Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET 2014***

31.08.2013 |

Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)

Marjamiini kp 1/26 yk 2

Kommentit (452)

61/452 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jansku20 ajattelinkin et mikäli nyt saisin aikaseks niitä ovistestejä hommattua niin hommaisin niitä digitaalisia, en ole aikasemmin noita testejä kokeillu, mut mitä juttuja lukenut juuri tuosta tuloksen arvailusta niin ei musta olis siihen :) se digi on kuitenki selkee... Mutta tosiaan vasta ens kierrossa sit. Tietysti toivon ettei ens kiertoa tulekaan, mut en vain tiedä jaksanko oikeasti uskoa niin. On ollu vähän epätoivonen olo tässä kierrossa tuon raskautumisen suhteen...

Rima kp 13/28-46 yk 9

62/452 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ketuttaa vietävästi. Juuri samana päivänä, kun bongasin ovulaation, mies sairastui kamalaan flunssaan ja kröhii ja niistää sängyn pohjalla. Eli ei siis hyödynnetä tätä ovulaatiota meillä tällä kertaa. (Peittoa heilutettiin tosin kaksi päivää ennen ovista, eli teoriassa mahdollisuuksia ehkä olisi, mutta todennäköisyys on kai aika pienen pieni).

Taustailen täällä vielä silti, sillä ehdin jo laskea seuraavan kierron mukaisen lasketun ajan, ja _jos_ kierto olisi vain 27 päivää tällä kertaa (sehän ei ole vielä oikein uomissaan pillereiden jälkeen), olisi seuraavan kierron laskettu aika kesäkuun viimeinen.

*turhautunutta huokailua*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/452 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan!

Eli pinoon änkeäisin mukaan. Menkat alkoivat maanantaina odotetusta pari päivää Primolut-kuurin jälkeen. Nyt lopultakin olisi mahdollisuus päästä pakastealkionsiirtoon tässä kierrossa. JES!

Siinä on vain vielä pieni mutta... Kierto alkoi siten, että ns. kontrolliultra sattuu kp 15, jolloin periaatteessa saattaisi olla jo ovulaatio tapahtunut, eikä ultrassa pystyisi havaitsemaan mikä vaihe kierrossa on varmasti menossa. Yleensä tuo ultra on kp 12-14, mutta se sattuu viikonlopulle ja perjantaille (jonka poli on tällä kertaa kiinni), joten näillä mennään nyt. Oli hoitajan kanssa puhetta, että ostan ovulaatiotikkuja ja tikutan ovista ennen tuota ultraa, niin osaan sitten lääkärille kertoa milloin LH-huippu on ollut. Se voi auttaa arvioimaan, että pystytäänkö alkionsiirto tekemään.

Hitsit, että minua jännittää ja olen aivan täpinöissäni, että lopultakin jotain tapahtuu! Toivottavasti. :)

Pienenä esittelynä vielä niille, jotka eivät minua tunne. Olen 28v, mieheni 30v ja olemme esikoista yrittäneet yli 3,5 vuotta. Mitään suurta vikaa ei ole löydetty. Miehellä vähän vaihteleva siemennesteen laatu (jota pyrimme parantamaan riittävällä vitamiinien saannilla) ja minulla pco-tyyppiset munasarjat, jolloin kierrot hieman venyvät ja viimeisessä tutkimuksessa selvisi myös kohdun limakalvon liikakasvua, koska estrogeenivaikutus on alkukierrossa liian pitkä. Siihen popsin nyt tuota Primolutia ja huomenna aloitan Clomifen-kuurin 5 päivän ajaksi.

Luomuraskaus on myös aina mahdollinen, joten sitäkin yritetään koko ajan näiden hoitojen lisäksi.

Takana siis 2 ivf-hoitoa, joista nyt pakkasessa 7 alkiota, joita siirrellään ilmeisesti yksi kerrallaan kohtuun tulevissa kierroissa.

On kyllä sellainen pieni toiveikas olo, että olisiko lopultakin meidän vuoro, kun tuohon kohdun limakalvon paksuuteen kiinnitettiin nyt huomiota...

Marjana kp 3/28-30 yk 3,5 v

64/452 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taasen! Pahoittelut toukokuisista kanssasisarista pudonneille Emotar, Kristina82, Simpukka74 & Marjana ja kovasti tervetuloa tänne mukaan! Tämä olkoon meille kaikille suotuisa kuukausi <3

Kristina: Voimahalaus sinulle!! :( Keskenmeno on varmaan jokaisen meidän pahin pelko. Eräällä lähipiirissämme se tapahtui vasta rv20 tietämillä ja itsekin toivoisin että jos se on tullakseen niin tulisi aikaisilla viikoilla edes että pääsisi jatkamaan pian yritystä. Nyt kuitenkin tiedät että voit tulla raskaaksi ja toivottavasti tärppää nopeasti uudelleen <3

Marjana: Tsemppiä alkionsiirtoon! Teillä on jännä kuukausi edessä ja varmasti ihana päästä tähän uuteen vaiheeseen pitkän odotuksen jälkeen. Peukut ja varmaat täällä pystyssä teidän puolestanne :)

Jansku: Synttärionnea!! Toivottavasti ehdit vähän juhlistamaan vanhenemista työputkesta huolimatta :) Kyselit tuosta ovistikuttelun aloittamisesta. Itse viime kierrosta viisastuneena ajattelin testailla vasta kun munasarjoissa alkaa tuntua jomottelua. Viime kierrossa kun ovis ei jäänyt huomiotta vaan vatsatuntemuksia oli useampana päivänä. Voihan tietysti olla että tämä on itselläkin kiertokohtaista, mutta säästyypähän ainakin tikut ;)

Paulita: Onnea oviksen bongaamisesta! Harmi ettette sitä ihan päässeet sitä hyödyntämään mutta 2pv aiemminkin voi olla ihan riittävä, joten ei kun peukut pystyyn! :)

Henriikka: Kiva kuulla että luteaalivaihe on sulla pidentynyt ihan luonnollisesti! Mulla siis ekassa luomukierrossa tiputtelu alkoi oman arvion mukaan dpo10 ja viimeisimmässä kierrossa varmuudella jo dpo8 :( Tietenkin toivon että tämä korjaantuu itsestään, nuvaringin jättämisestä kun mullakin on "vasta" kaksi kuukautta aikaa. Ja tästä pääsenkin jatkamaan omaa napaa -->

).( Kävin siis gynellä juttelemassa tosta lyhyestä luteaalivaiheesta sekä kiinnosti myös tarkistaa millä mallilla follikkelit ovat, eilen kun oltiin "jo" kp:llä 11. Noh, tietenkin lääkäri kehotti olemaan kärsivällinen ja antamaan omalle kropalle aikaa (siis haloo, kroppa on jo 28v, ei jaksa odottaa!!! ;)) mutta otti kuitenkin tosissaan huoleni luteaalivaiheen lyhyydestä, varsinkin kun kerroin että viime kierrossa ovis oli 100% varmuudella kp17/26... Kohtu ja munasarjat on jo aiemmilla gynereissuilla todettu terveiksi, kohdun limakalvon paksuutta en kyllä tajunnut kysyä. Ultrassa löytyi kun löytyikin toisesta munasarjasta kypsymässä kolme follikkelia mutta ilmeisesti kaikki alle 9mm! :( Gyne totesi että taitaa olla pitkä kierto tulossa mutta tiedän kyllä itse että kierto pysyy lyhyenä, ovis vaan tulee myöhään... :'X Vähän masentaa noiden rääpäleiden koko (näin edeltäneenä yönä muuten unta että gyne löysi multa vain 1-2mm kokoisia follikkeleja, taisi olla enneuni :D) ja etenkin se että ovis tulee _tässäkin kierrossa_ myöhään. Olen lukenut että follikkeli saattaisi vikoina päivinä kasvaa jopa 2mm päivässä mutta eipä se paljoa lohduta. Onko teillä muilla ollut minkäkokoisia follikkeleja ja minä kiertopäivänä, jos olette käyneet ultrattavana kesken kierron? Gyne sanoi että ennen lääkkeiden määräämistä hän seuraisi mielellään kierron ajan veriarvojani, eli seuraavassa kierrossa (jota tietenkin toivon ettei tulisi vaan onnella raskautuisinkin) kävisin verikokeissa kierron alussa, puolivälissä ja loppupuolella ja niistä sitten ihmeteltäisiin hormoni- ym. pitoisuuksia.

