Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä ei suostunut maksamaan koultusavustusta, asia käräjille kokemuksia?

Vierailija
05.09.2013 |

Otsikossa tulikin asia esitettyä. Kaipaisin kokemuksia onko nuori onnistunut saamaan avustuksen käräjien kautta.

Kurja tilanne kun isä ei ole reagoinut oikeusaputoimiston kirjeisiin mitenkään. Haluaa tehdä asian vaikeimman kautta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän vanhemmat ole teitä auttaneet, vai mistä pursuaa tuollainen antipatia lukiolaista kohtaan?

Jos on lapsen tehnyt, kyllä se on maailmalle autettava kunnon eväiden kanssa ja siihen kuuluu kunnon peruskoulutus pohjana.

Vierailija
22/24 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella terveellä ja täyspäisellä nuorella myös harrastuksia.

Lukiolaisella ihan täysi työpäivä koulunkäynnissä ja esim. urheilu- tai tanssitreeneissä.  Tai taideharrastuksissa tms.

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 00:30"]

Ja lapsesi siis nyt valmistautuvat täyttä häkää yo-kirjoituksiin? Eli eivät esim. surffaa netissä, pyöri kännykkä kädessä Whatsappissa tai katsele leffaa tietsikalta..? 

Lukiolainen ehtii hyvin piipahtamaan myös töissä muutaman tunnin illassa jokusen kerran viikossa (jos niin hyvä säkä käy, että tuollaisen työn löytää), ei ne yo-kirjoitukset nyt niiiiiin rakettitiedettä ole. Saati siiten, että nuo teinit käyttäisivät sen vapaa-aikansa vain ja ainoastaan niihin valmistautumiseen.

- ohis

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapseni haluaisi haastaa minut oikeuteen, koska pitää minua ylimielisenä, kokisin kyllä, että olemme epäonnistuneet puolisoni kanssa kasvattajina. Ihme riidanhaastajapentu, hyh. Tuolla asenteella tulee elämästä ikävä.

Ja kyllä: itse elätin itseni jo nuoresta. Olemme silti hyvissä väleissä vanhempieni kanssa. Halusin vain olla itsenäinen ja ymmärsin muutoinkin vanhempieni rahavaikeuksia hyvin.

t. ydinperheessä elävä

Vierailija
24/24 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mennä lukioon, jos lapsi itse pysty kustantamaan työllä, opintotuella, opintolainalla kirjojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme