Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pani väkisin peppuun...

Vierailija
07.09.2013 |

Minulle on siis sattunut tällainen tilanne jo jokin aika sitten ja mietin onko kellään muulla samankaltaisia kokemuksia ja miten itse reagoitte sen jälkeen. Lähtökohta oli siis se, että olin tapaillut tätä miestä jo joitakin kuukausia, mutta emme olleet harrastaneet kunnon seksiä vielä, koska olin neitsyt ja seksiyritykset olivat aina äärimmäisen kivuliaita.  Makasimme sängyllä ja vähän leikimme, olin siis vatsallani ja mies päällä ja miehen vehje siis jalkovälissä, mutta ei menossa sisälle mihinkään, sellaista hieromista vaan.  Kuitenkin yllättäen mies työnsi vehkeensä peppuun. En siis ollut koskaan mitään sellaista tehnyt ja vielä ilman liukkaria ja varoitusta, tuntui siis äärettömän inhottavalta. Huusin tosi vihaisena ja kovalla äänellä, että lopettaa, mutta hän sanoi tulevansa pian eikä siis lopettanut, ja pelästyneenä siis odotin vain että hän lopettaa kun en voinut muuta. Se ei kestänyt kuin ihan hetken, mutta olin aivan hämilläni sen jälkeen enkä osannut edes sanoa mitään. Kaiken kukkuraksi mies sanoi sen loputtua "kiitos", niin kuin että hieno homma kun vihdoinkin annoin jotain reikää, vaikka en edes antanut vaan otettiin!

Tämä hämmentää koska mies on muutoin kiltti ja normaali. Jälkeenpäin kun joskuin yritin asiasta kysyä hän ei tajunnut, että edes mitään väärää on sattunut ja esitti (mun mielestä) että ei edes muistanut kunnolla.

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:52"]

Mitä hiton idiootteja täällä liikkuu!?

Ette esim tiedä minäkokoisi aihmiset ovat, jos ap joku pieni siro ja mies iso äijä, niin todellakin pystyy naisen päällä makaamaan kunnes laukee pyllyyn, ei nainen mitenkään helposti pääse alta pois eikä oikein mahdu pyristelemäänkään. Kukaan raiskattu ei siis ole ikinä pyrkinyt pakoon häh!?

Ja paljonkin raiskauksia tapahtuu suhteissa, ja valitettavasti monet kuvittelevat että se ei ollut "oikea" raiskaus, koska ei hakattu tai uhattu veitsellä tms.

Joskus myös ihan se järkytys siitä että tuttu ihminen ei vaan välitäkään vaan päättä panna vaikka itse ei haluakaan voi johtaa siihen ettei vaan tajua edes tehdä yhtään mitään kun toinen satuttaa. Ja sitten syyttää itseään, eikä se ollutkaan raiskaus kun itse antoi sen tapahtua.

Tämä ketju tekee minut vihaiseksi ja surulliseksi....

[/quote]

Jos AP olisi raiskattu niin hän olisi huutanut kuin hyeena ja jättänyt miehen HETI. Sen jälkeen mennyt poliisille.

[/quote]

Mistä sinä tiedät miten ap huusi? Jo se että hän sanoi "Lopeta" riittää! Eikä ole hänen vikansa että mies ei lopettanut.

Läheskään kaikia tämätyylisiä raiskauksia ei ilmoiteta juuri sinunlaisten takia, jonka mielestä naisen pitäisi olla pahoinpidelty ja otettu väkisin alusta asti.

Se häpeä mikä siihen liittyy, ja ne ristiriitaiset tuneet, ja koska ei halua ajatella itseään raiskattuna juuri häpeän ja itsesyyllistymisen takia johtaa siihen että selittää itselleen että ei se niin pahaa ollut... vaikka onkin.

Siksi monet jatkavat raiskaavan (ja pahoinpitelevän) miehen kanssa. 8

[/quote]

Roskaa. Tyhmä ihminen jos jatkaa seurustelua väkivaltaisen ihmisen kanssa

[/quote]

Se on niin helppoa tuomita ja huudella puskista.

