Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?
Kommentit (2591)
Rahaĺla on väliä.
Huolehdi itsestäsi.
Että en voi miellyttää kaikkia. Vaikka seisoisin päälläni, jonkun mielestä seisoisin väärin. Ne jotka eivät tykkää, eivät tykkää vaikka yrittäisin kuinka heitä miellyttää. Ja niille joille kelpaan, kelpaan vaikka olisin sellainen epäkelpo kuin olen.
Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Sen, että ihmiset ovat hyvin samanlaisia kaikkialla, riippumatta asuinpaikasta, uskonnosta tai mistään. Kulttuurieroja on, mutta ihmiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia, niin hyvässä kuin pahassa.
1.Jos odotat että hyvä tulee sinulle takaisin, olet väärässä.
2.hyvät ihmiset eivät saavuta mitään, aina vähän kieroutta mukaan, elämässä pääsee eteeenpäin. (itse olen toiminut oikein, mutta jossain vaiheessa tajusin, että valehtelemassa ja kieroudella pääsee eteenpäin, erityisesti työpaikalla, polisiille ja viranomaiselle valehtelulla)
p.s ei ne poliisitkaan tee asioita oikein, miksi sinä tekisit
Tämä pätee erityisesti ystävä ja parisuhteisiin, varsinkin niinhin alkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Pidä puolesi ja sano tarvittaessa ei.
Varsinkin työelämässä. Arvosta itseäsi., älä myyt itseäsi liian halvalla. Tätä olen opettanut nuoremmille työkavereille.
Samaa mieltä, aina uhri joutuu maksaa vuosien terapiakustannukset itse.
Toisin kuin nuorena luulin, en olekaan aina kaunein, nuorin, eloisin ja valloittaavin. Olen ihan tavallisen näköinen akka ja se on hyvä.
Vihaajat ovat ihmisiä, jotka salaa haluaisivat olla sinä.
Jos ihmiset puhuvat selkäsi takana, ole iloinen olet heidän edellään.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole sinulle mitään velkaa. Ei kukaan.
Yksi Marko on todellakin mulle 200€ pystyssä,joten ei pidä paikkaansa tuo sun väite.
Se joka ei ole tyytyväinen siihen mitä hänellä jo on, ei tule olemaan tyytyväinen siihen mitä hän haluaa.
Ainoa todellinen viisaus on tietää, että ei tiedä mitään.
Että raha kasvaa sittenkin puussa.
Me ollaan täällä toisiamme varten ja tärkein asia mitä pitää tehdä, on uskoa Jeesukseen.
Keksin pärsepanon vaikka kreikkalaiset väittää se on heidän idea.
Kun menet paskalle, laske ensin housut alas.
"Kohtalo ei mieti oikeudenmukaisuutta,
tai sitä mitä kukakin ansaitsee.
Se harhailee kaikkialla
mistään mitään piittaamatta."
Tämä on ollut suosikkini 20 vuotta.