Ruisrock profiloi ihmisiä jo ennen porttia ulkonäön ja olemuksen perusteella
https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009700157.html
Todella suvaitsevaista, eikä yhtään mielivaltaisesti erottelevaa tai syrjivää.
Kommentit (33)
No, eikö sitä tarkkailua ja silmällä pitoa uutisoitu olleen jo provinssirokissakin.
Mitä se sinua liikuttaa, sinä et paikan päällä ole.
Oon saanut viinapullon píllussa turvatarkastuksen läpi :-)
Luuletko että ne profiloi persuja? :D
Onhan tässä mahdollisuus vääryydelle. Vähän niinkuin baarien portsarit. Luulen, että niilläkin voi olla sopimuksia paikan johtajan kanssa esim päästää kaikki hyvännäköiset naiset sisälle ja kilpailevat miehet ulos. Paikan pitäjä saa pitää rauhassa haaremia ja valkata parhaat päältä kavereidensa kanssa. Luulen, että tämmöistä touhua on harjoitettu paljon.
Mä oon saanu viinapullon helposti sisään porteista, ei niillä ole aikaa tarkastaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
No, eikö sitä tarkkailua ja silmällä pitoa uutisoitu olleen jo provinssirokissakin.
Ja kopelointia.
Tuo tapa vaan kaikille työpaikoille että pomo voi profiloida ulkonäön perusteella ihmisen ajatusmaailman olevan epäsopivan firman arvoihin ja kas, siinä peruste irtisanomiselle.
Se on oikein. Ei mitään hampuuseja tartte päästää.
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan ne persut on aina mielessä.
Ei siinä niin lukenut. Ei ne ulkonäköä katso vaan sitä mitä henkilöt tekee. Näkyykö esim. huumeisiin viittaavaa.
Mielestäni hyvä kehityskulku. Lihavia ei tarvitse päästää sisään haisemaan pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kopelointia.
Kohta kopeloidaan vieläkin syvemmin, kun mammat elvistelee vievänsä viinapulloja vitussaan alueelle.
Profilointi on ihan ok kunnes osuu omalle kohdalle.
"Jos joku porukka aiheuttaa jo Via Dolorosalla harmia, ovat he portille päästyään menneet jo monen pisteen läpi ja jääneet kiikariin."
Ei ulkonäkö vaan käytös...
Profiloidaanko myös tädit täti-ihmisiksi ja sedät setämiehiksi? Jo 45-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Sinä ainakin luulet ja etenkin toivot. Eikö oikeasti edes yhtä keskustelua voisi olla ilman tuota persujen mukaan vetämistä?
Tympii.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon saanu viinapullon helposti sisään porteista, ei niillä ole aikaa tarkastaa kaikkea.
Oliko miten iso pullo?
Vierailija kirjoitti:
"Jos joku porukka aiheuttaa jo Via Dolorosalla harmia, ovat he portille päästyään menneet jo monen pisteen läpi ja jääneet kiikariin."
Ei ulkonäkö vaan käytös...
Sekä että.
Tuskin uskaltavat antaa Renazille porttikieltoa, mutta Juhalle voi antaa.