Tällaista täältä. Eipä ole ihmeempiä ovistuntemuksiakaan vielä eli varmaan vielä muutaman päivän saa hyvin odotella. Kivaa päivän jatkoa kaikille! :)

Marjamiini kp 12/26 yk2

65/452 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Marjamiini" time="11.09.2013 klo 15:25"]

Marjana: Tsemppiä alkionsiirtoon! Teillä on jännä kuukausi edessä ja varmasti ihana päästä tähän uuteen vaiheeseen pitkän odotuksen jälkeen. Peukut ja varmaat täällä pystyssä teidän puolestanne :)

[/quote]

Siis varpaat ;)

66/452 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Jätän tämän palstan nyt, sillä päätettiin miehen kanssa pitää taukoa vauvahaaveissa, nyt kolmen kuukauden yrittäminen on ollut jokseenkin stressaavaa, ei jaksa enää. Aateltiin kattella ensi vuoden puolella uudestaan.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia niitä toivoville! Oli kiva olla mukana.

67/452 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpukka74 kiitos että ilmoitit ja ennen kaikkea kiitos että olit mukana! Vauvapuuhien ei todellakaan pitäisi stressata vaan olla iloinen asia, monilla meillä varmaan petrattavaa tässä... Kaikkea hyvää teille ja ihanaa syksyä :)

68/452 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***KESÄKUISET 2014 päivitetty 11.9.2013***

Jasssu 33v

80Emilia 30+v 18/?(35-37) yk1

Nipa87 17/28-37 yk3

Paulita 33v 16/28-30 yk2

Jansku20 21v 16/32-45? yk3

Henriikka85 28v 15/26-31 yk9

Rima84 14/28-46 yk9

Haaveissa neljäs 14/26

Marjamiini 28v 12/26 yk2

Linnea78 11/28-32 yk2

Saffelsson 32v 10/27 yk3

Lindaliini 25v 10/26-27? yk3 tai 4

Piikkitäti 9/(30)32 yk10

NoaNeelia 26v 8/26 yk2

Jonsteri 30v 6/~34 yk 1v9kk

Vauvakuumeilija 20v 5/28-30 yk10

Kristina82 31v 5/26 yk3

Misuliini84 4/25-26 yk2

Emotar 34v 3/28 yk4

Marjana 28v 3/28-30 yk 3,5v

Appletree 28v kp:t? yk2

Christabel79

69/452 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Olen ollut nyt useamman kuukauden lomalla tästä palstasta. Vauvakuumekin on ollu sidottuna komerossa että jotenkin pääsisi normaaliarkeen ja ajatusket muualle. Nyt voisin pikku hiljaa eksyä takaisin tänne palstailemaan. Jokainen ovis on tosin hyödynetty kesän aikana, mutta mitään ei ole tapahtunut..

Täälä on kovasti väki vaihtunut, joten hieman itsestäni. 27-vuotias olen ja eka haaveissa. Tammikuussa sain keskenmenon, raskaus alkoi ekasta yrityksestä. Kroppa on ollut enemmän ja vähemmän sekaisin, mutta kierrot ovat olleet sentään suhteellisen tasaisia. Aloitan tämän haaveilun pehmeällä laskulla, ovis olis viikonloppuna, mutta petipuuhat jää koska olemme reissussa ystävien kanssa... :) Mutta voihan sitä ihmeitä tapahtua, yritämme kuitenkin istua samoilla saunan lauteilla tai jos vaikka pikkusiittiöt jaksaisi 5 päivää tai ovis tulisi myöhemmin :).. Joten rennosti otetaan tämä kierto. Lisäksi kilpirauhasarvot ovat tällä hetkellä suurennuslasin alla ja saattaa olla että joudun aloittamaan lääkityksen..

