Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?
Kommentit (2600)
Vierailija kirjoitti:
Muiden mielipiteellä ei ole väliä
Suurin osa ihmisistä on todella yksinkertaisia
Tyhmät ihmiset pitää viisasta omituisena
Et ole kenellekkään velkaa omasta menestyksestä
Loisijoista ei koskaan pääse yhteiskunta eroon, ilman radikaalia muutosta.
Olen löytänyt sielunkumppanin. Vai onko tämä oma kirjoitus, minkä olen vaan unohtanut.. :)
Vierailija kirjoitti:
Me kuollaan kaikki
... Mutta sitä ennen eletään, mahdollisesti pitkään.
Viisaimpia ovat ne, jotka eivät puhu elämästä vaan elävät sitä.
Sen tiedostaminen ja hyväksyminen, että maailma ei ole oikeudenmukainen.
Onni lähtee itsestä. Siis ihan oikeasti siitä, mitä päätät tehdä elämälläsi ja kuinka suhtaudut asioihin. Se ei tule mistään ulkopuolisesta asiasta tai henkilöstä. Kun oivalsin tämän niin elämäni on muuttunut aivan täysin.
Vituttavat päivät ovat kyllä joskus ohi.
tämä kumpuaa nyt syvältä mutta sanottakoot;
Myös kiusaajat kuolevat aikanaan, ja usein omaan myrkyllisyyteensä jo ennen sitä.
Viisaimpia ovat ne, jotka keskittyvät omaan elämään.
Kaikki järjestyy!
Vaikka kuinka tuntuis sillä hetkellä ettei, kyllä se siitä lutviutuu.
Jos joku ihminen on joutunut katkaisemaan välejä useisiin eri ihmisiin, jotka ovat häntä kaltoinkohdelleet - ole varovainen. Hän on todennäköisesti itse syypää tähän.
Työntekijät ovat vain palkkaorjia, joille kannattaa maksaa vain sen verran, että kykenevät töihin.
Liika palkka tekee laiskaksi ja ahneeksi.
Ketunhäntä kainalossa suurin osa ihmisistä omaa etuaan vain ajavat.
Elosi päivien määrää et voi tietää, joten elä päiväsi hyvin ja tee sitä, mistä pidät/minkä ansiosta tunnet eläväsi!
Henkisesti oma elämä loppui ainoan lapsen vaikeaan sairastumiseen ja kuolemaan vain 15-v.
Odotan vain, että oma aikani tulee lähteä.
Negatiiviset ihmiset voi jättää omaan arvoonsa, heidän mielipiteitään on turha yrittää muuttaa. Elämänlaatu voi muuttua paljonkin kun vaihtaa paikkakuntaa.
Ei ole olemassa epätoivoisia tilanteita, on vain epätoivoisia ihmisiä!
Onnellinen se joka tyytyy sihen mitä hänellä on.
Kaksi asiaa:
1. Hyväksy se mitä ei voi muuttaa - oli se mitä tahansa.
2. Ota itse vastuu asioistasi - myös epäonnistumisista ja muiden aiheuttamista ongelmista.
Älä koskaan äänestä vihreitä, demareita tai vasemmistoa.
Just kun alat vähän tajuta mikä elämässä on tärkeää ja miten haluaisit elää, olet liian vanha ja aikasi loppuu.