Miten hoidatte parisuhteessa piereskelyn?
Kommentit (81)
Minua ei pieretä koskaan sillä syön vatsalleni sopivaa ravintoa.
Olen aivan järkyttynyt näistä vastauksista. Oikeastiko piereskelette vaikka siinä telkkaria katsellessa? Ihan hirveää käytöstä haisuttaa ja rupsautella vaikka keittiössä!
Ensinnäkin, jos on aivan tolkuttomat ilmavaivat, on ruokavaliossa tai ruokailutavoissa jotain vikaa. Toiseksi, onko hirveä matka mennä vessaan, tai vaikka parvekkeelle?
Jos vahingossa pääsee pieru niin sille voi nauraa, mutta jatkuva kaasuttelu partnerin kasvoille on aivan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei pieretä koskaan sillä syön vatsalleni sopivaa ravintoa.
Juuri näin, ylenpalttinen piereskely tarkoittaa että jotain on vialla!
Inhottavaa käytöstä piereskellä yhtään kenenkään seurassa.
Eri juttu on ne vahinkopierut joista täällä oli hauska kampaamokatku-ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtäkään syytä, miksi pitäisi piereskellä miehen ollessa paikalla. En piereskele kaupassa tai töissä, miksi kohtelisin miestä huonommin kuin työkavereita tai tuntemattomia?
Oih, mikä prinsessa ❤👸 Käyt varmaan paskallakin vain kodin ulkopuolella, ettei mies saa tietää että haiset pazzkalle 😒
Kohtelen muita niin kuin haluan itseäni kohdeltavan ja yllättäen se johtaa siihen, että myös minua kohdellaan hyvin. Jos sinä halua olla muiden mielestä haiseva reppana, niin se on oma valintasi.
Näkee kyllä selvästi, miksi joillakin lapsilla ei ole käytöstapoja.
Jos tuollaiseen toisista piittaamattomaan elämään tottuu jo kotona, niin ei lapsi ja nuori itsekään myöhemässä elämässään osaa fiksusti toimia.
En ole koskaan missään aikaisemmin kuullut, että jopa kehuskellaan sillä, miten voi piereskellä kuuluvasti ja haista toisten seurassa, edes oman puolison.
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtäkään syytä, miksi pitäisi piereskellä miehen ollessa paikalla. En piereskele kaupassa tai töissä, miksi kohtelisin miestä huonommin kuin työkavereita tai tuntemattomia?
Missä sä sitten pieret?
Kyllä töissäkin estoitta päästelen. Pyydän kyllä anteeksi etukäteen ja peruutan nurkkaan hetkeksi.
Ei mua ujostuta pierrä mieheni seurassa. Joskus pääsee ja sitä sitten pahoittelen.
Myös pääsee joskus esim liikennevaloissa ja duunissakin. En mä stressiä paukuttelusta ota. Nostan kankkua ja sooorii.
26 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan järkyttynyt näistä vastauksista. Oikeastiko piereskelette vaikka siinä telkkaria katsellessa? Ihan hirveää käytöstä haisuttaa ja rupsautella vaikka keittiössä!
Ensinnäkin, jos on aivan tolkuttomat ilmavaivat, on ruokavaliossa tai ruokailutavoissa jotain vikaa. Toiseksi, onko hirveä matka mennä vessaan, tai vaikka parvekkeelle?
Jos vahingossa pääsee pieru niin sille voi nauraa, mutta jatkuva kaasuttelu partnerin kasvoille on aivan kamalaa.
kai tän asian voi näinkin pieleen ymmärtää.
Vessassa, jos sattuu ilmaa tulemaan. Harvoin sitä kertyy normaalisti toimivaan vatsaan, jos kattoo mitä syö. Piereskely ei kuulu hyviin tapoihin. Vahingolle ei mitään mahda, siihen suhtaudutaan huumorilla.
Riippuu kumppanista. Jos paheksuu piereskelyä niin salaa ja vaivihkaa. Toisaalta jos pieree itse avoimesti niin en pidättele minäkään.
Mutta ensinmainitussakin tapauksessa olen sitä mieltä, että vessassa saa pieru raikaa!