Marjana on ollut mielessäni palstatauon aikana ja välillä on ollut pakko käydä lurkkimassa joko sulla on onnistunut. Ihana kuulla että taas päästään asioissa eteenpäin. Ehkäpä sillä on ollut suuri vaikutus jos on ollut sitä liika kasvua. Pidän joka tapauksessa kovasti peukkuja että huurunenä tarraisi tässä kierrossa lujasti kiinni :)

PikkuineMyy kp 10/27-28

70/452 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko iltaa! On pitänyt vähän ottaa etäisyyttä tähän vauvahommaan, kun hieman alkaa jo masentaa tämä tilanne.. Itku tullee kun näkeekin vauvoja esim.telkkarissa :/ Marjamiini kyseli miten testin kanssa meni, negaahan se näytti ja clomit alotin. Meikästä tuli kunnon hormonihirviö noilla aineilla, voi ukko-parkaa.. :D Tänää oli onneks vika tabu. Nyt vaan rupesin ihmettelee, että joko minulla on muka ovis :O Eilen tuli semmoista pieneltä sähköiskuilta tuntuvaa juilimista päivällä ja äsken oli semmosta jännää kipua. Normaalisti kärsin paikkojen kuivumisesta menkkojen jälkeen, mutta nyt melkein lotisee (sorii..). Äsken mittasin lämmöt, niin ovat nousseet 36.5, hitto pitääkö tässä kauppaa lähtee hakee ovistestiä että sais varmuuden...

Marjanalle paljon tsemppiä siirtoon!

kp9/30-32 yk10

71/452 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa epäusko vaivaamaan,ovistikkuu ei muutakun haaleeta viivaa..en millään enää kestä tätä odottelua..

72/452 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Huomasin tuosta listasta, että tarkka ikä puuttuu ja sitä olis nyt 33.v toivottavasti listan pävittäjä tämän huomaa ja kiitos myös hänelle sd on kiva :) .

Jaksamista teille muutamille joilla ei ole ollut onni myötä, suru on kuitenkin onneksi usein äkkiä iloksi muuttuva näissä asioissa.

Sitten näitä omia juttuja. Tänään siis jo kp.19 ja edelleen ollaan rakkautta jaettu,joka toinen/joka päivä kp.7 alkaen. Tämä siksi,että kyseisellä tavalla kolme kertaa aiemminkin raskautunut aina viim yk3. Tosin eri miehen kaa ja lähes 10.v nuorempana.

Mietinkin,että hassua kun ne joilla lyhyt kierto niin kohta jo raskautta testailevat ja mä viel kp.19 odotan ovista :D . Mulla siis ekaluomu kierto pillereiden jälkeen,joten en tiedä kierron pituutta mutta muistelisin olleeni pitkä kiertoinen ehkä joku 37 jopa,joten tuolloin vasta kp.23 olis 15 päivä ennen menkkoja eli kait nyt se arvioitu ovulaatio,mutta tiedä häntä? Kaikki lapset myös syntyneet la.an jälkeen ja olleet normi kokosia joten eikö sekin viittaa et hedelmöitys kierron loppu vaiheessa? Oma olo niin oireeton kun vaan voi, ei raskaus oireita eikä ovulaatio oireitakaan. Yks himpun limasempi päivä tällä viikolla oli mutta ei tarpeeksi mielestäni. Joten nyt sitten vaan kohti viikonloppua ja silloin talletuksia sen maanantain varalle.

Onnea mukaan kaikille ja jänniä hetkiä niille jotka jo kohta pääse raskaus testejä kaivelemaan :) kertokaahan sitten tänne.

73/452 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan sitten vaan jos vielä mahtuu. Keskusteluja lukenut mutta nyt vasta mukaan lähdössä. Ollaan yritetty vauvaa nyt vasta kaksi kiertoa. Nuvaringin jätin pois ja eka kuukausi oli vaan tutustumista omaan itseensä ilman hormonihirviötä. Tässä kuussa ovulaatio on juuri nyt ja peitto on heilunut mutta jotenkin sitä toivoisi että seksiä olisi vielä enemmän= suurempi mahdollisuus.

Ikää on 25 mulla ja miehellä 26 ja kuume on jo valtava. Jännä että lasten tekeminen onkin näin vaikeaa vaikka teininä jaksettiin pelotella sillä  ainaisella raskaaksi tulolla...

