Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?

Vierailija
22.08.2020 |

Jaetaan hyödyllisiä viisauksia!

Kommentit (2605)

Vierailija
2041/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestoinnin ja positiivisen ajattelun voimaan uskominen.

Vierailija
2042/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näin. Mikään ei kestä ikuisesti, menee ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on parasta se että se loppuu. 

Vierailija
2044/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse mies joka rakastaa sinua eniten. 

Tämä olisi pitänyt nuorena uskoa ja sitä noudattaa.

Vierailija
2045/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehestä ei kuulu ja se viettää suurimman osan ajastaan toisen naisen kanssa,se ei mitä ilmeisimmin ole kiinnostunut sinun seurastasi🤔

Vierailija
2046/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi asioita joihin et voi vaikuttaa.

Älä tee päätöksiä väsyneenä, surullisena tai vihaisena.

Vierailija
2047/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti hetki ennen kuin reagoit, etenki johonkin mikä ärsyttää tai suututtaa.

Vierailija
2048/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miten ja miksi kaadut, vaan se ettet jää sinne makaamaan.

Vierailija
2049/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipidettä ei kannata kertoa tai neuvoja antaa ellei niitä kysytä.

Vierailija
2050/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsia että on kivvaa!

Vierailija
2051/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että somessa nähty ei ole totuus kenenkään elämästä. Kiillotettua pintaa.

Vierailija
2052/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei perusta onnean siihen, että joku muu tekee sinusta onnellisen ja elämästäsi täydellisen.

Vierailija
2053/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laske sen varaan, että sitten kun sinulla on sitä ja tätä (kumppani, parempi työpaikka, enemmän rahas, hieno auto, merkkivaatteet, perhe, tavaraa) olet onnellinen, vaan ottaa siitä itse vastuun ja on tyytyväinen siihen mitä on.

Vierailija
2054/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta: Lihavat ovat leppoisia, ei pidä paikkansa!

T.Säynäysalo

Vierailija
2055/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ja mukavat miehet ovat aina yleensä varattuja😉 ja hyvän miehen saaminen on tuuria.

Vierailija
2056/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nobodys got me like Ive got me. . Eli se, että kukaan ei huolehdi minusta niinkuin minä itse. Vain oman itsensä kanssa on pakko elää koko elmänsä, joten kannattaa tehdä sellaisia asioit ja valintoja, jotka ovat itselle parhaaksi. En tarkoita tällä, etteikö tulisi ajatella myös muita ihmisiä, mutta toisille ei kannata elää.

Tämä. Ja että hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä eli turha rehkiä muiden eteen ja varsinkaan ottaa stressiä työasioista jos olet vain tavallinen työntekijä. Pomot on sitä varten. Ja jos ei nyt aina satu töitä olemaan niin turha siitäkään stressata. Voi nauttia vapaa- ajasta monin tavoin. Elämä on lyhyt, siitä kannattaa nauttia mutta se on tehtävä ihan itse. Pitää itse järjestää elämänsä niin että on tyytyväinen neuvomatta ja määräilemättä muita ja valittamatta.

Vierailija
2057/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi.

T.Sonja

Vierailija
2058/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se, että älä koskaan luovuta. Oli tilanne sitten kuinka epätoivoisen oloinen. Jos uskot itseesi, teet parhaasi ja yrität loppuun asti niin se voi vielä riittää. Ja ihminen pystyy aika uskomattomiin asioihin jos yritystä, tahtoa ja mukavuusalueen ulkopuolelle menemistä löytyy. Myös epäonnistuminen jossain useaan kertaan johtaa onnistumiseen jossakin vaiheessa. 

Vierailija
2059/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kannattaa sanoa heti heipat, jos deittikumppanista herää pientäkin huonoa fiilistä intuitiivisesti. On hyvä sanoa muutenkin enemmän ei, anteeksipyytelemättä. Sinun pitäisi olla oman prioriteettilistasi ykkösenä, koska vasta sitten voit ammentaa sieltä lähimmäisillesi ja muihin tärkeisiin juttuihin. Se oikea tyyppi voi löytyä tosi nopeasti, kun alkaa sanoa erittäin helposti ei väärille tyypeille. 

2. Jotkut traumatisoituneet ihmiset ovat surullisesti menettäneet oman uniikin persoonansa ja tilalle on ikäänkuin copypastettu se persoonallisuushäiriö. Kun oppii tunnistamaan manipuloinnin sun muut, kehittyy hyvä suojakehä sekopäiden välttämiseksi. Merkit oppii tunnistamaan! 

3. Jos auttaa muita, niin se on lopulta koko maailmaa, eli myös sinua hyödyttävä teko. Mikäli ajatus muiden vilpittömästä avittamisesta on vieras, niin tältä pohjalta voi aloitella. Luultavasti huomaa saavansa myös puhdasta auttamisen iloa ja jatkaa siltäkin kantilta. 

4. "Muut ihmiset ei kuuntele, ei kykene samaistumaan ja tuomitsee ym.", mutta oletkos koskaan itse huomaamattasi syyllistynyt samankaltaiseen käytökseen tai alitajuiseen ikävään toimintaan? Minua lohdutti ja auttoi aikoinaan katkeruudesta irtipäästämiseen se, että kohtasin "varjoni", eli huonot puolet itsessäni, joille olin sokea. 

Vierailija
2060/2605 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on turha murehtia asioita etukäteen.  Sen voi aloittaa sitten, kun pitää niin tehdä.

Ja että on turha murehtia asioita, joille ei voi itse mitään.

Minulta juuri päättyi elämäni neljäs syöpäepäilypotilasura. Ei ollut syöpää, kuten ei kolmella aiemmallakaan kerralla. Ensimmäisellä kerralla mietin, että mitä jos minulla on ja tuhlasin turhaan aikaa googeltteluun, vaikka en ahdistunut sillä lailla ollutkaan. Kuitenkin aikaa kului turhaan. 2-4 kerroilla en enää viitsinyt. Ajattein vain, että jos on nyt tällä kertaa, niin hyvä sitten, kun huomataan ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan