Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustusunelmia-blogi suljettu?

Vierailija
03.09.2013 |

Blogiin ei enää pääse, onkohan suljettu kokonaan? Blogin pitäjä on saanut vähän negatiivista palautetta kommenteissa viime aikoina ja hänhän on melkosen herkkä sellaselle.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 17:20"]

Näköjään on suljettu nykyään.On vissiin liian herkkähipiäinen kritiikille??

[/quote]

Minä ainakin pääsen blogiin, ei mitään ongelmaa.

Vierailija
2/32 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on uus blogi myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi päivittää blogiinsa yhtämittaa samantyylisiä kuvia vailla mitään oikeaa sisältöä? Heti kun joku uusi roju on hommattu se pitää kuvata kuudesta eri kulmasta, edestä ja takaa ja esitellä koko kansalle. Samasta kohtaa noin tsiljoona kuvaa. Ja sisustussilmä tuntuu olevan muutenkin vähän hakoteillä tällä bloggarilla. Ei kovin onnistuneita asetelmia, jotain kippoja ja kappoja olkkarin hyllyillä, taulut epäsopivasti aseteltuja, karmeita huonekaluja ja tyyli muuttuu ihan jatkuvasti... Kommentoijat vaan ylistää kuinka ah upeaa ja kaunista. En vaan tajua.

Vierailija
4/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suljettu.

Vierailija
5/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus, em. tuli jo selväksi

Vierailija
6/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää niin mahdottomasti olla erilainen että menee jo överiksi.. ihan samoja mööbeleitä löytyy joka toisesta talosta ja silti kuvittelee että "nyt on niin omaperäistä täällä meillä että ei kellään kuulkaa!!" Ja laihtuminen taisi nousta päähän kun on niin nokkava suhtatuminen kommentteihin jotka vähänkään poikkipuolisia.

Vierailija
7/32 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan kesti ostolakko.. Ehkä päivän

Vierailija
8/32 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuka tuota jaksaa lukea. Sisustus on samaa massaa kuin kaikilla bloggareilla nykyään ja teksti ala-arvoisen huonoa, täynnä yhdyssanavirheitä.

Vierailija
9/32 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä(kin) blogissa mua häiritsee se, että kämppä haalitaan täyteen kaikkea suht halpaa-keskihintaista krääsää. Ja isoimmat huonekalut ovat sitten jotain ikeaa tms. Noilla pikkurojujen hinnalla olisi jo sijoittanut laadukkaisiin sohviin ja kunnollisiin aikaa kestäviin huonekaluihin. Omistan kyllä toki itsekin jotain Ikea-kalusteita kuten sängyn, joka on oikein mainio. Mutta olen jättänyt sattumanvaraiset pikkuostokset väliin ja ostanut laadukkaat perushuonekalut.

Vähän myös tuolla bloggarilla välillä ontuu sisustussilmä, kun tasoilla ja hyllyillä on usein jotenkin tosi sekalaisen ja rauhattoman näköisiä asetelmia.

Vierailija
10/32 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa oikein tyylien sekamelska tuo asunto, skandityyliä, itämaista, maalaisromantiikkaa, industrial-henkeä ja trendihömpötyksiä kuten Uashmaman pussukat. Lisäksi tulppaaneja ihan joka puolella. No mikäs siinä jos bloggaaja itse tykkää, hänhän siellä asuu.

Vierailija
11/32 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa mieltä edellisen kanssa. "Uusien ideoidensa" paljastamiset, jotka on tosiaan ollut jo jonkun muun blogissa nähtyinä tyyliin viime vuonna. Ja kun asiasta asiallisesti kommentoi saa pitäjän totaalisesti kilahtamaan.

Kaikki tyylit sekamelskana ja niin kotoisaa on....Toisinaan ihan naurattaa, kun joku toinen blogisti kommentoi jotakin päivitystä jossa esitellään kotiin kannettua uutta ihanaa ja käykin selväksi, että vierailevan blogistin kotona sellainen on ollutkin jo jonkunaikaa. Ja J:n vielä naivisti kommentoidessa takaisin, että eipä hän olekaan sellaista tuotetta/tavaraa toisen blogista edes huomannut (vähänkö läpinäkyvää?).

Vierailija
12/32 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:09"]Olipa oikein tyylien sekamelska tuo asunto, skandityyliä, itämaista, maalaisromantiikkaa, industrial-henkeä ja trendihömpötyksiä kuten Uashmaman pussukat. Lisäksi tulppaaneja ihan joka puolella. No mikäs siinä jos bloggaaja itse tykkää, hänhän siellä asuu.
[/quote]
Mä tykkään eniten sekatyylistä, minusta vain yhdellä tyylillä sisustetty koti on tylsyyden huippu.

Vierailija
13/32 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeen ole saanut selville, mikä tämän blogin idea on. Kummallisia pintaraapaisuja kaikki postaukset, ei mitään sisältöä. Onko pakko tehdö oma postaus aiheesta ostin tulppaaneja tai laitoin taulun seinälle. Sisustus on sekava, ei kotoisa niin kuin väittää. Montaa eri puunsävyä ja valkoista lisäksi. laittais yhden ison kukkakimpun sen sijaan että jakaa sen jokaiselle hyllylle.

Vierailija
14/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähti casasta, onko tässä taas joku draama taustalla.

Vierailija
15/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

bloggerissa on tänään vikaa. Johtuisiko vaan siitä. On hänellä kyllä motivaatiokin kadonnut ja monesti siitä maininnut postauksessaan pitkin kesää.

Vierailija
16/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihan sopinut Casaan. Kysyi lukijoilta kannattaako hankkia lapselle sisarusta ja ilmoitti ostavansa kopiotuolin ja ehkä sitten ostikin aidon.

yksikään itseään kunnioittava sisustusbloggari ei julkisesti kysy voiko ostaa firmasta joka tekee klassikoista kopioita. Mä kirjoitin hänelle hyvin pitkän ja yksityiskohtaisen vastineen mitä hän on mieltä esim että joku varastaa valokuvia hänen nettisivuiltaan, onko se sallittua. Ikinä ei mun kommenttia julkaistu.

Se oli vika kerta kun hänen sivujaan luin ja en jää yhtään kaipaamaan jos vaikka lopetti bloggaamisen.

Vierailija
17/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 15:06"]

ei ihan sopinut Casaan. Kysyi lukijoilta kannattaako hankkia lapselle sisarusta ja ilmoitti ostavansa kopiotuolin ja ehkä sitten ostikin aidon.

yksikään itseään kunnioittava sisustusbloggari ei julkisesti kysy voiko ostaa firmasta joka tekee klassikoista kopioita. Mä kirjoitin hänelle hyvin pitkän ja yksityiskohtaisen vastineen mitä hän on mieltä esim että joku varastaa valokuvia hänen nettisivuiltaan, onko se sallittua. Ikinä ei mun kommenttia julkaistu.

Se oli vika kerta kun hänen sivujaan luin ja en jää yhtään kaipaamaan jos vaikka lopetti bloggaamisen.

[/quote]

ruokit negatiivista karmaasi ja lumipalloefekti tullee, käännä kelkkasi, ajattele positiivisesti, voit ylättyä =)

Vierailija
18/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä bloggaaja on ihan itse laittanut blogin piiloon, ei tuollaista näkymää muuten vain tule.

Vierailija
19/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetuksi on näköjään laittanut bloginsa :)

Vierailija
20/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo bloggaaja kun sai talon valmiiksi (siitä alkoi alunperin kirjoittaa) niin sen jälkeen on ollut vain ostin sitä ja ostin tätä kirjoituksia. Ei taida olla mikään erityisen taitava sisustaja sittenkään kun koti muuttuu aina sen mukaan mikä on muualla suosittua, ei tiedä omaa tyyliään sitten ollenkaan. Ensin oli romanttista ja sitten haukkui sen tyylin täysin. Ja kattokaapa kuvia blogin alusta, hyi kamala.