[/quote]

Täysi järkinen ihminen ei jatka oleskelua sellaisen lähellä joka raiskaa tai hakkaa. Jokainen sen tajuaa

Vierailija
82/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:39"]

Ketjun ihan oikea ydin = joku halusi vähän viritellä keskustelua pepusta ja sen ympärillä pyörimisestä, ja sopivan raflaavalla aloituksella upposi kuin kuuma veitsi voihin. Tai sanonko peräti mikä minne. Hyi kauheaa, en mä nyt sano. No mutta, nyt on kyllä hyvä hetki poistua. :)

[/quote]

Olen samaa mieltä, että sun on oikea aika poistua. :) En itsekään halua mitään pervoja runkkareita fantasioimaan tähän ketjuun.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:52"]

Mitä hiton idiootteja täällä liikkuu!?

Ette esim tiedä minäkokoisi aihmiset ovat, jos ap joku pieni siro ja mies iso äijä, niin todellakin pystyy naisen päällä makaamaan kunnes laukee pyllyyn, ei nainen mitenkään helposti pääse alta pois eikä oikein mahdu pyristelemäänkään. Kukaan raiskattu ei siis ole ikinä pyrkinyt pakoon häh!?

Ja paljonkin raiskauksia tapahtuu suhteissa, ja valitettavasti monet kuvittelevat että se ei ollut "oikea" raiskaus, koska ei hakattu tai uhattu veitsellä tms.

Joskus myös ihan se järkytys siitä että tuttu ihminen ei vaan välitäkään vaan päättä panna vaikka itse ei haluakaan voi johtaa siihen ettei vaan tajua edes tehdä yhtään mitään kun toinen satuttaa. Ja sitten syyttää itseään, eikä se ollutkaan raiskaus kun itse antoi sen tapahtua.

Tämä ketju tekee minut vihaiseksi ja surulliseksi....

[/quote]

Jos AP olisi raiskattu niin hän olisi huutanut kuin hyeena ja jättänyt miehen HETI. Sen jälkeen mennyt poliisille.

[/quote]

Mistä sinä tiedät miten ap huusi? Jo se että hän sanoi "Lopeta" riittää! Eikä ole hänen vikansa että mies ei lopettanut.

Läheskään kaikia tämätyylisiä raiskauksia ei ilmoiteta juuri sinunlaisten takia, jonka mielestä naisen pitäisi olla pahoinpidelty ja otettu väkisin alusta asti.

Se häpeä mikä siihen liittyy, ja ne ristiriitaiset tuneet, ja koska ei halua ajatella itseään raiskattuna juuri häpeän ja itsesyyllistymisen takia johtaa siihen että selittää itselleen että ei se niin pahaa ollut... vaikka onkin.

Siksi monet jatkavat raiskaavan (ja pahoinpitelevän) miehen kanssa. 8

[/quote]

Roskaa. Tyhmä ihminen jos jatkaa seurustelua väkivaltaisen ihmisen kanssa

[/quote]

Et siis ole koskaan kuullut ihmisistä jotka olvat seurustelleet jopa vuosia väkivaltaisen ihmisen kanssa? Sullakin saattaa olla ihan jopa lähipiirissä ihmisiä jotka kokevat suhteissa väkivaltaa, mutta et ole tietoinen. Ai niin, eihän niin voi tapahtua.

[/quote]

No omapahan on vika. Jos ei asialle mitään tee niin ei minua kiinnosta.

Vierailija
84/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun ihan oikea ydin = joku halusi vähän viritellä keskustelua pepusta ja sen ympärillä pyörimisestä, ja sopivan raflaavalla aloituksella upposi kuin kuuma veitsi voihin. Tai sanonko peräti mikä minne. Hyi kauheaa, en mä nyt sano. No mutta, nyt on kyllä hyvä hetki poistua. :)

[/quote]

Samaa mieltä, voisi aloittajakin kokeilla ihan omakohtaisesti sitä peppuseksiä, tiedä sitten onko saumaa saada sellaista. Ehkä parhaat saumat ei ole kuitenkaan tällä palstalla provoja tehtailemassa, pieni vinkki sallittakoon.. 

- poistuu myös..

Vierailija
85/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:39"]

no jos sen jälkeen jatkoit tapailua niin ei ollut raiskaus.

Harvoin kukaan kysyy, että harrastammeko seksiä ollessaan alasti naisen kanssa joten periaatteessa se on aina raiskaus ja jos kysyy niin naiselta menee fiilikset...

Vastustan 100% oikeita raiskauksia

[/quote]

NIINPÄ! Naurettavaa kun täällä selitetään että pitää kysyä lupa. Kuinka moni  kysyy luvan naiselta jonka kanssa seurustelee, on alasti sängyllä ja hieroo toista omalla peniksellä että saako työntyä sisään.

Se että AP jatkoi suhdetta todistaa että mitään raiskausta ei ole tapahtunu

[/quote]

Kyllä se on suhteen alkuvaiheessa varsinkin kun ei vielä tunne hyvin toista ihmistä ihan hyvä kysäistä toiselta lupa ennen kuin mennään penetraation puolelle. En minä ainakaan halua joutua tilanteeseen jossa olen vahingossa mennyt toisen rajojen yli. Itsellänihän tosin ei tätä ongelmaa muutenkaan ole, kun ei ole tullut mieleenkään harrastaa uuden tuttavuuden kanssa seksiä ilman kondomia. Siinä kortsua etsiskellessä ehtii hyvin kysäistä mitä neiti on mieltä.

[/quote]

Minulta loppuu halut välittömästi jos toinen kysyisi että saanko työntyä sisääsi. Naurettavaa. Jos ei halua niin silloin ei edes mene sellsisiin tilanteisiin.

Vierailija
86/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:12"]

En oikein ymmärrä, mitä ap tällä aloituksella hakee. Kyllähän sen jokainen järjissään oleva tajuaa, että kyseessä on pakottaminen sukupuoliyhteyteen. Hakeeko hyväksyntää sille, että on yhä yhdessä sellaisen runkkarin kanssa, sympatiaa, vai mitä?

[/quote]

Mua kiinnostaisi myös tämä, eli AP, mikä tän ketjun pointti on?

Vierailija
87/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 11:56"]

No eräänlainen raiskaushan tuo oli.

[/quote]

Ei eräänlainen, vaan ihan selkeä raiskaus.

[/quote]

Ei kyllä ollut. Jos jäät vaan makaamaan siihen etkä tee mitään niin se ei ole raiskaus.

[/quote]

Laki ei edellytä että uhri esimerkiksi tappelee vastaan. Riittää kun kieltäytyy, ja niinhän ap oli tehnyt. Tätä palstaa lukiessa kyllä herää sellainen kauhu tätä nykyistä naisvihamielistä kulttuuria kohtaan, että taidan pysyä tiukasti sinkkuna jatkossakin. Dildo ei ole minua vielä koskaan raiskannut.

[/quote]

Laki vaatii erittäin selväsanaisen viestin että ei halua. Sinun pitää myös pystyä todistamaan raiskaus.

Jos mies ja nainen on alasti sängyssä ja hieroo jo toisiaan niin todellakin vaatii että panee vastaan jos mies rupeaa työntymään sisään eikä sitä halua. Ei se toinen mikään ajatustenlukija ole.

[/quote]

Ap oli käskenyt lopettamaan, se on riittävän selväsanainen viesti. 

Ihmisillä on ihan omituinen käsitys raiskauksesta. Ap on kuvaillut hyvin tyypillisen raiskauksen, jossa tekijä on tuttu ja uhri lamaantuu siitä kun hänen kieltoaan ei uskota. Oppikaa nyt ihmiset, että on rikos panna toista vastoin hänen tahtoaan!

[/quote]

Ei sana ei riitä kieltoon. Monesti seksissä sanotaan ei vaikka oikeasti halutaan.

Jos AP olisi oikeasti otettu väkisin niin hän ei jatkaisi seurustelua

[/quote]

Mitä helvetin helvettiä? Todellakin "ei" ja "älä" riittävät kieltoon. Jos toinen haluaa niitä huvikseen seksissä huudella, pitää sopia erikseen jokin muu turvasana.

Kerrohan, mitä oikein pitäisi sitten tehdä, jotta sinun mielestäsi olisi kieltäytynyt oikein? 

Vierailija
88/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on ok maata alasti mahallaan perse levällään mies selässä ja antaa miehen hieroa nuppiaan persläpeen, mutta ei ole ok, että mies tunkasee sen nupin sisään? Lupako sen olisi pitänyt kysyä? Kyllä mielestäni aika halukkaalta naiselta vaikuttaisi tossa tilanteessa, jos noin pitkälle on päästy, että kalua jo hierotaan erinäisiin reikiin.

Vierailija
89/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:39"]

no jos sen jälkeen jatkoit tapailua niin ei ollut raiskaus.

Harvoin kukaan kysyy, että harrastammeko seksiä ollessaan alasti naisen kanssa joten periaatteessa se on aina raiskaus ja jos kysyy niin naiselta menee fiilikset...

Vastustan 100% oikeita raiskauksia

[/quote]

NIINPÄ! Naurettavaa kun täällä selitetään että pitää kysyä lupa. Kuinka moni  kysyy luvan naiselta jonka kanssa seurustelee, on alasti sängyllä ja hieroo toista omalla peniksellä että saako työntyä sisään.

Se että AP jatkoi suhdetta todistaa että mitään raiskausta ei ole tapahtunu

[/quote]

Kyllä se on suhteen alkuvaiheessa varsinkin kun ei vielä tunne hyvin toista ihmistä ihan hyvä kysäistä toiselta lupa ennen kuin mennään penetraation puolelle. En minä ainakaan halua joutua tilanteeseen jossa olen vahingossa mennyt toisen rajojen yli. Itsellänihän tosin ei tätä ongelmaa muutenkaan ole, kun ei ole tullut mieleenkään harrastaa uuden tuttavuuden kanssa seksiä ilman kondomia. Siinä kortsua etsiskellessä ehtii hyvin kysäistä mitä neiti on mieltä.

[/quote]

Minulta loppuu halut välittömästi jos toinen kysyisi että saanko työntyä sisääsi. Naurettavaa. Jos ei halua niin silloin ei edes mene sellsisiin tilanteisiin.

[/quote]

Tuo on sitten sinun ongelmasi, jos asioista sopiminen vie halut. Parempi kuitenkin, että sinulta menee halut kuin että joku  toinen nainen raiskataan.

Vierailija
90/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:54"]

Eli on ok maata alasti mahallaan perse levällään mies selässä ja antaa miehen hieroa nuppiaan persläpeen, mutta ei ole ok, että mies tunkasee sen nupin sisään? Lupako sen olisi pitänyt kysyä? Kyllä mielestäni aika halukkaalta naiselta vaikuttaisi tossa tilanteessa, jos noin pitkälle on päästy, että kalua jo hierotaan erinäisiin reikiin.

[/quote]

Kyllä, lupa olisi pitänyt kysyä. Onko sinulla muita kysymyksiä seksuaalisuuden toteuttamisen perusasioista?

Vierailija
91/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:40"]

Ei sana ei riitä kieltoon. Monesti seksissä sanotaan ei vaikka oikeasti halutaan.

Jos AP olisi oikeasti otettu väkisin niin hän ei jatkaisi seurustelua

[/quote]

Kas, harvemmin törmää noin avomieliseen elämäntaparaiskaajaan. Toinen sanoo siis ihan muuten vain ettei halua harrastaa seksiä tai haluaa lopettaa, kyllä se on ihan okei panna vaan! Selvä.

Vierailija
92/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:54"]

[/quote]

Se on ymmärrettävää että tossa tilanteessa kuvittelee että toinen on halukas, ja yrittää saada vehnkeensä reikään.

