Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muotigurut ja jenkkishoppailijat huom!

Vierailija
04.09.2013 |

Mies on lähdössä työmatkalle Jenkkeihin ja olen tehnyt listaa tuliaistoiveista mm. farkkuja (Levi's), Victoria's secret, Clinique-tuotteita, yhdet kengät yms. mitkä ovat siellä paljon halvempia. Tietääkö kukaan mitään hyviä ja halpoja ostospaikkoja Salt Lake Cityssa? Entä onko lähellä JFK lentokenttää New Yorkissa jotain hyviä ja edullisia ostospaikkoja? Entä lentokentän hintataso?

Tässä siis tärkeimmät kysymykset. Kiitti ihan mielettömästi ostospaikkavinkeistä!

PS. Onko jollain tietoa (tai ihan omakohtaisia kokemuksia), millä hinnalla voisi saada esim. DKNY saappaat (hinta Suomessa yli 200e), Guessin laukun (hinta Suomessa n. 200e) tai Levikset (hinta Suomessa n. 100e)?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 04:52"]

Manhattanilla WTC:n vieressä on melkoinen kauppa, löytyy ihan mitä vaan (mainostetaan lauseella 'New York's best kept secret').

[/quote]

Century 21? Sinne ei kyllä kannata lähteä etsimään mitään tiettyä juttua, eikä siellä niin superhalpaa ole. Tai on toki, jos haluaa ostaa vaikka Diane von Furstenbergin mekon tai muita oikeasti luksu-/merkkituotteita. Niitä saa vanhoja mallistoja todella halvalla. Myös kengät olivat täällä aika halpoja. Muuten paikka on niin iso ja vaatteet hujan hajan, että ihan turhaa tuhlaa aikaansa sielä (ap:n mies siis). Jos ap itse olisi lähdössä, niin tätä voisi suositella, mutta luulen että toiselle ostaminen on täältä tosi hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla