Luettele 3 parasta piirrettä miehessäsi
Voi olla ulkonäköön taikka luonteeseen liittyen. Minulla luonteeseen : 1. on aina valmis suojelemaan mua kaikelta. 2. ei koskaan valita mulle mistään ( jos en esim. ole jaksanut siivota kunnolla tai tehnyt niin kovin hyvää ruokaa ) 3. kertoo mulle lähes kaiken, niitäkin asioita, joita ei ehkä pitäisi ( tosin varoittaa mua etukäteen ).
Voisihan noita enempikin luetella. Olen myös antanut hänen ymmärtää, että juuri näitä asioita hänessä kunnioitan. Vikojan kyllä löytyisi,vaan ei niistä jaksa valittaa :)
Kommentit (19)
Mukava luonteeltaan, juttelee kaikenlaisista asioista kanssani, on harvoin huonolla tuulella. Turvallinen, isokokoinen (ei liian lihava) nallekarhu. Ei ongelmia alkoholin kanssa eikä ole väkivaltainen. En ole koskaan joutunut pelkäämään häntä, edes kun joskus on ollut vihainen. Olen alkoholistiperheestä lähtöisin ja siksi nämä asiat ovat ne mitä arvostan eniten.
1. Mieheni on mielettömän huomaavainen. Kun olen kipeä, hoitaa kodin, lapset sekä vielä sitten parantelee minua, tuo kuumaa juotavaa, särkylääkettä yms.
2. Miehelleni on helppo puhua asioista! Hän on todella hyvä kuuntelemaan, voimme keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä.
3. Mieheni muistaa minua arjenkin keskellä. Saattaa yhtäkkiä tulla antamaan pusun, ostaa ruusuja, sanoo yllättäen, kuinka paljon rakastaa minua. Huomioi kaikin tavoin, ilman erityistä syytä :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 19:55"]
1. Mieheni on mielettömän huomaavainen. Kun olen kipeä, hoitaa kodin, lapset sekä vielä sitten parantelee minua, tuo kuumaa juotavaa, särkylääkettä yms.
2. Miehelleni on helppo puhua asioista! Hän on todella hyvä kuuntelemaan, voimme keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä.
3. Mieheni muistaa minua arjenkin keskellä. Saattaa yhtäkkiä tulla antamaan pusun, ostaa ruusuja, sanoo yllättäen, kuinka paljon rakastaa minua. Huomioi kaikin tavoin, ilman erityistä syytä :)
[/quote]
Ihan samat olin tulossa kirjoittamaan! =) Ja on tosi luotettava ja tasapainoinen. Ihana!
Luotettava, huomaavainen, hottis. Sääli, kun saa sanoa vain kolme. Mulla on NIIN hyvä mies, että listaa voi sjatkaa vaiks kuinka:).
- Tottelevaisuus
- Osaa miellyttää sängyssä
- Siivoaa jälkensä (yleensä)
Seksikäs ja fiksu. Eikä valita mistään.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 19:34"]
Ja ap vielä jatkaa, että ehkä olisi pitänyt ensin kylläkin mainita, ettei meillä harrasteta henkistä eikä fyysistä väkivaltaa.Jotenkin koin sen vaan olevan niin itsestäänselvyys....Eikä myöskään pettämistä, puolin eikä toisin....
[/quote]
Mikä idea tässä ketjussa on että vaadit muita rajoittumaan vain kolmeen asiaan, mutta itse luistat tuosta vaatimuksesta heti alkumetreillä? Kolme on kolme, ja se vaatimus koskee myös ap:ta itseään.
Ehdottoman luotettava, pitää lapsista (muistakin kuin omista), käyttää harvoin alkoa.
Luotettava, avoin, hauska
Oikeastaan yksi sana riittää ja se on täydellinen
Avarakatseisuus, rauhallisuus ja hyvä musiikkimaku sekä peppu.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 20:16"]
- Tottelevaisuus
[/quote]
Tottelevaisuus? Hih, onko hän koira? Ketä hänen tulee totella? Tää on paras:)
Lasten rakastama isä, älykäs, ajoittain hauska.
Äkkisiltään sanoisin, että älykkyys, rauhallisuus ja tasa-arvoisuuden taju on niitä piirteitä, joita hänessä erityisesti arvostan. Jos siis vain kolme asiaa saa mainita, muitakin hyviä puolis on, kuten luotettavuus.
Käskettiin luetella parhaat puolet.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 20:16"]
- Tottelevaisuus
[/quote]
Tottelevaisuus? Hih, onko hän koira? Ketä hänen tulee totella? Tää on paras:)
[/quote]
- hyvä sängyssä
- luotettava
- ahkera
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 19:34"]
Ja ap vielä jatkaa, että ehkä olisi pitänyt ensin kylläkin mainita, ettei meillä harrasteta henkistä eikä fyysistä väkivaltaa.Jotenkin koin sen vaan olevan niin itsestäänselvyys....Eikä myöskään pettämistä, puolin eikä toisin....
[/quote]
Mikä idea tässä ketjussa on että vaadit muita rajoittumaan vain kolmeen asiaan, mutta itse luistat tuosta vaatimuksesta heti alkumetreillä? Kolme on kolme, ja se vaatimus koskee myös ap:ta itseään.
[/quote]Juu,niin koskeekin...tajusin sen vasta jälkeenpäin.sori siitä,enpä ajatellut ihan kunnolla...mutta ihan mukavia vastauksia on tullut. voihan niitä vastauksia luetella vaikka kuin paljon jaksaa,,minä nyt vaan pyysin kolmea...