Ikää 48 ja uusi nuorempi mies, lapsenteko mielessä, onko tuhoontuomittu ajatus?
Olen ilmeisesti seonnut, kun vielä näin vanhoilla päivillä iski kamala vauvakuume. Johtuu varmaan uudesta nuoresta rakkaasta. Biologisesti olisi vielä mahdollista, jos vaan onni käy, mutta muuten mietityttää. Olisiko täällä kokemusta mummoäiteilystä?
Kommentit (55)
Tänään näitä provoja riittää joka ketjuun.
Mikä ihmisiä oikein nyppii, kun ei oikeita asioita tule ollenkaan keskusteltaviksi?
Vierailija kirjoitti:
Lapsen hankkiminen on tuhoon tuomittu idea ihan missä iässä tahansa. Miksi ihmeessä ihmiset haluu pilata elämänsä hankkimalla jälkikasvua?
Kaikkien pitää ajatella kuten sinä. Pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen hankkiminen on tuhoon tuomittu idea ihan missä iässä tahansa. Miksi ihmeessä ihmiset haluu pilata elämänsä hankkimalla jälkikasvua?
Kaikkien pitää ajatella kuten sinä. Pakko.
Miksi pitäisi?
Saahan sitä rahalla ulkomailta lapsettomuushoitoja. Suomessa ikäraja hoitoon on 45v. Omin avuin raskaaksi ei enää voi tulla noin iäkkäänä.
Tää ei kyllä oo provo, vaan rakkaushormoneissani tätä pähkäilen. Kiitos kaikille mielipiteistä. Omat lapset jo aikuisia, joten aikaa raskauksista on, mutta kokemusta siis myös löytyy. Ei silti varmaan kyllä lähdetä ees kokeilemaan, vaikka mieli ihan kamalasti tekisi. Gynen mukaan vielä voisi kyllä tärpätä ihan luomusti ja sanoi, että jokunen luomusti raskautunut yli 50v synnyttäjä on joka vuosi Suomessakin. AP
Kylillä yksi nainen sai esikoisensa 48-vuotiaana. Oli varmaan vahinko kun uskoi näitä että yli 45 ei voi enää tulla raskaaksi luomusti.
Todennäköisyys onnistua on lähes 0%. Vaikka sinulla olisi vielä kuukautiset, sinulla ei enää ole välttämättä yhtäkään hyvää munasolua jäljellä ja vaikka olisikin, keskenmenoriski olisi valtava.
Onko teillä linkkejä ettei tuon ikäinen tule luomusti raskaaksi? Kuitenkin ehkäisyä tulee käyttää, jos se on mahdotonta niin miksi ehkäistään?
48v ja kysyy vauva-palstalta teenkö vielä lapsen. 0/5
Jaksatko hoitaa jos lapsi hyvin vammainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy sitä omilta vanhemmiltasi. Ainii, eiku sä ootki se ainoa helmi kuka ansaitsi syntyä tänne.
Onko sulla rankkaa niitten kersojes kanssa kun pitää olla noin ilkee?
Olen itsekin sen virheen tehny ja tiedän että se on yhtä helvettiä. Kumpa joku olis joskus sanonu että älä helvetissä väännä yhtään kakaraa. Elämä loppu siihen
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin ihan hautaan valmis puoli-invalidi nyt 48v, toki sä olet varmaan paljon terveempi ja jaksavampi, mutta vanha olet sinäkin lemmenleikkeihin saati vauvojen tekoon,.
Mulla on hiuksetkin jo sivulta harmaat ja paljon muita vanhuuden merkkejä, vain menkat on vielä säännölliset.
Vanha lemmenleikkeihin??!! Kukaan ei ole vanha lemmenleikkeihin, ei edes 80-v.
Mitä lapsiin tulee, voit ap yrittää, mutta ehkä tarvit lääkärin apua. Mutta sua vanhempiakin tulee luomusti raskaaksi. Ei.ole mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään näitä provoja riittää joka ketjuun.
Mikä ihmisiä oikein nyppii, kun ei oikeita asioita tule ollenkaan keskusteltaviksi?
Miksi olisi provo?
Mullakin on itseäni kuusi vuotta nuorempi uusi rakas, enkä jaksais enää yhtään vauva-aikaa. Väsyttää jo ajatuskin. Ja olen vasta 35v... lapset kouluikäisiä. Täytyy toivoa, että mies ei keksi haluta lapsia.
Anna mennä vaan!