Mies pani väkisin peppuun...
Minulle on siis sattunut tällainen tilanne jo jokin aika sitten ja mietin onko kellään muulla samankaltaisia kokemuksia ja miten itse reagoitte sen jälkeen. Lähtökohta oli siis se, että olin tapaillut tätä miestä jo joitakin kuukausia, mutta emme olleet harrastaneet kunnon seksiä vielä, koska olin neitsyt ja seksiyritykset olivat aina äärimmäisen kivuliaita. Makasimme sängyllä ja vähän leikimme, olin siis vatsallani ja mies päällä ja miehen vehje siis jalkovälissä, mutta ei menossa sisälle mihinkään, sellaista hieromista vaan. Kuitenkin yllättäen mies työnsi vehkeensä peppuun. En siis ollut koskaan mitään sellaista tehnyt ja vielä ilman liukkaria ja varoitusta, tuntui siis äärettömän inhottavalta. Huusin tosi vihaisena ja kovalla äänellä, että lopettaa, mutta hän sanoi tulevansa pian eikä siis lopettanut, ja pelästyneenä siis odotin vain että hän lopettaa kun en voinut muuta. Se ei kestänyt kuin ihan hetken, mutta olin aivan hämilläni sen jälkeen enkä osannut edes sanoa mitään. Kaiken kukkuraksi mies sanoi sen loputtua "kiitos", niin kuin että hieno homma kun vihdoinkin annoin jotain reikää, vaikka en edes antanut vaan otettiin!
Tämä hämmentää koska mies on muutoin kiltti ja normaali. Jälkeenpäin kun joskuin yritin asiasta kysyä hän ei tajunnut, että edes mitään väärää on sattunut ja esitti (mun mielestä) että ei edes muistanut kunnolla.
Kommentit (128)
Ei väkisin saa panna. Ota yhteyttä vihkipappiinne
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:49"]
No mieshän käytti voimaa, ei mulla mikään hehtaarireikä ole. Miten joku voi olla noin mäntti? Ole tyytyväinen ettei sun perseeseen ole koskaan työnnetty voimalla mitään. Hienoa että itse elät siellä ruusunpunaisessa maailmassa missä ei koskaan tapahdu mitään vastenmielistä.
AP
[/quote]
jos olisi noin, sinulle olisi tullut vammoja. Tuliko? Sulkijalihas supistuisi jos menisi kuten sanoit.
[/quote] Ihanko oikeasti luulet että ei ole ikinä kenellekään käynyt yhdynnässä niin että kyrpä on mennyt väärään reikään? Kyllähän se sattuu ihan pirusti! Mutta ei siitä mitään sen suurempia vammoja tule. Eikä ap:kaan tainnut missään vaiheessa sanoa että se olisi kivutonta ollut.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:49"]
No mieshän käytti voimaa, ei mulla mikään hehtaarireikä ole. Miten joku voi olla noin mäntti? Ole tyytyväinen ettei sun perseeseen ole koskaan työnnetty voimalla mitään. Hienoa että itse elät siellä ruusunpunaisessa maailmassa missä ei koskaan tapahdu mitään vastenmielistä.
AP
[/quote]
jos olisi noin, sinulle olisi tullut vammoja. Tuliko? Sulkijalihas supistuisi jos menisi kuten sanoit.
[/quote] Ihanko oikeasti luulet että ei ole ikinä kenellekään käynyt yhdynnässä niin että kyrpä on mennyt väärään reikään? Kyllähän se sattuu ihan pirusti! Mutta ei siitä mitään sen suurempia vammoja tule. Eikä ap:kaan tainnut missään vaiheessa sanoa että se olisi kivutonta ollut.
[/quote]
Ei satu kaikkia. Ei pidä yleistää. Ainakin minä innostun siitä erityisesti, jos vahingossa luiskahtaa vääriin aukkoon. Usein tyrkytän peppua tahallani niin että kalu menee väärään paikkaan ja sitten vasta ratsastus alkaakin!
