Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?
Kommentit (2590)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on pahoja.
Ei vaan tyhmiä kuin saappaat.
Vierailija kirjoitti:
tässäkin on perää
Jos sinulla on ongelma jota voidaan korjata, ei ole syytä murehtia. Jos ongelma ei ole korjattavissa, niin murehtiminen ei auta. Murehtiminen ei koskaan ole hyvää.
Älä kysele aina muilta, luota itseesi. Toisilta tulevat vastaukset saattaa osoittautua tyhmemmäksi. Usein itsevarmana esiintyvät tyhmät miehet johdattaa eniten pieleen. Älä kysy, tee. Niin monelta harmilta olisi välttynyt. Älä tyydy on toinen: ansaitset parempaa.
Tv, Netflix ym sarjojen seuraaminen on tyhmintä ajanhukkaa mitä voi olla.
Opin tämän armeijassa kun piti elää ilman tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mitään anna (itsestään), niin ei mitään saakaan.
Joo, huorrralle vain batit tai ruplat kouraan kun on saanut.
Jokainen, jonka tapaat, käy taistelua, jota et näe. Ole kiltti - aina.
Tajunnut joakus, että ihmisenä oleminen on aika hankalaa useimmiten.
Sen hyväksyminen, että on elettävä loppuun saakka, vaikka tekisi mieli hypätä pois sinne tuntemattomaan.
Täytyy syödä, nukkua, peseytyä, oksentaa, käydä wc:ssä, pukeutua, kommunikoida, tehdä töitä.
Aikamoista vaellusta, mutta kun ei ole vaihtoehtoja.
Kun on annettu elämä, sitä täytyy jotenkin kunnioittaa.
Kanssaihmiset ovat sekä viisaampia että typerämpiä kuin osaat kuvitella.
Olen kiitollinen juuri siitä hyvästä päivästä ,jos sinulla on nyt, huomenna kaikki voi olla toisin.
Älä luota kehenkään edes mukavaan sukulaiseen tai ystävään.Varsinkaan työ tai raha asioissa.
Dunning-Krugerin efekti on totta.
Tyhjät kattilat kolisevat eniten.
Ihminen tekee kunnolla vain sen, mitä itse haluaa. Usko siis tekoja, älä sanoja.
Jos haluat onnea vuodeksi, peri omaisuus. Jos haluat onnea koko elämän ajaksi, auta jotakuta toista.
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää ja kaikki aikanaan ja aikansa kutakin.
Älä mene naimisiin mustasukkaisen ihmisen kanssa. Minun elämästäni tuli henkistä helvettiä.
Jos vaika kävin yksin lähikaupassa niin se automaattisesti tarkoitti sitä, että matkalla panin naapurin rouvaa, ostoksia kerätessä tuijotin asiakkaiden rintoja ja lopuksi tietysti vielä kiksautin kassaneitiä. Tämä kaikki varttitunnissa.
Vikonlopun kalaretket olikin sitten jo täysin oma kategoriansa...Onneksi älysin lähteä tästä sairaasta suhteesta.
Keskityn itseeni, omaan elämääni ja eteenpäin menemiseen.
Ainoa ihminen johon voit luottaa 100% olet sinä itse. Järjestä elämäsi niin, ettet ole riippuvainen kenestäkään toisesta.