Millainen naisen pitäisi olla, jotta miellyttäisi muita naisia?
Naiset yleensä ignoroivat minut ja käyttäytyvät etäisesti. Millainen naisen tulisi olla, jotta muut naiset pitäisivät hänestä? Miten nainen voi tutustua toiseen naiseen?
Kommentit (87)
- ystävällinen
- hyvät käytöstavat
- hyvä itsetunto
- huumorintajuinen (sopivasti sarkastinen)
- suorapuheinen (tahdikkaalla tavalla, toisia tahallisesti loukkaamatta)
- reilu ja rehellinen
- avarakatseinen
- avoin
Ei kannata ainakaa feminiininen olla 😁 (Suomessa my ainakaa). Sellane vähän maskuliininen, vaikka ois kauniskin, niin nainen ei koe uhkaks vaan näkee enempi "miehenä" 😁
Vierailija kirjoitti:
Käsitinkö oikein että Ap on lesbo ja haluaa elämäänsä naisen?
Anteeksi loukkasiko tuossa jokin, en tarkoittanut niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitinkö oikein että Ap on lesbo ja haluaa elämäänsä naisen?
Anteeksi loukkasiko tuossa jokin, en tarkoittanut niin
Ei loukannut lainkaan.
Kiinnostaa vain kaverimielessä naiset.
Ehkäpä ap tajuaa näitä vastauksia lukiessa, että ei ole yhtä mallia joka miellyttää kaikkia. Jokainen painottaa eri ominaisuuksia omien näkemystensä mukaan.
Kiltti ja tykkää vitseistä ja hauskoista jutuista, tykkää luonnosta tai taiteista tai kädentaidoista tai värityskuvista. Ei missään tapauksessa hyväksy toisten eliölajien alistamista. Hyvänsuopa maailmankatsomus. Ehkä noita. Tykkää oppia uutta.
Tärkeintä on varmaan olla ns. samaa maata kuin muut ympärillä olevat naiset. Itse huomaan isosta kaupungista miehen työn perässä pikkupaikkakunnalle muuttaneena, että uusia kavereita on todella vaikea saada. Olen yrittänyt löytää seuraa erilaisista äitipiireistä, niistä vähistä mitä täällä nyt on ja mitä korona ei ole peruuttanut, mutta minua katsotaan kuin vierasta sikaa vaikka yritän olla ystävällinen.
Olen miettinyt, että ehkä tyylini tai puhetapani on liian kaupunkilainen. En oikeasti kuvittele tätä - kivoimmat sanovat moi takaisin ja siihen se sitten jääkin, loput katsovat ohi ja yksi jopa muljautti silmiään.
Nätti ja fiksu, muttei liian kaunis eikä liian älykäs.
Sama ongelma. Mun on aina ollut vaikea saada naispuolisia kavereita ja ystäviä, ja esim. harrastuksissa mua suorastaan katsotaan nenän vartta pitkin vaikka vain yritän hymyillä ja tervehtiä. En ole koskaan oikein saanut selville, mistä kiikastaa, mutta surulliseksi se on minut monta kertaa saanut. Joku vika minussa on. Enää en tosin edes yritä.
Fakta on että nainen pitää kaverinaan naista, joka on itseään tyhmempi, lihavampi ja rumempi.
Vierailija kirjoitti:
Eikä hoikka!!!
Hoikka ja nuorekas keski-ikäinen nainen saa varmasti olla yksin!
Vierailija kirjoitti:
lyhyt, vähän pyöreä, ammatiltaan joku perus esim. sairaanhoitaja tai lähihoitaja, lastenhoitaja. Ei mikään hyvä missään eikä mikään järjen jättiläinen. Pitää kuitenkin olla vähän sellanen touhutäti, että osaa kerätä ympärilleen köörin ja usuttaa tämän koko köörin jostain ihme syitä jonkun toisen kimppuun.
Piti sitten oikein ammatit ja ulkonäöt leimata. Oletpa kiva ihminen ...
Vierailija kirjoitti:
Fakta on että nainen pitää kaverinaan naista, joka on itseään tyhmempi, lihavampi ja rumempi.
Miten on mahdollista? Eikä se huonompi osapuoli sitten ole aidosti sen paremman kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Liian kaunis ja älykäs kaveri on SUURI mielikuvitusuhka parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä hoikka!!!
Häh? Olen hoikka, nätti ja ajan hermolla kulkeva nelikymppinen nainen, jolla on tosi laaja kaveripiiri. Uudessa työssäni aloitin toukokuussa ja olen päässyt heti ”sisäpiiriin”.
Oma vastaukseni: ole ystävällinen muille, aidosti kiinnostunut näistä ja näiden asioista, tykkää ihmisistä. Metsä usein vastaa huudon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen soopaa täällä taas jauhetaan?! Jos noin olisi, tämä maailma olisi täynnä idiootteja, ilkeitä naisia ja näinhän asia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen soopaa täällä taas jauhetaan?! Jos noin olisi, tämä maailma olisi täynnä idiootteja, ilkeitä naisia ja näinhän asia ei ole.
Eipä..,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä hoikka!!!
Häh? Olen hoikka, nätti ja ajan hermolla kulkeva nelikymppinen nainen, jolla on tosi laaja kaveripiiri. Uudessa työssäni aloitin toukokuussa ja olen päässyt heti ”sisäpiiriin”.
Oma vastaukseni: ole ystävällinen muille, aidosti kiinnostunut näistä ja näiden asioista, tykkää ihmisistä. Metsä usein vastaa huudon mukaan.
Näin on. Luulen että joku todella häiriintynyt yksilö haluaa haastaa riitaa. Toivonkin, että ihmiset jättäisivät ruokkimatta p*sereikiä.
Ole sellainen kuin olet, et voi miellyttää kaikkia koskaan. Ihmiset ovat erilaisia, joku arvostaa aivan eri piirteitä kuin toinen. Joku tykkää ystävällisestä ja avarakatseisesta ihmisestä, joku toinen tykkää taas urheilevasta urakeskeisestä, kolmas uskonnollisesta jne. Tökkää käyntikortti parille kivalle ja esittele itsesi vaikka, vaihda pari sanaa alkuun. Ei helppoa tietenkään.