Olen pierututtuja mieheni, lasteni, sukulaisteni, kavereideni, miesten sukulaisten, naapureiden ja työkavereiden kanssa.
Ei se piereminen tarkoituksellista ole, mutta joskus nyt lähtee, eikä kerkee jemmaan paukuttamaan.
Eikä kyse ole aina syömisestä. Esim mun tulee nieltyä ilmaa, kun keskityn. Yritän opetella siitä pois, mutta pitkään tehnyt.. ei vanha koira uusia temppuja opi.
Vain yksi kaveri on kerran "kauhistellut". "sä tuosta vaan nostit kankkua ja annoit tulla?" Juu, anteeksi. Sitten sen mies ikäänkuin vahvisti tapahtuman ja pieraisi äänekkäämmin ja hajukkaammin. Näin me sitten kaikki oltiin pierututtuja.
Vessassa tai ulkona. Hyi että tuollaisia sikoja jotka ei olaa kohteliaasti käyttäytyä. Varmaan röyhtäilettekin ja kiroilette yms.
Vierailija kirjoitti:
Vessassa tai ulkona. Hyi että tuollaisia sikoja jotka ei olaa kohteliaasti käyttäytyä. Varmaan röyhtäilettekin ja kiroilette yms.
Tietenkin. :D
Näin koronan aikana tietenkin piereskelemme hihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierrään vessassa, ulkona tai yksin, kuten normaaleihin käytöstapoihin kuuluu. Joskus voi vahingossa päästä, ei tehdä numeroa, sanotaan tyylin oho.
Niinpä...josta ne sitten kulkeutuu tuuletushormin kautta keittiööni hajustamaan ruuanlaittoa...
Kaalilaatikko tuoksuu keittiössä,vaikkei sitä olisi keitettykään..samoin jatkuva kananmunan haju..
Onneksi kylppärissämme on ikkuna eikä muutenkaan ole mitään uuden talon kiertävää tehoilmastointia. Ja vaikka kuinka tulisi ne hajut sieltä veskistä niin silti mielummin pieru siellä kuin keskellä keittiötä, kuuluu vaan hyviin tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Näkee kyllä selvästi, miksi joillakin lapsilla ei ole käytöstapoja.
Jos tuollaiseen toisista piittaamattomaan elämään tottuu jo kotona, niin ei lapsi ja nuori itsekään myöhemässä elämässään osaa fiksusti toimia.
En ole koskaan missään aikaisemmin kuullut, että jopa kehuskellaan sillä, miten voi piereskellä kuuluvasti ja haista toisten seurassa, edes oman puolison.
Mä olen kyll kuullut ja nähnyt myös, miten se voi olla "rahvaanomainen" leikki pariskuntien kesken. En vain ymmärrä ja paikalla on hyvin noloa olla. Pitäisi päinvastoin opettaa jälkikasvua kunnioittamaan edes sen verran kanssaihmisiä, myös niitä kaikist läheisimpiä. Ei ole millään lailla mukavaa olla tarkoituksellisessa paskan hajussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pierututtuja mieheni, lasteni, sukulaisteni, kavereideni, miesten sukulaisten, naapureiden ja työkavereiden kanssa.
Ei se piereminen tarkoituksellista ole, mutta joskus nyt lähtee, eikä kerkee jemmaan paukuttamaan.
Eikä kyse ole aina syömisestä. Esim mun tulee nieltyä ilmaa, kun keskityn. Yritän opetella siitä pois, mutta pitkään tehnyt.. ei vanha koira uusia temppuja opi.
Vain yksi kaveri on kerran "kauhistellut". "sä tuosta vaan nostit kankkua ja annoit tulla?" Juu, anteeksi. Sitten sen mies ikäänkuin vahvisti tapahtuman ja pieraisi äänekkäämmin ja hajukkaammin. Näin me sitten kaikki oltiin pierututtuja.
Tämä on aivan kammottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Salaa pussiin ja pussissa hajut ulkoroskikseen.
Apua, illan naurut :DDDD
MITÄ? en tajunnut yhtään. Jos teillä tulee vessasta hajut keittiöön, niin kannattaisi tutkituttaa asiaa.