Mikä ei ole ymmärrettävää on se, että väkisin survoo kuivaan reikään, eikä lopeta vaikka toinen käskee.

Vierailija
93/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellinen oli niin ihan hyvää jo alkoi tekemään vaan mies laukesikin sitten liian pian. Rauhallisemmin aloittaen haluaisin kokeilla uudestaan vaan mies ei enää suostu edes koskemaan peräreikääni. Miten edetä ?

Ap

Vierailija
94/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei peppuun voi noin vaan tunekutua. provo

Vierailija
95/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 15:20"]

ei peppuun voi noin vaan tunekutua. provo

[/quote]

Tätä on jo koetettu saada tajuntaan vaan ei kaikki usko, tosin ylempänä jo Ap:kin myöntyi tunnustamaan että provo on.

Vierailija
96/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä. Peppuun ei tunkeuduta tuosta vaan ilman liukkaria, varsinkaan jos toinen osapuoli on neitsyt (siis myös oletettavasti takaluukun osalta). Lisäksi ap:n käyttämät sanonnat kuten "olin hämilläni" eivät todellakaan kuvaa raiskatun naisen tuntemuksia. Hämillään ollaan kun esim. työkaveri tai hyvänpäivän tuttu vaikkapa suutelee odottamatta tai puristaa pepusta. Raiskattu nainen kokee pakokauhua, järkytystä, nöyryytystä, häpeää, suunnatonta kipua mutta ei taatusti mitään niin laimeaa tunnetta kuin 'olla hämillään'!

Vierailija
97/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 15:35"]

Provohan tämä. Peppuun ei tunkeuduta tuosta vaan ilman liukkaria, varsinkaan jos toinen osapuoli on neitsyt (siis myös oletettavasti takaluukun osalta). Lisäksi ap:n käyttämät sanonnat kuten "olin hämilläni" eivät todellakaan kuvaa raiskatun naisen tuntemuksia. Hämillään ollaan kun esim. työkaveri tai hyvänpäivän tuttu vaikkapa suutelee odottamatta tai puristaa pepusta. Raiskattu nainen kokee pakokauhua, järkytystä, nöyryytystä, häpeää, suunnatonta kipua mutta ei taatusti mitään niin laimeaa tunnetta kuin 'olla hämillään'!

[/quote]

Onko sinut raiskattu? Ja jos on, miksi kuvittelet kaikkien raiskattujen tuntevan samoin kuin sinä? Ja kuvailevan tunteitaan samalla tavalla kuin sinä?

Minua on käytetty hyväksi, ja olin niin hämmentynyt rajojeni loukkauksesta, että en oikein osannut tehdä muuta kuin suullisesti kieltää.

Vierailija
98/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 15:35"]

[/quote]

Onhan tuokin tapa syyllistää uhria, kertomalla että uhri ei ole ollut uhri oikealla tavalla.

Vierailija
99/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] ei mikään eräänlainen vaan ihan tyylipuhdas raiskaus. 

Miksi ihmeessä et mennyt saman tien lääkäriin ja poliisille, olisit saanut todisteet ja miehen vastuuseen.

Vierailija
100/128 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 15:47"]

[/quote] ei mikään eräänlainen vaan ihan tyylipuhdas raiskaus. 

Miksi ihmeessä et mennyt saman tien lääkäriin ja poliisille, olisit saanut todisteet ja miehen vastuuseen.

[/quote]

Koska tätä ei ole oikeasti tapahtunut. Se on mahdotonta, sinne ei todellakaan tungeta mitään väkisin. Se sattuu jo mieheenkin, jos sitä kuivana tunkee mihinkään. Se rupee taipumaan epämielyttävästi ja jos sen teräksellä vahvistettuna tunkeekin sisään, niin se hankaa hyvin kipeästi arasta paikkaa.

Kokeilkaa vaikka hieroa miehenne terskaa ilman liukkaria ja esinahkaa välissä. Siinä ei odotella kohta tulemista.

Ketju on lukittu.