No, onpa järkeä vetää häät läpi jos on jättänyt miehensä
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:38"]
Minä en tuon miehen housuissa olisi suostunut tuohon pelleksi. Ihan sama minkälaisessa sopimuksessa olisi nimi ollut.
Olisin korkeintaan todennut, että se joka nai maksaa; eli minä en.
[/quote]
Ilmeisesti tuolla miehellä on sitten parempi itsetunto kuin sinulla.
[/quote]
Komppi. Mies, jolla on selkärankaa, eikä tällaisenkaan tilanteen sattuessa luiki häntä koipien välissä piiloon.
[/quote]
Eiköhän se selkäranka olis ollut nimenomaan sitä, että ei osallistuta mihinkään leikkihäihin. Sitä, että maksetaan vaikka ne sopimussakot mutta ei mennä pelleilemään telkkariin ja sukulaisillekin uskotella että kaikki tässä on ihan ok. Vieraat tuli, hankki vaatteet, lahjat ym. ja kaikki lopulta täysin turhaan. Pari otti ja eros jo ennen näytelmää. Kai ne sentään palautti ne lahjat?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:26"]
Ainakin tuotantoyhtiö taputtaa pieniä karvaisia käsiään. Mikä voisi olla ohjelmalle parempaa mainosta kuin tämä? Tulee varmaan sarjan suurimmat katsojaluvut tänä torstaina.
[/quote]
Jepjep, uutisen julkistamishetkikin mietitty tarkkaan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:46"]
Minä en tuon miehen housuissa olisi suostunut tuohon pelleksi. Ihan sama minkälaisessa sopimuksessa olisi nimi ollut.
[/quote]
[/quote]
Komppi. Mies, jolla on selkärankaa, eikä tällaisenkaan tilanteen sattuessa luiki häntä koipien välissä piiloon.
[/quote]
Eiköhän se selkäranka olis ollut nimenomaan sitä, että ei osallistuta mihinkään leikkihäihin. Sitä, että maksetaan vaikka ne sopimussakot mutta ei mennä pelleilemään telkkariin ja sukulaisillekin uskotella että kaikki tässä on ihan ok. Vieraat tuli, hankki vaatteet, lahjat ym. ja kaikki lopulta täysin turhaan. Pari otti ja eros jo ennen näytelmää. Kai ne sentään palautti ne lahjat?
[/quote]
Miten niin turhaan. Ne pääsi telkkariin, ja vielä sellaiseen jaksoon, jolla on melko varmasti paljon katsojia.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 19:33"]
[/quote]
Mä olen ollut vieraana häissä, joista myöhemmin kuulin että hääpari oli päättänyt lopullisesti erota jo kahden päivän kuluttua häistä, ja asiaa oli mietitty jo ennen häitäkin. Vieraille tietysti esittivät että kaikki on hyvin, pidettiin ihania puheita ja tosiaan itsekin olin onnellisena juhlamielellä ja hankkinut uuden mekon sekä lahjan. Lisäksi matkustimme juhlapaikalle ja olimme hotellissa yötä. Kaiken kaikkiaan mulla ja miehelläni taisi mennä melkein kolmesataa euroa noihin häihin. Kirpaisihan se pienituloista, mutta kun kyseessä oli vanha opiskelukaveri jonka kanssa muinoin olin tiiviistikin tekemisissä, niin ajattelin että haluan tottakai juhlistaa hänen häitään kunnolla. Tässä se lopullinen päätös sentään tehtiin häiden jälkeen (tai näin ainakin kerrottiin), mutta silti tuli tosi inhottava ja ikävä olo, ei pelkästään rahanmenon takia mutta eniten kyllä harmitti se että itse olin niin onnellisena ja vilpittömänä juhlimassa toisten rakkautta ja sitten hääpari itse ei ollut siinä tilanteessa yhtä vilpittömästi mukana. En tiedä mitä lahjoille kävi, mutta ei niitä ainakaan palautettu...
Ja sori ot, mutta tämä taisi olla mulle vähän traumaattinen kokemus :)
Jos kyseessä on tosi-tv:ssä olleet häät, niin tuli varmasti halvemmaksi pitää ne häät kuin maksaa häiden perumisesta aiheutuvat kulut, tavallaan pakko pitää häät, kun on suostunut ohjelmaan.
Vituttaako muitakin tällaiset avaukset? Kuka? Mitä? Missä? No on joo! Mutta täh?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013092417526346_vi.shtml
ap olis tosiaan voinut kertoa mistä puhuu, itseäkin inhottaa aloitukset joissa ei kerrota mistä kyse!
Tuo selitti tämän päivän omituiset avaukset häistä, kaasoista yms =D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 16:42"]
Jos kyseessä on tosi-tv:ssä olleet häät, niin tuli varmasti halvemmaksi pitää ne häät kuin maksaa häiden perumisesta aiheutuvat kulut, tavallaan pakko pitää häät, kun on suostunut ohjelmaan.
[/quote]
Njoo. Jos kerran väleissä ovat niin se voi tuossa tilanteessa tuntua vaan helpommalta, vaikka ulkopuolisesta se voikin olla vaikea käsittää. Tiedän lähipiiristä tapauksen, jossa erokypsä pariskunta meni naimisiin kun ei vaan "kehdannut" peruuttaakaan häitä. Erosta ilmoitettiin sitten pari kuukautta häiden jälkeen, vaikka todellisuudessa olivat puhuneet asiasta jo häiden aattona.
Eli ihan jo ilman tv-ohjelmaakin tällaisia tapauksia on, tässä olisi varmaan tullut jotain sopimussakkoa yms. jos häitä ei olisi pidetty.
Tämä parihan siis on jo naimisissa ja nyt vaan esitetään näytelmähäät.
Ainakin tuotantoyhtiö taputtaa pieniä karvaisia käsiään. Mikä voisi olla ohjelmalle parempaa mainosta kuin tämä? Tulee varmaan sarjan suurimmat katsojaluvut tänä torstaina.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Munkin mielestä tuossa vain käännetään veistä haavassa. Oliko kaaso vielä alttarilla vieressä? Voi jessus. No, kukin tyylillään...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:26"]
Tämä parihan siis on jo naimisissa ja nyt vaan esitetään näytelmähäät.
[/quote]
juu no sittenhän tämä on helpompi ymmärtää kun tuolla tilaisuudella ei sillä tavalla ole ollut väliä. mietin vaan että miltäköhän niistä vieraista on tuntunut kuulla, että pari onkin jo eronnut? jos siis ovat vilpittömin mielin tulleet sinne juhlimaan hääparia, hankkineet asun ja lahjat ja kaiken...