Anteeksi vain, mutta tuo voi todellakin tapahtua. Itsellenikin on tapahtunut vastaavaa. Harrastin seksiä silloisen työkaverin kanssa, kysyi että saako panna peppuun. Vastasin että ei todellakaan. Pani takaapäin ja yhtäkkiä työnsi peppuun. Sen saa sisään kyllä kun voimalla työntää, ihan ilman liukkariakin.
Itselleni jäi tuosta traumat, meni pitkään, että annoin kenenkään panna mua takaapäin, en pystynyt ottamaan edes suihin. Onneksi mulla on nykyään ihana mies, joka on ollut kärsivällinen, ymmärtäväinen ja hellä. Hänen kanssaan olen alkanut pikkuhiljaa taas vapautua ua uskallan jopa nauttia seksistä.
Että ei välttämättä ole provo, vaikka arvon av-mammoille ei ole tällaista tapahtunut.
Ap:lle sanon, että itseäni jälkikäteen harmittaa se, että rikosilmoitusta en koskaan tehnyt. Se kannattaa tehdä, jotta mieskin tajuaa että on tehnyt todella väärin. Ja eroa. Heti. Vielä ei ole liian myöhäistä. Ja vielä sinäkin löydät sen miehen, jonka kanssa ei tarvitse pelätä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:20"]
Anteeksi vain, mutta tuo voi todellakin tapahtua. Itsellenikin on tapahtunut vastaavaa. Harrastin seksiä silloisen työkaverin kanssa, kysyi että saako panna peppuun. Vastasin että ei todellakaan. Pani takaapäin ja yhtäkkiä työnsi peppuun. Sen saa sisään kyllä kun voimalla työntää, ihan ilman liukkariakin.
Itselleni jäi tuosta traumat, meni pitkään, että annoin kenenkään panna mua takaapäin, en pystynyt ottamaan edes suihin. Onneksi mulla on nykyään ihana mies, joka on ollut kärsivällinen, ymmärtäväinen ja hellä. Hänen kanssaan olen alkanut pikkuhiljaa taas vapautua ua uskallan jopa nauttia seksistä.
Että ei välttämättä ole provo, vaikka arvon av-mammoille ei ole tällaista tapahtunut.
Ap:lle sanon, että itseäni jälkikäteen harmittaa se, että rikosilmoitusta en koskaan tehnyt. Se kannattaa tehdä, jotta mieskin tajuaa että on tehnyt todella väärin. Ja eroa. Heti. Vielä ei ole liian myöhäistä. Ja vielä sinäkin löydät sen miehen, jonka kanssa ei tarvitse pelätä.
[/quote]Ei kyllä saa, varsi taittuu jos työntää voimalla
Ketjun aloittajan tarina on satua sillä jos kuivana yritetään peppuun se sattuisi niin paljon että nainen kirkuisi tuskasta kun liukkarinkin kanssa pitää olla todella varovainen ettei satu:`D
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 01:15"]
Ketjun aloittajan tarina on satua sillä jos kuivana yritetään peppuun se sattuisi niin paljon että nainen kirkuisi tuskasta kun liukkarinkin kanssa pitää olla todella varovainen ettei satu:`D
[/quote]
Sanot sinä. Mun eka kerta anaaliseksiä onnistu kyllä ihan ilman mitään liukkareita ja nopeesti meni sisään. Kun on tarpeeksi rento ja vähän omista tai miehen nesteistä märkäkin, niin ei ole ongelmaa. Ja ap varmaan oli, koska tilanne oli tuohon raiskaukseen saakka ollut miellyttävä. Sittemmin olen kokenut myös näitä tilanteita, että penis ei meinaa millään mennä sisään, mutta sen ekan kertani perusteella tiedän, että muukin on mahdollista. Ei kannattais tehdä mitään ehdottomia johtopäätöksiä pelkkien omien kokemusten perusteella. Sun kokemukset kertoo vaan sun persereiästä, ei anuksista yleensä.
Ymmärränkö nyt oikein?
Neitsyt pakotettiin anaaliyhdyntään, minkä jälkeen genitaaliseksikin alkoi aiemmista vaikeuksista huolimatta taianomaisesti sujua?
tämäkö ei provo?