Sisustusunelmia-blogi suljettu?
Blogiin ei enää pääse, onkohan suljettu kokonaan? Blogin pitäjä on saanut vähän negatiivista palautetta kommenteissa viime aikoina ja hänhän on melkosen herkkä sellaselle.
Kommentit (32)
Näköjään on suljettu nykyään.On vissiin liian herkkähipiäinen kritiikille??
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 15:06"]
ei ihan sopinut Casaan. Kysyi lukijoilta kannattaako hankkia lapselle sisarusta ja ilmoitti ostavansa kopiotuolin ja ehkä sitten ostikin aidon.
yksikään itseään kunnioittava sisustusbloggari ei julkisesti kysy voiko ostaa firmasta joka tekee klassikoista kopioita. Mä kirjoitin hänelle hyvin pitkän ja yksityiskohtaisen vastineen mitä hän on mieltä esim että joku varastaa valokuvia hänen nettisivuiltaan, onko se sallittua. Ikinä ei mun kommenttia julkaistu.
Se oli vika kerta kun hänen sivujaan luin ja en jää yhtään kaipaamaan jos vaikka lopetti bloggaamisen.
[/quote]
ruokit negatiivista karmaasi ja lumipalloefekti tullee, käännä kelkkasi, ajattele positiivisesti, voit ylättyä =)
[/quote]
Olen hyvin positiivinen ihminen. Mut blogi sai vihaiseksi ja surulliseksi, joten siirryin muihin. Niitähän tässä maailmassa riittää.
[/quote]
Miksi kirjoitat negatiivista jos olet positiivinen, ei kannata itselle negatiivinen energia tulee
Joo aina on ostamassa jotaki.. Ihan kun ei olisi itsekään koskaan mihinkään tyytyäinen.
Kjeh, näin tais olla! Ja sitten osteli vanhemmatkin välillä, jotta saatiin uutta kotiin.
Vaikuttaa epämiellyttävältä ihmiseltä ainakin siinä uudessa blogissa. Diagnoosi ylipaino
Ja paras kaikessa. Kodin pitää olla aina tiptop. On vanhempien velvollisuus siivota ja se että onko 1 vai 5 lasta niin se on ihan sama asia. Telkkaria ei katota, mutta mies ei anna siirtää sitä kakkos olohuoneeseen.. Se on mukavampi tuijottaa kiinni olevaa telvisiota
Ei siis kertakaikkiaan minkaanlaista silmää sisustamiselle, aivan järkky!!!
Ja niin täynnä itseään, yäk!!
Matkii kaikki ideat toisista blogeista ja esittelee niitä ominaan.
koppava ja ylimielinen suhtautuminen. Ärsyttävää. Huonekalut vaihtaa paikkaa ja huonetta viikon välein ja koskaan ei ole hyvä. Moneskohan eri tyylinen sisustus bloggarilla on menossa? Kaikkea pitää saada ja kaikkea pitää kokeilla ja kohta sitten myydä pois. Ärsyttävä blogi.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 15:06"]
ei ihan sopinut Casaan. Kysyi lukijoilta kannattaako hankkia lapselle sisarusta ja ilmoitti ostavansa kopiotuolin ja ehkä sitten ostikin aidon.
yksikään itseään kunnioittava sisustusbloggari ei julkisesti kysy voiko ostaa firmasta joka tekee klassikoista kopioita. Mä kirjoitin hänelle hyvin pitkän ja yksityiskohtaisen vastineen mitä hän on mieltä esim että joku varastaa valokuvia hänen nettisivuiltaan, onko se sallittua. Ikinä ei mun kommenttia julkaistu.
Se oli vika kerta kun hänen sivujaan luin ja en jää yhtään kaipaamaan jos vaikka lopetti bloggaamisen.
[/quote]
ruokit negatiivista karmaasi ja lumipalloefekti tullee, käännä kelkkasi, ajattele positiivisesti, voit ylättyä =)
[/quote]
Olen hyvin positiivinen ihminen. Mut blogi sai vihaiseksi ja surulliseksi, joten siirryin muihin. Niitähän tässä maailmassa riittää.