Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bikiniraja ongelma!

Vierailija
05.09.2013 |

Minulla häpykarvat kasvavat todella laajalle sivusuunnassa, taipeiden yli. Olen ajellut niitä höylällä mutta alueelle ilmestyy aina punaisia näppyjä jotka alkuun kutiavat. Eilen päätin nyppiä pinseteillä karvoja pois ajatellen ettei ne tule niin nopeasti takaisin mutta tulos oli kirkuvan punainen alapää ja tänään jo karvoja tullut paljon takaisin!! Mikä siis avuksi, miten bikibirajan saa siistiksi??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin juuri äsken sokerointia kotikonstein, mutta se massa tarttuu sormiin tahmeaksi mössöksi eikä tule mtn.. Kolmannella kerralla onnistuin saamaan massan pysymään kiinteänä mutta laittaessa sitä iholle jo kolmannella kerralla alkoi mössööntyä ja jäi ihoon ja sormiin kiinni kuin hunaja!! Siis mitä teen väärin??

Pesin ja kuivasin kädet, levitin talkkia iholle ja tein kaiken ohjeiden mukaisesti!

Vierailija
2/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette omista epilaattoria niin toiseksi paras väline on Veet- kylmävahaliuskat.  Minä leikkaan ne aina puuoliksi niin on helponpi työstää pientä aleutta.

Mutta noihin näppylöihin, minulle kans tulee sheivaamisesta hirveät näpyt, mutta siihen auttaa antiseptinen ja sitten jotain rauhoittavaa rasvaa, esim. aloe vera. Myös auringonhattu-uutetipat ja teepuuöljy ovat antibakteerisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi vaatii harjoittelua, harjoittelua ja vielä kerran harjoittelua mutta varmin tapa päästä eroon karvoista ja näppylöistä. Itsekkin vielä harjoittelen mutta tulos yllättää joka kerta positiivisesti.

Vierailija
4/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan terät puhtaita? Pesethän ensin alueen,jonkä ajat? Käytätkö jotakin saippuaa, öljyä tms kun ajat? Huuhtele kylmällä vedellä lopuksi ja kuori ihoa välillä.

Vierailija
5/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama ongelma, alapää kestä höyläystä lainkaan. Voitteko kertoa tarkemmin mitä tuotteita pitäisi käyttää?

Vierailija
6/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Ainoa, mikä on toiminut on (Veetin) sellainen voide jota levitetään ja sitten karvat tippuvat pois. Tosin sitä on pitänyt pitää triplasti kauemmin kuin onhjeissa sanotaan eikä toimi sänkeen. Säärten ja kainaloiden sheivauksesta ei tule noita näppylöitä.

Vierailija
7/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 10:14"]

Mulla sama ongelma. Ainoa, mikä on toiminut on (Veetin) sellainen voide jota levitetään ja sitten karvat tippuvat pois. Tosin sitä on pitänyt pitää triplasti kauemmin kuin onhjeissa sanotaan eikä toimi sänkeen. Säärten ja kainaloiden sheivauksesta ei tule noita näppylöitä.

[/quote]

Sama juttu mulla. Tuo on ainoa mikä toimii. Siinä lukee ettei suositella alapäähän mutta eipä haittaa, kun ei ole ärsyttänytkään.

Sen sijaan höylääminen tekee aina tulehtuneita karvatuppia, kylmävahaliuskoilla minulta ei irtoa karva juuri ollenkaan, samoin kuin sokeroinnilla. Joskus kun löysin vahan jolla irtosi karvaa, lähti myös ihon pintakerrosta mukana, meni vereslihalle nivustaipeet - auts :-o

Vierailija
8/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi säännöllisesti tehtynä ammattilaisella! uskokaa, mä tiedän, kaikki kokeiltu...ja sokeroinnista jo vuosien kokemus.

Vierailija
9/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 11:28"]

Sokerointi säännöllisesti tehtynä ammattilaisella! uskokaa, mä tiedän, kaikki kokeiltu...ja sokeroinnista jo vuosien kokemus.

[/quote]

No jaa, en usko muuhun kuin siihen että kaikilla ihmisillä on erilainen herkkyys bikinirajassa ja erilainen karva. Minulla tulee erittäin helposti näppyjä, ja niitä tulee vaikka olen käynyt vahattavana ja sokeroitavanakin.

Mielestäni sellaiset kenelle tulee näppyjä, on tärkein löytää hoito niihin näppyihin. Eli kuorinta, antiseptiset aineet ja rasva.

Vierailija
10/10 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma.

https://iholoisto.fi/products/iholoisto%E2%84%A2-ihokarvan-poistaja

Tämä ratkaisi ongelmani! Voin siis suositella!