Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika 7v oli köytettynä tuoliin kun tulin kotiin

Vierailija
05.09.2013 |

Poika oli siis isänsä kanssa kotona, eikä suostunut syömään/ istumaan pöydässä,  mistä seurasi se että isä köytti tuoliin vyöllä. 

Mitä olette mieltä kys. kurinpitomenetelmästä? 

Itse olen järkyttynyt. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin isästä ls-ilmoituksen saman tien. Enkä kyllä epäröisi yhtään. Tuollainen ei todellakaan ole oikein.

Mitenkä poika, miten hän asian otti?

Vierailija
2/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin lievästi sanottuna järkyttynyt myös. Itseasiassa sana jota etsin on raivostunut.

Sun tehtävä on olla lapsen äiti, hoitaja ja puolustaja, tuollainen ukko ulos ja lastenvalvojalle ilmoitus.

Sairasta.

Vierailija
4/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrotin pojan saman tien, juoksi suihkuun. Oli kasvoista hätääntyneen näköinen ja oli aika apaattinen. Sanoin että isä teki väärin ja näki kyllä että olin tosi vihainen isälle. Meni nopeasti ohi.

ap

Vierailija
5/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. minä kyllä laitoin lapseni aina valjailla syöttötuoliin kiinni. Rattaissakin hän oli valjailla kiinni. Mikä on ikäraja köyttämiseen?

Vierailija
6/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olin raivostunut! Tuntui myös tosi epätodelliselta, en oikeesti ollut uskoa näkemääni. Mutta "isä" ei tainnut odottaa mua kotiin just sillä hetkellä, koska alkoi raivoomaan miten ärsyttävä osaan olla (koska päästin pojan vapaaksi..?). Eroa mietin aika ajoin kyllä, koska ei ollut eka kerta kun vihanhallinta pettää.

ap

Vierailija
7/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:20"]

No jaa. minä kyllä laitoin lapseni aina valjailla syöttötuoliin kiinni. Rattaissakin hän oli valjailla kiinni. Mikä on ikäraja köyttämiseen?

[/quote]

On siinä nyt pikkunen ero laittaa syöttötuolissa istuva kiinni kuin ekaluokkalaisen...Sen nyt pitäisi järkikin sanoa.

Vierailija
8/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:09"]

Poika oli siis isänsä kanssa kotona, eikä suostunut syömään/ istumaan pöydässä,  mistä seurasi se että isä köytti tuoliin vyöllä. 

Itse olen järkyttynyt. 

[/quote]

Mikä sitä teidän lasta vaivaa, kun ei usko puhetta eikä tottele vanhempaansa?

Ettei vaan olisi äiti, joka tulee ja päästää jokaisesta ikävästä tilanteesta livahtamaan, eli ei seiso isän kanssa samassa rintamassa?

Ei sillä, tuo oli typerää ja väärin, mutta mua vaan ihmetyttää miten teillä ylipäätään päädytään noin typeriin tilanteisiin.

Vierailija
9/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme alapeukuttajia täällä! 

Vierailija
10/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TROLLOLLOO. Ei kukaan järkevä nainen kyselisi ja parkuisi täällä, sitä että olisi mennyt kotiin ja siellä olisi ollut ekaluokkalainen köytetyttynä pöytään kiinni.

Tai sitten on niin tyhmä ettei mitään rajaa.

Vierailija
11/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:20"]

[/quote]

Oletko tyhmä? 

Vierailija
12/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:09"]

Itse olen järkyttynyt. 

[/quote]

Mikä sitä teidän lasta vaivaa, kun ei usko puhetta eikä tottele vanhempaansa?

Ettei vaan olisi äiti, joka tulee ja päästää jokaisesta ikävästä tilanteesta livahtamaan, eli ei seiso isän kanssa samassa rintamassa?

Ei sillä, tuo oli typerää ja väärin, mutta mua vaan ihmetyttää miten teillä ylipäätään päädytään noin typeriin tilanteisiin.

[/quote]

Joo, meillä on isänsä kanssa hyvin eilaiset näkemykset kasvatuksesta. Isä kasvattaa huutamalla ja nyt köyttämällä. Ite kasvatan parhaani mukaan puhumalla. Jos karkaa pöydästä, haen/ komennan takaisin puheäänellä. Tiukat rajat on. Jännä, että se puhuminen toimii paremmin kuin huutaminen meillä. Isällä ei ilmeisesti enää auktoriteettia jäljellä.

ap

Vierailija
13/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:26"]

TROLLOLLOO. Ei kukaan järkevä nainen kyselisi ja parkuisi täällä, sitä että olisi mennyt kotiin ja siellä olisi ollut ekaluokkalainen köytetyttynä pöytään kiinni.

Tai sitten on niin tyhmä ettei mitään rajaa.

[/quote]

Lollolloo van itsellesi. 

Joka toista haukkuu on ite. :)

Vierailija
14/40 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi meillä lentänyt kartanolle tuollainen ukko alta aikayksikön!

Tai jos talo olisi miehen, lähtisin minä lasten kanssa. Ei todellakaan ole tuollainen sopivaa.

Vierailija
15/40 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä. Uskomatonta. En vaan pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa tuohon olisi päädytty :-/ Ei ymmärrä. Ja jos isän kasvatuslinja on tuollainen niin joko siihen haetaan ammattilaisapua tai sitten ero on paras vaihtoehto. Todennäköisesti kyseessä on auttamaton tapaus eli varmaan ero on edessä ennemmin tai myöhemmin. Lapsiparka.

Vierailija
16/40 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sun ratkaisu eron suhteen ole tämän jälkeen selvä? Erkian äitipuoli sitoi häntä nippusiteillä ja pakotti syömään, nyt sossuja on syyteharkinnasta osallisuudesta kuolemantuottamukseen.

Vierailija
17/40 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea isä onkaan mahtanut tehdä, kun et ole ollut näkemässä. Mä alkaisin kyselemään pojalta ja toivoisin ettei isä ole kerinnyt musertamaan lapsen itsetuntoa kokonaan ja uskaltaisi kertoa kaikista heidän yhteenotoistaan. 

Vierailija
18/40 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kumpikin menettäneet auktoriteetin, siksi joudutte nyt koko ajan "kasvattamaan" poikaa. Poika raukka on ihan kuutamolla, kun toinen tekee "näin" ja toinen "noin". Nyt yhteinen linja ja nopeasti!

Vierailija
19/40 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehessä on jotain pahasti vialla, jos noin tekee. ei se siitä mikskään muutu. lapsi parka, äiti puhuu ja isä toimii.

Vierailija
20/40 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kyselisin pojalta silleen kauttarantain, että onko isä tehnyt muitakin kurinpito toimia. 

Mistä sitä tietää millä tavoin hän "kasvattaa" lasta muulloinkin? Lapsihan ei välttämättä näe asioissa mitään kummallista jos ne ovat normaalia käytäntöä isältä...

Hali pojalle! Hän on ihana lapsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän