Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen naisen pitäisi olla, jotta miellyttäisi muita naisia?

Vierailija
20.08.2020 |

Naiset yleensä ignoroivat minut ja käyttäytyvät etäisesti. Millainen naisen tulisi olla, jotta muut naiset pitäisivät hänestä? Miten nainen voi tutustua toiseen naiseen?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi kaikessa

Vierailija
2/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sellaista, että mulla saattaa olla liian rumat kasvonpiirteet ja pienet rinnat muiden naisten mielestä. Olen myös aika tylsä, enkä pukeudu kovinkaan tyylikkäästi. Supliikkitaitoni ovat huonot myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonompi kaikessa

Siis millä tavalla? Oon olettanut, että oon liian ruma ja siksi naiset eivät viihdy seurassani.

Vierailija
4/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa. Muut naiset vihaavat minua yleensä jo heti ensitapaamisella, ennenkuin olen edes suutani kerennyt avaamaan. Ei auta että hymyilen ja yritän olla ystävällinen.

Vierailija
5/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ihan kaikkia pysty miellyttämään mitenkään, mutta jos ei omaa mitään mistä joku voi olla kateellinen, niin saattais päästä pitkälle.

Vierailija
6/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuo naisvihasi on ongelma. Et näe naisia ihmisinä vaan massana, jolla on yksi mielipide. En minäkään haluaisi olla kanssasi missään tekemisissä.

Vierailija
7/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt, vähän pyöreä, ammatiltaan joku perus esim. sairaanhoitaja tai lähihoitaja, lastenhoitaja. Ei mikään hyvä missään eikä mikään järjen jättiläinen. Pitää kuitenkin olla vähän sellanen touhutäti, että osaa kerätä ympärilleen köörin ja usuttaa tämän koko köörin jostain ihme syitä jonkun toisen kimppuun. 

Vierailija
8/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jota ei koeta uhaksi.

(Esim. Tarja Halonen)

Vierailija
9/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitinkö oikein että Ap on lesbo ja haluaa elämäänsä naisen?

Vierailija
10/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ihan kaikkia pysty miellyttämään mitenkään, mutta jos ei omaa mitään mistä joku voi olla kateellinen, niin saattais päästä pitkälle.

Olisi vaikeaa kuvitella, että joku olisi minulle jostain kateellinen. Enemmänkin epäilen, että jotkut naiset halveksivat minua, koska en ole riittävän hyvä ja riittävän hyvännäköinen.

T. Ap

Vierailija
11/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen "sopivan keskiverto" harmaahiirulainen, joka ei erottaudu liikaa edukseen eikä myöskään päin vastoin ja osaa peesata hyvin naisporukan "queen bee":tä.  Näin. Jos olet liian fiksu, nätti, lahjakas tai tuot liikaa omia mielipiteitäsi esiin, sinusta ei pidetä.

Näin oman kokemuksen perusteella analysoisin.

Vierailija
12/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitinkö oikein että Ap on lesbo ja haluaa elämäänsä naisen?

Käsitit valitettavasti väärin. Tuohon seksuaalisuusasiaan en ota tässä kantaa, mutta ilen ihan feminiinisen näköinen ja haluaisin naispuolisia kavereita.

T. Ap

Vierailija
13/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela ei saa olla. Ainakin kaksi lasta. Rivariasunto tai okt, miehen kans yhdessä kauan. Ehkä koira. Harrastaa käsitöitä. Ei meikkaa ainakaan paljoa, ei koruja montaa. Ei miehiä kavereina.

Yäk...

Vierailija
14/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppinut, itsenäinen ja älykäs nainen jolla on emotionaalista älykkyyttä :) Pidän vahvoista naisista jotka osaavat keskustella, eivät rähjää tai katso muita alaspäin. Pitää olla hyvä itsetunto. Olen siis itse nainen. Arvostan noita asioita toisessa ihmisessä sukupuolesta katsomatta. 

Oletan että monia naisia tuollainen nainen ärsyttäisi kun monilla on niin onneton itsetunto ja toisen itsevarmuus nähdään uhkana. Minusta ei naiset jostain syystä pidä. Olen hiljainen introvertti ja aina rauhanomainen. Ehkä se otetaan töykeytenä etten ole suunapäänä jatkuvasti ja hymyssäsuin kuten superihmisiltä odotetaan?

Vierailija
15/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt sellaista, että mulla saattaa olla liian rumat kasvonpiirteet ja pienet rinnat muiden naisten mielestä. Olen myös aika tylsä, enkä pukeudu kovinkaan tyylikkäästi. Supliikkitaitoni ovat huonot myös.

Mut näköjään sun itsetunto on sen sijaan huipussaan.

Vierailija
16/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela ei saa olla. Ainakin kaksi lasta. Rivariasunto tai okt, miehen kans yhdessä kauan. Ehkä koira. Harrastaa käsitöitä. Ei meikkaa ainakaan paljoa, ei koruja montaa. Ei miehiä kavereina.

Yäk...

Miksi ei saa olla miehiä kavereina tai sinkku? :(

Vierailija
17/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- positiivinen luonne

- kaunis muttei seksikäs

- mieluiten parisuhteessa

- tasapainoinen

- reilu

- konformistinen

Vierailija
18/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppinut, itsenäinen ja älykäs nainen jolla on emotionaalista älykkyyttä :) Pidän vahvoista naisista jotka osaavat keskustella, eivät rähjää tai katso muita alaspäin. Pitää olla hyvä itsetunto. Olen siis itse nainen. Arvostan noita asioita toisessa ihmisessä sukupuolesta katsomatta. 

Oletan että monia naisia tuollainen nainen ärsyttäisi kun monilla on niin onneton itsetunto ja toisen itsevarmuus nähdään uhkana. Minusta ei naiset jostain syystä pidä. Olen hiljainen introvertti ja aina rauhanomainen. Ehkä se otetaan töykeytenä etten ole suunapäänä jatkuvasti ja hymyssäsuin kuten superihmisiltä odotetaan?

Tuota olen juuri pohtinut, kun siis sellaisilla äärimmäisen energisillä supersuorittajanaisilla on yleensä iso ystäväpiiri ja aivan tavallisillakin naisilla joku tyttöjen porukka. Miten niiden kategorioiden välimaastoon jäävä "väliinputoaja" voisi löytää kavereita?

Vierailija
19/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- positiivinen luonne

- kaunis muttei seksikäs

- mieluiten parisuhteessa

- tasapainoinen

- reilu

- konformistinen

Ilmeisesti pitää niellä omat mielipiteensä, olla arvoiltaan aidosti tavallinen feikkaamatta ja peitellä omaa liian erikoista huumoriaan?

Vierailija
20/87 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet vain että sinusta ei pidetä. Oikeasti kukaan ei vain kiinnitä sinuun huomiota, koska olet hiljainen ja huomaamaton etkä luultavasti ota aktiivisesti kontaktia muihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi