkevät sellaisen pariskunnan, luulevat että ensimmäisiksi treffeiksi riittää pelkkä lenkki. 

Kyllä naisen kuuluu maksaa miehen seurasta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivakaas kuvetta naiset jos haluatte päästä seksiä harrastamaan.

Vierailija
2/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpakakkaamistreffit on se mitä kannattaa kokeilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aika ei oo ilmasta. Ottakaa ne luottokortit esiin.

M40

Vierailija
4/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermasta on huutava pula. Kukaan ei halua siittää lisää feministejä maapallolle.

Ei ole pula. Mä ilmottaudun heti vapaaehtoiseksi siittäjäksi. Naiset, muodostakaaa jono oven taa!

Vierailija
5/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermasta on huutava pula. Kukaan ei halua siittää lisää feministejä maapallolle.

Heh. Olmi luulee, että feministin lapsesta tulee feministi. Varmaan kaupan kassan lapsestakin tulee kassa (vaikka isä olisi hoitaja) ja balettitanssijan pojasta balettitanssija. Niinhän se aina menee. Lapsesta tulee aina täydellinen äitinsä kopio, vaikka sattuisi olemaan poika.  

Jos sä et halua seksiä naisen kanssa, niin sun ei ole mikään pakko sitä harrastaa.

Vierailija
6/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo pikkumies, joka näkee naisen tissit vain maksamalla...

Vierailija
7/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pula. Mä ilmottaudun heti vapaaehtoiseksi siittäjäksi. Naiset, muodostakaaa jono oven taa!

Köh, mäkin voin osallistua ja uhrautua hyvän takia! Elikä kaikki lisääntymisikäiset naiset, tulkaa vaan mun luo.

Vierailija
8/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naiset, mun ovi on lähempänä, tänne vaan!

Vierailija
9/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä käytän niin paljon aikaa ja rahaa treffeille valmistautumiseen että jos nainen ei maksa treffejä kokonaan niin 2.treffejä ei tule.

Vierailija
10/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo pikkumies, joka näkee naisen tissit vain maksamalla...

Yhyy kun olen inkkelinainen joka ei saa miestä

Vierailija
11/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähä en naisille raskautta anna. Panna voin mutta aina kumilla.

M43

Vierailija
12/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti ihan harhaanjohdettuna ja harhaisena kuvitellut, että treffien tarkoituksena on tutustua toiseen ihmiseen. Ei suinkaan syöttää tai juottaa toinen kylläiseksi. 

Pyydän hei julkisesti anteeksi väärinkäsitystäni.

Vierailija
13/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Päinvastoin: ihmisiä on liikaa.

Vierailija
14/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delusionaalinen ketju joka vaan todistaa miten kelvotonta perhemateriaalia suomalaiset miehet ovat. Eivät ymmärrä miehen ja naisen eroa joten r aiskaavat naisen edestä ja takaa. Kaivakaa oma hautanne, kaivakaa.

Vierailija
15/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Delusionaalinen ketju joka vaan todistaa miten kelvotonta perhemateriaalia suomalaiset miehet ovat. Eivät ymmärrä miehen ja naisen eroa joten r aiskaavat naisen edestä ja takaa. Kaivakaa oma hautanne, kaivakaa.

Mun perheessä on iha tarpeeksi naisia koska kotona asuu lisäkseni 3 naista (naisystävä + 2 teiniä) ja en todellakaan maksa koskaan muiden ruokia. En maksanu sinkkuna, en seurustellessa enkä nytkään. Lapsille maksan jos tekevät kotityöt.

Vierailija
16/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti ihan harhaanjohdettuna ja harhaisena kuvitellut, että treffien tarkoituksena on tutustua toiseen ihmiseen. Ei suinkaan syöttää tai juottaa toinen kylläiseksi. 

No mun mielestä se nyt vaan on viehättävää jos nainen pystyy huolehtimaan miehestään. Siitä tulee tosi maskuliininen olo.

Jos olet naisena niin köyhä ettei sulla ole varaa edes yhtä miehen ravintola-annosta maksaa niin pitäisiköhän sun pysyä poissa treffailusta kokonaan ja keskittyä oman talouden parantamiseen?

Vierailija
17/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naiset, mun ovi on lähempänä, tänne vaan!

Älkää naiset kuunnelko näitä! Ne provoaa vaan ei ne halua seksiä. Mä sen sijaan oon valmis oikeesti. Tänne vaan!

Vierailija
18/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Päinvastoin: ihmisiä on liikaa.

Ja speraa on jo nytkin ihan kiitettävästi pankeissa.

Vierailija
19/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun perheessä on iha tarpeeksi naisia koska kotona asuu lisäkseni 3 naista (naisystävä + 2 teiniä) ja en todellakaan maksa koskaan muiden ruokia. En maksanu sinkkuna, en seurustellessa enkä nytkään. Lapsille maksan jos tekevät kotityöt.

Miksi  sä maksaisit kaikkien ruuat? Sun ja sun naisystävän pitäisi maksaa ruuat puoliksi, jos lapset on yhteisiä. Jos ei, niin se jonka ne lapset on, tulisi ne ruokkia. Noin oletusarvoisesti. Jos jompikumpi haluaa maksaa enemmän, niin se on ok.

PS. On todella hyvä opettaa lapsille kotitöitä, ja että työn tekemisestä saa rahaa. Niin minunkin nuoruudessani tehtiin.

Vierailija
20/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä se nyt vaan on viehättävää jos nainen pystyy huolehtimaan miehestään. Siitä tulee tosi maskuliininen olo.

Jos olet naisena niin köyhä ettei sulla ole varaa edes yhtä miehen ravintola-annosta maksaa niin pitäisiköhän sun pysyä poissa treffailusta kokonaan ja keskittyä oman talouden parantamiseen?

Kuulostaa siltä, että puhut enemmän omasta turhautumisesta treffikäytäntöihin kuin maskuliinisuuden määritelmästä.