Voisitko ottaa
Työttömön kumppanin?
Mä voisin ottaa seuraavin ehdoin:
- Laitaa oman asunnon vuokralle ja maksaa mulle puolet vuokrasta. En maksa kenenkään asumista.
- Maksaa muistakin yhteisistä laskuista puolet. Ruuasta voi maksaa vähemmän kun mä jos ei halua syödä kalliisti.
- Hoitaa kotitöistä 80%.
-
Kommentit (5)
Työttömyys ei ole ongelma, se on väliaikainen tila, jos muut persoonallisuustekijät ovat kohdallaan.
En kyllä ole noin rahan ahne tai kylmä kapitalisti. En kykenisi tekemään tuollaisia ehtoja jos rakastan tai tunnen suuria tunteita toista kohtaan.
Hyvä aloittaja, en ajattele, että työttömyys olisi pysyvä, vuosikymmeniä jatkuva tila. Eläke tai sairaseläke ovat.
Väliaikainen työttömyys on minustakin ymmärrettävää, jos muu kokonaisuus on kunnossa. Mitään "ei tää työ kelpaa, en haluu, en tee" -tyyppiä en sen sijaan katselisi.
Jos tulisi muutettua saman katon alle sen kumppanin edelleen ollessa työtön, niin voisin alkuun hoitaa kyllä isomman osan laskuista, työttömänä sillä toisella osapuolella olisi kuitenkin vastavuoroisesti aikaa hoitaa enemmän talon ylläpitoa. Eli ei sinällään ongelma tilapäisenä asiana.
Miten sä?