Mutta josko se nyt olisi kesävauva kun ei enää äitienpäiväksi saa joka oli eka yritys. Itse odottelen vielä muutaman viikon ennen kuin menkat kuuluisi alkaa niin nyt jo jännittää.

74/452 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille (Rima, Jansku, Marjamiini...) tsempeistä ja pahoitteluista <3

Yritetään kovasti keskittyä niihin tosiasioihin, että meillä tärppäs tosi nopeesti ja toivottavasti tärppää uudestaankin ja nyt tiedetään, että raskautuminen on mahdollista. Ja vielä, että onneks meni kesken näin alussa, kun oli mennäkseen. Kyllä sitä silti aina välillä purskahtaa itkuun, kun muistaa mitä menetti. Mut kyllä se tästä:)

Ihanaa, Marjamiini, kun jaksat päivitellä listaa!

MarjanaTosi jännää, kun nyt asiat menee eteenpäin! Toivottavasti tärppää:)

Tän pettymyksen ja tuskan jälkeen oon ite päättänyt olla tikuttelematta ovista ja kun tää vuoto joskus loppuis kokonaan (!) aletaan yrittää joka toinen päivä linjalla. Yritän bongata oviksen tuntemuksista, kun kyllähän siitä apua poliisi, jos sen ajankohdan tietäis. Tikuttelu on vaan niin stressaavaa ja vie ajatukset joka päivä tähän asiaan. Jos vaikka sais rentoutta tähän puuhaan;)

Sen verran siitä gynereissusta, että mainitsi foolihapon tärkeydestä myös miehelle. Parantaa kuulemma siittiöiden laatua. Ja suositteli myös runsasta D-vitamiinilisää. Ollaan nyt molemmat syöty monivitamiinia, jossa foolihappoa ja lisäksi D-vitamiinia. Ja royal geleetä:) Greippimehua aloitan varmaan taas kohtapuoliin. Myös vehnänalkioöljyä olis kaapissa, mut se ei kyllä kutsu...

Kohta toivottavasti saataisiin jo tähän ryhmään plussauutisia!

Kristina kp 4/26 yk3 (muutin vähän kp:ää kun maanantaina vuoto kunnolla vasta alkoi)

75/452 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa :)

Tervetuloa minunkin puolestani uusille ja toukokuisista pudonneille. Toivotaan että tämä kuukausi on meille se THE kuukausi :) Marjana, täällä jännätään myös hengessä mukana! 

Tästä tulee nyt aika omaa napaa... Sori :( En ole kiertopäiviäni ilmoitellut, koska olen aika pihalla niiden kanssa. Mulla alkaa menkat yleensä raivostuttavana tuhruna, jota voi kestää jopa viikon, ennenkuin se oikea verinen vuoto alkaa. Olenkin miettinyt, kummasta kuuluisi alkaa kiertopäiviä laskemaan. Onko kellään samantapaista tilannetta?

76/452 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää torstaipäivää kaikille!

Pahoittelut Kristina82 :( Mutta jos näin voi sanoa niin onneksi noin kävi näin aikaisessa vaiheessa. Nyt ei muuta kuin kovasti tsemppiä ja onnea kovasti matkaan uuteen yritykseen! :)

Nyt on pakko avautua omasta navasta: Mitä ihmettä?! Aamulla kun nousin sängystä ja menin tuijottamaan ikkunasta päivän säätilannetta, tapahtui jotain kummallista! Anteeksi nyt kaikki kuvailut ja sen aiheuttamat mielikuvat, mutta... Nukun usein yöt ilman pikkareita, kuten taas viime yönä. Nousin tosiaan sängystä ja kurkkasin ikkunasta säätilannetta...siinä samalla tunsin kun reittä pitkin alkoi valua jotain nilkkoja kohden. Siinä sitten säikähdin ja kirosin ettei menkkojen vielä kuulu tulla. Mutta siinä sitten jalkoihin kurkatessa huomasin, että menkat eivät olleet kyseessä. Jalkoja pitkin valahti valkovuotoa! Mitä ihmettä? Mulla ei oo mitään kutinaa tai muuta sellaista mikä voisi viitata johonkin tulehdukseen. Eikä koskaan ole hulahtanut reisille valkkaria, ihan kuin vettä mutta vähän sakeampaa. Onko kukaan kuullut moisesta tai onko kellään kokemusta? Viimeksi taisin kertoa oviksen bongauksesta ja totesin että jos kuiva kausi alkaa kohta, se lienee varma merkki siitä että ovis oli. Mutta eipä tässä vieläkään kuiva kausi ole alkanut, päin vastoin, pöksyt märkinä lähes koko ajan! 

