Tulis jo syksy, pimeys ja viileys!!
Kommentit (26)
Vihaan syksyä. _Vihaan_ talvea.
Olisipa taas kevät. 💜🖤
Kohta, rakas pimeä lapseni, kohta. 🖤
Se alkaa HUOMENNA ❤️❤️❤️
Seitsemän kuukautta pelkkää marraskuuta!
Vierailija kirjoitti:
Se alkaa HUOMENNA ❤️❤️❤️
Kynttilät palamaan ja kaunokirjallisuus esiin!
Ihanaa hyppiä lätäköissä kurahousut jalassa.
Syksy on kiva. Paitsi marraskuu. Se on aika karu.
Vierailija kirjoitti:
Se alkaa HUOMENNA ❤️❤️❤️
Parempi sekin, kuin tyypillinen kylmä talvi.
Tänne Savoon ei ainakaan kaivata kunnon pakkasia. Viime talven ainoa hyvä puoli oli sen leutous.
#tulevauudenmaantyöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Se alkaa HUOMENNA ❤️❤️❤️
Jäitä hattuun talvihullu, 19, 20, 21, 18. Ei ole talvihullun numeroita nämä. Musta talvihullut voi alkaa riehua sitten kun on lunta maassa.
Öisin on kyllä aika kiva ulkoilla. On pimeää ja raikas ilma eikä ole ihmisiä liikkeellä.
Joo mut ei vi##u niitä sateita tarvi kyllä tulla. Tykkään mielummin harrastaa kuivemmassa kelissä liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mut ei vi##u niitä sateita tarvi kyllä tulla. Tykkään mielummin harrastaa kuivemmassa kelissä liikuntaa.
Ootko kaappi kesähullu jos sateet vaivaa.
Syksystä pitää oppia nauttimaan. Moni assosioi sen vielä vanhana johonkin koulujen alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Öisin on kyllä aika kiva ulkoilla. On pimeää ja raikas ilma eikä ole ihmisiä liikkeellä.
Itse olen introvertti ja tämä masentaa.
Itse jumissa pienessä tuppukylässä vailla minkäänlaista kunnon ajanviettotapaa, pimeys ja _kylmyys_ masentaa helvetisti ja pois en pääse, ennen kuin valmistun.
Tähän vielä koronan aiheuttamat keikkakiellot ja matkustusrajoitukset (ulkomaille) päälle ja tyypillinen #mikkeliläinen on syntynyt.
Hyi v¥ttu!
Vierailija kirjoitti:
Syksy on kiva. Paitsi marraskuu. Se on aika karu.
Rakastan marraskuuta. Juuri siksi kun se on niin karu ja pimeä. Silloin harvemmin on kovaa pakkasta, mitä inhoan. Kun ulkona myrskyää, on ihana istua sisällä tunnelmavalaistuksessa. Olen syntynyt marraskuussa ja jotenkin saan voimaa juuri tuosta kuukaudesta, mikä on monille inhokki. Karu, pimeä, myrskyisä, ehkä hieman mystinen - se kiehtoo minua.
Ja korona, koska korona viihtyy kylmässä. Talvihullut tietysti tykkää myös koronasta.