Miten hoidatte parisuhteessa piereskelyn?
Kommentit (81)
Jore vetää mua sormesta ja mä pierasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei pieretä koskaan sillä syön vatsalleni sopivaa ravintoa.
Joko valehtelet tai piereskelet itse sitä huomaamatta esim. unissasi. Kaikki ihmiset pieree päivittäin.
En ole edellinen, ja kaikki ihmiset tosiaan päästävät kaasua silloin tällöin, mutta pakottava tarve piereskellä ihan missä vaan tarkoittaa että ruoansulatus ei toimi kunnolla. Hyväkuntoinen elimistö ei tuota tolkuttomasti kaasua. Olen itse aiemmin ollut vatsavaivainen ja se ei ollut kivaa, onneksi tajusin sitten missä vika.
No missä?
Terv. 40 vuotta ilmavaivoja
Pieren partnerin nenukkaan, saadaan siitä kivat naurut!
Olet paskahousu todella sairas yksilö.
Tämä ketju, kuten ne kymmenet muut pieruketjut kertovat hyvin palstan tason.
Haittaako teitä kumppanin piereskely sängyssä?
Samalla tavalla kuin muutenkin ihmisten seurassa eli ei piereskellä jollei nyt ihan vahingossa pääse tai joskus tosi harvoin jos on syönyt jotain oikein pierettävää saattaa olla että asialle kahden kesken naureskellaan ja päästellään muttei ole sekään mitenkään yleinen tapa meillä. Päästetään ilmat siis yksinollessa, ulkona, wc:ssä kun kukaan ei kuule. Muuten ei päästellä mutta eihän niitä pieruja yleensä tarvitse pidätelläkään kun tyhjentää ilmat aina sopivassa paikassa niin ei pääse ilmaa kertymään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtäkään syytä, miksi pitäisi piereskellä miehen ollessa paikalla. En piereskele kaupassa tai töissä, miksi kohtelisin miestä huonommin kuin työkavereita tai tuntemattomia?
Oih, mikä prinsessa ❤👸 Käyt varmaan paskallakin vain kodin ulkopuolella, ettei mies saa tietää että haiset pazzkalle 😒
Junt-ti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te avoimesti piereskelijät todella tosissanne?
No todellakin. Olisi kestämätöntä olla pitkässä parisuhteessa tilanteessa, jossa pitäisi hiljaa muka huomaamatta tuhnuttaa mahassa pyörivää kolmea litraa suolikaasua ja sitten ihmetellä naama punaisena, että mikäköhän täällä haisee?!?!?
Ihmiset nyt vaan piereskelee ja reilumpaa sekä oman hyvinvoinnin kannalta suositeltavaa (pierujen pidättely saattaa olla todella tuskallista) on varoittaa, että nyt tulee pieru ja päästää ilmat pois mahaa pingotamasta.
Kannattaiskohan sunkin käydä lääkärissä tai jossain ravitsemusneuvojan juttusilla. Ei ole normaalia.
Miten niin ei ole normaalia? Mainitsinko missään kohtaa, että piereskelisin jotenkin kohtuuttoman paljon ja usein? Esimerkkini oli kuvitteellinen ja tarkoituksella kärjistetty - ei kannata lukea ja ottaa kaikkea ihan kirjaimellisesti. Lukaisepa jostain kuinka paljon ilmaa ihmisen suolistossa kiertää normaalisti ja paljonko siitä meillä jokaisella puskee pätkittäin ulos peräsuolen kautta. Tämä on ihan normaalia ihmiselimistön toimintaa. Jos pierut sen sijaan haisevat todella pahalle, suolistofloorassa on jotain pahasti pielessä ja silloin kannattaa tutkia oma ruokavalio.
Kyllä minä mieleni niin pahoitin kun jotkut omassa kodissaan pierevät niin kuin tahtovat. Kyllä ei ennen maailmassa kukaan pierryt missään, edes vessassa.
Itse olen kasvissyöjä ja todellakin pierettää aika useinkin,etenkin jos olen syönyt valkosipulia tai kikherneitä. Myös mies pierii eikä kumpikaan koeta ongelmaa asiassa. Lapset pierivät aika harvoin, mutta he monesti vaan nauravat pieruilleen, onhan se aika jännä juttu. Itse olen kaikissa parisuhteissani pierinyt, enkä todellakaan voisi asua sellaisen ihmisen kanssa, kenen kanssa ei voisi piereskellä.
Eri juttu suhteessa, jossa ei asuta yhdessä. Ja kavereiden läsnäollessa en pieri koskaan.
Pierrään kun pierettää, se on niin tavallista, ettei tuota tarvitse edes mainostaa. Eikä siitä mitään pysyvää katkua tule, hetken haistaa sitten se jo meni. En tiedä sitten haiseeko muiden pierut pahemmalle.
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtäkään syytä, miksi pitäisi piereskellä miehen ollessa paikalla. En piereskele kaupassa tai töissä, miksi kohtelisin miestä huonommin kuin työkavereita tai tuntemattomia?
En päästä työkavereita myös samaan vessaan tai kylpyhuoneeseen kanssani (jos olen siis toimittamassa niissä asioitani) eli kohtelu on erilaista, ei huonompaa.
Tietenkin jos ilmavaivat kotona ovat oikeasti häiriöksi, menen vessaan.
En piereskele työkavereideni tai kavereideni aikana, miksi arvostaisin puolisoani vähemmän kuin heitä? Vahinkopieruja pääsee molemmilla, mutta tahallaan ei töräytellä nimenomaan toisen lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja joillekin on jokin parisuhteen meriitti paskantaa toisen seurassa. Hyi rutto mitä juntteja.
Kyllä minä ainakin pieren joskus niin että ikkunat tärisee.
Se on suuri nautinto päästä kunnon äänimerkki.
Kerran tapahtui kyllä erittäin outo/hauska juttu, multa tuli samaan aikaan kaksi eriäänistä pierua, ne tuli siis jostakin eri poimusta vissiin.
Siis niinkuin duo.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tapahtui kyllä erittäin outo/hauska juttu, multa tuli samaan aikaan kaksi eriäänistä pierua, ne tuli siis jostakin eri poimusta vissiin.
Siis niinkuin duo.
Stereopieru :o))))))))))))))))
Olette ihan kammottavia te iloiset parisuhdepiereskelijät. Ihan hirveetä käytöstä joku leffailta piereskellen ja kikatellen. Syötte väärin, tai vatsassanne ei ole riittävästi happoa, jos ihan tolkuttomasti pierettää.
u
En käsitä tulitikkujen polttamista pieremisen jälkeen. Katkuhan vain lisääntyy, kun mukaan tulee tulitikun palamisen haju, mikä ei myöskään ole miellyttävä haju. Mieluummin nopeasti tuuletusta.
En myöskään käsitä avoimesti piereskelyä. En itse tee niin koskaan, eikä kukaan seurassani. Nyt tosin ei ole miestä.