Tapailen rumaa miestä ja tämä kyselee, pidänkö häntä komeana!
Tunnen joka kerta piston sydämessäni, kun valehtelen, että tietysti. Pidän häntä muuten puoleensa vetävänä ja meillä synkka hyvin, mutta komeana en valitettavasti. Minkä vakiovastauksen keksisin noihin kyselyihin, kun ahdistaa valehdellakaan noin räikeästi.
Kommentit (24)
Kyllä minä vaan valehtelisin ja jos kysyy onko komea, sanoisin että joo. En minä itsekään halua rehellistä negatiivista vastausta ulkonäköni suhteen puolisolta, esim. jos kysyn onko perseeni mielestäsi liian iso, siihen kuuluu ehdottomasti vastata että ei, ihan sopiva, vaikka persettä olisi kuin lentokenttää ;-) Jos pienet valheet voi parantaa oloa ja itsetuntoa hetkellä jolloin itsetunto on heikoilla, niin hyvä juttu.
Minulla on sama ongelma, panen rumaa naista.
Omatunto ei anna rauhaa, valvottuja öitä yms.
Sanoisin että noh, oot sellanen rumankomea :)
Ja tuolle yhdelle, kaikki eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä. Ihmistä voi rakastaa ja haluta vaikkei pidäkään häntä komeana/kauniina. Katsos kun joillekin tuolla asialla ei ole juurikaan merkitystä.
Itse en tykkäisi jos mieheni valehtelisi minulle pitävänsä minua kauniina. Paitsi ehkä silloin jos mulla olisi huono itsetunto ja ulkonäkökompleksi. Kerran kysyin häneltä että onko mulla kauniit silmät. Hän vastasi että no ei erityisemmin. Mua vaan nauratti koska olen ihan samaa mieltä. Hän on kyllä (ja oli varsinkin siihen aikaan) hulluna minuun, joten tuolla ei ole mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 08:42"]
Tulosta tämä ketju ja näytä miehelle. Sitten hän ymmärtää.
[/quote]
niin ymmärtää häipyä tuollaisen naisen seurasta. Mites ap:n oma ullkonäkö? Kunnossa? Linjat kohdallaann, virheettömät kasvot jne. voi hyvä tavaton