Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltaristiäiset , onko kukaan järjestänyt klo 19.00 alkavia ristiäisiä? kokemuksia'

Vierailija
16.07.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli syksyllä, klo 18. oli kiva tunnelma. paljon kynttilöit jne

Vierailija
2/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai siinä mitään outoa ollut

T: 14 lapsisen perheen isosisko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku esim häissä, jotka alkavat yhdeksältä aamulla...

Vierailija
4/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hankalaa saada pappia tms.? Me ollaan syysihmisiä ja syksyllä tiedossa myös ristiäiset:o) En ole koskaan kuullutkaan, että ristiäisiä voi viettää illallakin.

Vierailija
5/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaste olisikin kello 19. Iltatyöt ovat ihan normaalia arkea papeille.

T: Seurakunnan työntekijä

Vierailija
6/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain perjantaisin , koska häät lauantaisin ja kaikki päiväajat on varattu 6 viikoksi eteenpäin niin sihteeri ehdotti klo 18.00 , yksi pappi nyt kesällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäisiä VAIN perjantaisin? Onko se siis määräys..?

Sittenhän samalla voisi määrätä, että koska kesälauantaisin on niin täyttä, niin vihkimisiä suoritetaan vain tiistaisin...

No, eipä mennä asiattomuuksiin. Mutta voiko olla mahdollista? Jos esim, sunnuntai päiväajat ovat varattuja kuudeksi viikoksi eteenpäin, niin silloin kuullostaa jo sen kokoiselta kunnalta, että pitäisi jo kaksi pappia olla. :o

Vierailija
8/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi itse esitti kyseistä aikaa, koska hänellä oli kiireinen päivä ja halusi käydä kotona hautajaisten ja meidän pojan ristiäisten välissä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen takia että meillä ristittävän lisäksi päiväuni-ikäisiä lapsia ja niitä olisi ollut vieraanakin muutama



Ja halusimme saman papin kuin muiden ristiäisissä joten tämä aikataulu sopi sekä papille että päiväunien nukkujille, tulivat sitten pirteinä juhliin =)

Vierailija
10/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä kiva idea, meillä kyllä vauvat menneet nukkumaan klo 20 hujakoilla eli ei juhlakalu juuri ehtisi paapottavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt äitien lapsille luomaa rytmiä: meillä syödään kello 9-12-15-18-19 ol nälkä tai ei. Nukkumaan mennään aina kello 20.00 väsytti tai ei.



Toki lapsella pitää rytmi olla, mutta maailma ei varmasti kaadu, jos silloin tällöin rytmistä lipsuu. Lapsen yöunille jo autoon matkan ajaksi, ei paljon yöunet viivästy.

Vierailija
12/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakylässä esim? Tai ihan missä tahansa, mihin lapset voi ottaa mukaan, mutta alkaa kello vaikka 19?

Ennen kun lapset ovat riittävän vanhoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi