Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?
Kommentit (2600)
Loppupeleissä koirasi on kaikkein rehellisin sinulle ja hän todellakin ottaa sinut aina iloisesti vastaan eikä teeskentele. Toinen mikä vois olla että, ei niin paljon murehtis tulevia. Asiat suttaantuu kyllä. Olen murehtija ja miettijä tyyppi.
Mies47v
Älä suunnittele huomista, koska tämäkin päivä on vielä kesken.
Adolfina ielivalta kirjoitti:
Säilyttämisen arvoiset ihmissuhteet kestävät kyllä ilman, että niitä tarvitsee tietoisesti pitää yllä.
Myös roskaksi osoittautunut katoaa aikanaan.
Kun viellä virkarotat saisi hävitettyä!!
Netti edustaa nopeutta. Pitkät jaarittelut hypätään yleensä yli.
Vierailija kirjoitti:
Älä luota kehenkään
Luotan silti itseeni.
Tässä kaksi:
-Ystävii tulee ja mennee, mutta harvat jää.
-Perheet syntyy ajan kanssa.
War. War never changes.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihminen on joutunut katkaisemaan välejä useisiin eri ihmisiin, jotka ovat häntä kaltoinkohdelleet - ole varovainen. Hän on todennäköisesti itse syypää tähän.
No ei aina näinkään. On ihmisiä, joita kohdellaan opiskeluissa, työssä tms epäoikeudenmukaisesti kerta toisensa jälkeen. Paras päätös on katkaista välit ja näin osoittaa kuinka minua saa tai ei saa kohdella. Ja sitten onkin itse hankalan maineessa!
Vierailija kirjoitti:
Ei tupata jos ei tykätä. Tämä vaatii ymmärrystä ja nöyryyttä.
Kyllä. En menisi kylään sellaiseen paikkaan jossa tiedän,että en ole toivottua seuraa.
Sydämen sivistys on paras sivistys.
Älä säästele neitsyyttäsi. Nauti elämästä kun vartalosi on parhaimmillaan. Tekemätöntä ei voi katua.
Hyvyys. Mikään ei ole niin tärkeätä kuin hyvyys.
Älä tee toiselle sitä, mitä et toivoisi itsellesi tehtävän.
Jokainen on vastuussa omasta onnestaan
Siellä missä on seinä , siellä on tie
Valitettavasti se että maailmassa riittää mul kkuja joka lähtöön, en tiedä miten muut seilaa ihmis-suhteiden ristiaallokossa niin paljon minua paremmin, mutta itse pärjäilen vain käytännössä erakoitumalla mahdollisimman tehokkaasti. Ei siinä, tämäkin kyllä sopiii, mutta silti ihmettelen omaa kyvyttömyyttäni, tai sitten toisten, kun en saa kiinni miksi ihmissuhteet tuntuvat enimmäkseen niin vaikeilta ja monimutkaisilta. Omanlaisten kanssa onneksi synkkaa ja sellaisia kavereita on, joo, varmaan olen autistinen jos asiaa tutkisi :D
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti. Mikään ei ole oikeasti tärkeää. Älä ota mitään liian vakavasti tai henkilökohtaisesti. Pidä huoli terveydestäsi, se on oikeastaan ainoa millä on loppupeleissä merkitystä.
Hyviä neuvoja. Itse nostaisi näiden yläpuolelle vielä uskon Jeesukseen Kristukseen 🙏
Että kun jokin asia ei mene niin kuin oli ajatellut niin lopputulos on sitten kuitenkin parempi.
Kun enemmistö päättää idiootit päättävät.