Ikää 48 ja uusi nuorempi mies, lapsenteko mielessä, onko tuhoontuomittu ajatus?
Olen ilmeisesti seonnut, kun vielä näin vanhoilla päivillä iski kamala vauvakuume. Johtuu varmaan uudesta nuoresta rakkaasta. Biologisesti olisi vielä mahdollista, jos vaan onni käy, mutta muuten mietityttää. Olisiko täällä kokemusta mummoäiteilystä?
Kommentit (55)
Melkoinen tuuri, jos raskaaksi tulee, mutta mahdollista toki. Onko jo lapsia?
Miksi pitää ruveta tekemään lapsia heti kun uusi rakkaus löytyy, oli sitten nuorempi tai vanhempi? Olet kumminkin jo sen ikäinen että voisitte nyt nauttia vaan toisistanne. Lapsen tulo voi muuttaa kaiken, eikä ehkä parempaan suuntaan. Puhun kokemuksesta, ystäväni kautta.
Anna palaa! Toki raskautuminen voi olla vaikeaa. Minkä ikäinen kumppanisi on? Minun mies oli 50v kun kuopus syntyi. Olin 38 v yöt päivystäjä, mies ei jaksanut enää herätä. Mutta ei haitannut; mies kävi töissä ja minä hoidin lapset ja kodin.
En tekisi enää tuon ikäisenä, ihan sitä lasta ajatellen. Ei ole kivaa, kun lapsi vielä suht nuori ja äiti sitten jo vanha ja sairas.
On tuhoon tuomittu ajatus. Ehkä rankoilla hoidoilla vois onnistua, mutta luonnollisesti tuskin raskaaksi tulet ja/tai saat raskauden jatkumaan. Lapsentekoikä meni jo ajat sitten.
Huh, ihan hirveä ajatus näin 49-vuotiaana. Ja onneksi saattaa olla jo biologisestikin mahdotonta kohdallani.
On. Kuulut niihin naisiin kun jokaisen miehen nähtyään tekee sille lapsen ja pilaa sillä suhteen. Jospa kerrankin se toinen riittäisi sinulle itsenään ja olisi sisältönä elämässäsi,eikä tuleva työleiri johon aiot keskittyä puolisosi laiminlyöden. Viisissä kymmenissä pitäisi kiinnostaa ihan muuta asiat kuin elämänsä vaikeuttaminen.
Äkkiä hoitoihin sitten vaan. Luomuna onnistuminen olisi jo aikamoinen tuuri, mutta ei toki mahdottomuus.
Kansanedustaja Antti Lindmanin (34-vuotias) 54-vuotias puoliso sai lapsen ja kovin vaikuttivat olevan onnellisia.
Saahan sitä aina yrittää, vaikka yöt ja päivät läpeensä, mutta raskaaksi tulo on epätodennäköistä eli ilo irti.
En suosittele enää tuossa iässä.
N50
Onko sulla lapsia ennestään? Itse en lähtisi vauvarumbaan tuon ikäisenä mutta kyllä esimerkkejä löytyy vanhemmistakin kuten Antti Lindmanin vaimo joka sai vauvan vielä 54v. Ihmiset ovat erilaisia, toiset jaksaa vaativia juttuja vielä vanhempanakin.
Onnistuu korkeintaan jos olet pakastanut munasoluja.
Lapsen hankkiminen on tuhoon tuomittu idea ihan missä iässä tahansa. Miksi ihmeessä ihmiset haluu pilata elämänsä hankkimalla jälkikasvua?
Mä olen ainakin ihan hautaan valmis puoli-invalidi nyt 48v, toki sä olet varmaan paljon terveempi ja jaksavampi, mutta vanha olet sinäkin lemmenleikkeihin saati vauvojen tekoon,.
Mulla on hiuksetkin jo sivulta harmaat ja paljon muita vanhuuden merkkejä, vain menkat on vielä säännölliset.
No mitä se sun nuori rakas sinun vauvakuumeestasi tuumii? Rakastuminen kyllä sekottaa pään, mutta ehkä kannattaisi kylmän pragmaattisesti listata plussia ja miinuksia. Itse en enää halua antaa edes kroppaani tuohon projektiin pariksi vuodeksi, saati sitten kaikkeen muuhun mihin pieni lapsi sitoo.
0/5