Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoidatte parisuhteessa piereskelyn?

Vierailija
21.08.2020 |

Pierettekö salaa vai avoimesti?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te avoimesti piereskelijät todella tosissanne?

Vierailija
42/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei pieretä koskaan sillä syön vatsalleni sopivaa ravintoa.

Joko valehtelet tai piereskelet itse sitä huomaamatta esim. unissasi. Kaikki ihmiset pieree päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vallan hämmästynyt! Vai kuuluu hyviin tapoihin???!!! Näin päättelen alapeukuista. Ohhoh, sanon minä!

Mä häpeisin silmät päästäni, jos mun puolisoni piereskelisi vieraiden läsnäollessa!

Vierailija
44/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin haisevan akan pihalle.

Vierailija
45/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee kyllä selvästi, miksi joillakin lapsilla ei ole käytöstapoja.

Jos tuollaiseen toisista piittaamattomaan elämään tottuu jo kotona, niin ei lapsi ja nuori itsekään myöhemässä elämässään osaa fiksusti toimia.

En ole koskaan missään aikaisemmin kuullut, että jopa kehuskellaan sillä, miten voi piereskellä kuuluvasti ja haista toisten seurassa, edes oman puolison.

Samat sanat. Teen kaikkeni että käyttäydyn mahdollisimman hyvin puolisoni seurassa. Ei se tarkoita että hienostellaan tai jäykistellään.

Vierailija
46/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimesti. Tosin saatan varoittaa, että kohta tulee rupsu. Oltu naimisissa 22 v.

Hyi hitto tulee inhon väreet sanasta rupsu........ yöööööööööööööök. Kuuluu samaan lipevien setien käyttämään kategoriaan kuin pikkupöksyt. Lähdenkin tästä oksentamaan...

Pieru on pieru.

Vierailija
47/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei pieretä koskaan sillä syön vatsalleni sopivaa ravintoa.

Joko valehtelet tai piereskelet itse sitä huomaamatta esim. unissasi. Kaikki ihmiset pieree päivittäin.

En ole edellinen, ja kaikki ihmiset tosiaan päästävät kaasua silloin tällöin, mutta pakottava tarve piereskellä ihan missä vaan tarkoittaa että ruoansulatus ei toimi kunnolla. Hyväkuntoinen elimistö ei tuota tolkuttomasti kaasua. Olen itse aiemmin ollut vatsavaivainen ja se ei ollut kivaa, onneksi tajusin sitten missä vika.

Vierailija
48/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoimesti. Tosin saatan varoittaa, että kohta tulee rupsu. Oltu naimisissa 22 v.

Hyi hitto tulee inhon väreet sanasta rupsu........ yöööööööööööööök. Kuuluu samaan lipevien setien käyttämään kategoriaan kuin pikkupöksyt. Lähdenkin tästä oksentamaan...

Pieru on pieru.

Tässä sulle RUPSU, vetinen ja vaaleahko ja osittain kuohuinen.

Vierailija
49/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin. Olisi kestämätöntä olla pitkässä parisuhteessa tilanteessa, jossa pitäisi hiljaa muka huomaamatta tuhnuttaa mahassa pyörivää kolmea litraa suolikaasua ja sitten ihmetellä naama punaisena, että mikäköhän täällä haisee?!?!?

Ihmiset nyt vaan piereskelee ja reilumpaa sekä oman hyvinvoinnin kannalta suositeltavaa (pierujen pidättely saattaa olla todella tuskallista) on varoittaa, että nyt tulee pieru ja päästää ilmat pois mahaa pingotamasta.

Vierailija
50/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon paljon piimää, eikä se ole sopimatonta ravintoa, se pierettää vaikka on laktoositonta. Pieru tarkoittaa sitä, että ruoansulatus ylipäänsä toimii.

Vierailija
51/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni jossain maassa vieraan on kohteliasta pieraista aterian päätteeksi, jotta emäntä voi kuulla tai haistaa, että ateria on maistunut. Hieno tapa kiittää maukkaasta ateriasta.

Vierailija
52/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaa pussiin ja pussissa hajut ulkoroskikseen.

Ilmankos siellä haiseekin aina ihan pierulle, tämä selitti kaiken

Vierailija
53/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtäkään syytä, miksi pitäisi piereskellä miehen ollessa paikalla. En piereskele kaupassa tai töissä, miksi kohtelisin miestä huonommin kuin työkavereita tai tuntemattomia?

Missä sä sitten pieret?

Kyllä töissäkin estoitta päästelen. Pyydän kyllä anteeksi etukäteen ja peruutan nurkkaan hetkeksi.

Järkyttävää. Oikeesti.

Vierailija
54/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin pojalla ja avovaimolla ekaa kertaa kylässä, piereskeltiin miehen kanssa koko ajan ja sanottiin, että näin tehdään siitäkin asunnosta kotoisa. Kyllä perheen parissa pitää saada päästellä hajuja itsestään!

Vierailija
55/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin. Olisi kestämätöntä olla pitkässä parisuhteessa tilanteessa, jossa pitäisi hiljaa muka huomaamatta tuhnuttaa mahassa pyörivää kolmea litraa suolikaasua ja sitten ihmetellä naama punaisena, että mikäköhän täällä haisee?!?!?

Ihmiset nyt vaan piereskelee ja reilumpaa sekä oman hyvinvoinnin kannalta suositeltavaa (pierujen pidättely saattaa olla todella tuskallista) on varoittaa, että nyt tulee pieru ja päästää ilmat pois mahaa pingotamasta.

Kannattaiskohan sunkin käydä lääkärissä tai jossain ravitsemusneuvojan juttusilla. Ei ole normaalia.

Vierailija
56/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereminen on normaalia. Esim sohvalla saatan kääntyä kyljelleen ja levitän toisella kädellä pakaraa ja annan palaa. Päälle naurut, miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
57/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan kankkua ja vähän raotan sulkijalihasta ja sieltä se sitten tulee. Yleensä on aika mahdoton ennustaa millainen ääni tulee, vaikka aika kauan tässä kuitenkin jo treenattu sitäkin taitoa. En ole montaa kertaa tarvinnut puolison apua tässä, lähes aina pärjään yksinkin.

Vierailija
58/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittäisin haisevan akan pihalle.

Oih ❤🤴 Pieruton prinssi. Käytkö tuhnuttelemassa pihan perällä vai miten itse hoidat suolikaasusi purkautumiset sivistyneesti?

Vierailija
59/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieru on pieru.

Paukku, puuppa, leija, pöräys,  

Vierailija
60/81 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin koronan aikana tietenkin piereskelemme hihaan.

Ei kun lahkeeseen tietysti!😇

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi