Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa

Vierailija
15.05.2026 |

Työttömön kumppanin? 

Mä voisin ottaa seuraavin ehdoin: 

- Laitaa oman asunnon  vuokralle ja maksaa mulle puolet vuokrasta. En maksa kenenkään asumista. 

- Maksaa muistakin yhteisistä laskuista puolet. Ruuasta voi maksaa vähemmän kun mä  jos ei halua syödä kalliisti. 

- Hoitaa kotitöistä 80%. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä? 

Vierailija
2/5 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ei ole ongelma, se on väliaikainen tila, jos muut persoonallisuustekijät ovat kohdallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole noin rahan ahne tai kylmä kapitalisti. En kykenisi tekemään tuollaisia ehtoja jos rakastan tai tunnen suuria tunteita toista kohtaan. 

Vierailija
4/5 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja, en ajattele, että työttömyys olisi pysyvä, vuosikymmeniä jatkuva tila. Eläke tai sairaseläke ovat.

Vierailija
5/5 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikainen työttömyys on minustakin ymmärrettävää, jos muu kokonaisuus on kunnossa. Mitään "ei tää työ kelpaa, en haluu, en tee" -tyyppiä en sen sijaan katselisi. 

Jos tulisi muutettua saman katon alle sen kumppanin edelleen ollessa työtön, niin voisin alkuun hoitaa kyllä isomman osan laskuista, työttömänä sillä toisella osapuolella olisi kuitenkin vastavuoroisesti aikaa hoitaa enemmän talon ylläpitoa. Eli ei sinällään ongelma tilapäisenä asiana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme