Blogeissa liian usein viljeltävät sanat
Todella monissa blogeissa kaikki on aina "super" jotain...
Kommentit (130)
Konjakkinen.
Ihan mitä tahansa muuta, mutta voisko toi painua jo unholaan?
With a hint of.....
Tulee aina hirvee ällötys, kun tollasta lukee.
Se muru-sana ärsyttää toden teolla jo
Monikohan noista sopuleista on lirissä ostoskäyttäytymisensä kanssa? Tuntuu vaan mahdottomalta yhtälö n:s vuosi opintoja, bloginpito duunina, keskustakaksio Helsingissä, jatkuva matkustelu ja shoppailu. Selityksenä perinteisesti MÄ SÄÄSTÄN RAHAA NÄIHIN IHANUUKSIIN :D ookoo.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 12:50"]
sillä välin annetaan logomerkkilaukkujen nuuhkia toisten takamuksia? =D
[/quote]
Apuua! Näen jo silmissäni miten iso laatikkomainen Hermes yrittää hyppiä pienen tikatun Chanelin päälle ja murisee uhkaavasti samalla kun Chanel vinkuu kauhusta :DDD *repsistä!*
[/quote]
Niin ja sitten Hermes nylkyttää pikku Chanelia, parin kuukauden kuluttua syntyy pikkuisia Charmeksia ja Heneleitä :))
[/quote]
oikeita feikkilaukkuja???! ;DDDDD *repsistä*
Mä olen jo ainakin korviani myöten kyllästynyt siihen kun ne jokablogin ihanuudet kuten Chaneli tai Vuitton keikkuu käsivarrella tai olalla joka kuvassa, ihme jos eivät itse kyllästy niihin tylsiin laukkuihin ja niiden kuvaamiseen vaikka muka niin "überklassikoina" ovat ne laukkuaarteensa (pikavipeillä?) ostaneet :-D Luulisi että bloggaajilla olisi jotain vaihtelevampaa kuvatarjontaa edes kuin halpisvaatteet ja muutama laatuunsa nähden ylihintainen laukku?
Teillä on muuten aivan mahtavat jutut täällä, ja nämä kaikki ovat NIIN totta :)))
"Katsokaa mikä ihanuus murut.... osta osta osta.... " ja sitten niitä linkkejä vaan perään. Really? Tuon tasoisille kirjoittajille ne lehdet ja muut portaalit sitten vielä maksavat jotain?!
kuka tuota laukkuaarretta on käyttänyt? :D
kuka tuota laukkuaarretta on käyttänyt? :D
Rakkauslaukku.
Putelit ja purnukat
ihanuus
kotiuttaa
klikata kotimatkalle
superihana blogi: http://pinthefuckups.blogspot.fi/2013/06/nain-sinustakin-tulee-naisellinen-nainen.html :P
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 17:22"]
ihanuus
kotiuttaa
klikata kotimatkalle
[/quote]
juuri samat meinasin listata, lisäksi
muru/murunen
tuo kotiuttaa on aivan kamala ja sitä käyttävät myös vanhemmat, koulutetut bloggaajat.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 17:28"]
superihana blogi: http://pinthefuckups.blogspot.fi/2013/06/nain-sinustakin-tulee-naisellinen-nainen.html :P
[/quote]
Lopeta se spämmäys.
Riemuidiootti. "Näytän ihan riemuidiootilta"
Laukkuaarre! Mikä h-vetti on laukkuaarre?! Minulle laukku, oli se sitten kympin tai tonnin laukku, on käyttötavara eikä mikään elämän kohokohta ja tärkein asia!
Teeppari, tarttui mukaan (ostoksista), rakkauspaita ja sen eri variaatiot.