Ihan naurattaa tämä oma tilanne! :D Kerroin miehellekin aamustani ja se tapitti silmät suurena että mitä ihmettä selitän... Noh, tämmöistä siis täällä! Mites muilla edistyy? :)

Nipa87 kp 18/28-37 yk 3

77/452 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Nipa :) Tsemppiä myös sinne!

Ei mitään hajua tollasesta! Kyllähän sitä joskus on tunne, että "lurahtaa", mutta yleensä silloinkin pikkareista löytyy aika vähän. Outoa...

78/452 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoja!

Hienoa, että vieläkin tänne uusia tulee. Tervetuloa :)

APPLETREE mullakin aina sellasta tuhrua voi olla useamman päivän ei kylläkään viikkoa 3-4 päivää ehkä ja olen kyllä aina laskenut siitä menkkojen alun, jolloin kokonais kestokin on aina noina kertoina pidempi. Uuden kierron lasken aina tuosta alkaneeksi. Kauanko sun varsinainen vuoto sitten kestää? Ehkä se aika ei sitten ole niin pitkä :) .

Tossa vasta kirjoittelin ovulaatiota odottavani, mutta mitä ihmettä tämä on nännit niin kipeet et hyväkun koskemista kestävät??? Tällasta ovulaatio oiretta en muista. Tää tuntuis ennemmin raskaus oireelta HUI! Tänään siis kp.19/?. Tosin aiemmin mulla ollut pitkä kierto, mutta tämä eka luomukierto 7-vuoteen, joten enpä tiedä. Tää on varmaan tätä toive ajattelua, hassua :)

Onkos kelläkään muulla täällä vielä raskausoireita? Taidan kulkea kp.päivissä aika ekojen kesäkuisten joukossa. Raskautumis onnea kaikille ja eritoten pientä jo pitkään toivonneille.

79/452 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,tipahdin tänään toukokuisista kun täti tuli kylään :/ Ovistikut ja foolihappo tilattu tänään ja uutta yritystä kehiin! Vuoden ikäinen poika meillä minä 36v ja mies 43v. ja ensimmäinen yrityskuukausi takana.Esikoinen tarrasi kiinni heti ekasta yrityksestä,saas nähdä miten tällä kertaa käy :) Palasin juuri takaisin työelämäänkin joten uutta arkea täällä opetellaan! 

Sonle kp1/28-35 yk2

80/452 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

80EMILIA, kiva kuulla etten ole yksin :) Asia ei meinaan aina ole ollut näin, tällaiset "menkkojen alut" alkoivat vasta oikeastaan ennen kesää, ja siitä ovat jatkuneet. Viimeksi tuhrua tuli viisi päivää, niin ettei välttämättä edes sidettä tarvinnut, jonka jälkeen sitten 3 päivää kunnon vuotoa. Minäpä teen nyt myöskin niin, että aloitan kierron laskemisen tuosta niukasta vuotopäivästä :) Niiden mukaan siis täällä mennään nyt kp 14/26. Eli tärppihetket vois alkaa olla lähellä! 

Nipa87, mulla on samantyyppisiä kokemuksia viime kierrosta. Sellasta melkeen kirkasta valkkaria muutamia päiviä tosi runsaasti. Kerran vessassa käydessä ihan lorahti pönttöön... Mut mun viime kierto oli kyllä muutenkin outo, itkeskelin keski- ja loppukierrosta ihan ihme asioita, tissit oli kipeinä ja alavatsaa juili oikeen urakalla. Ehdin epäillä, että vauveli olisi jo kyydissä, mutta eipä siellä ketään ollutkaan. Tosiaan, muissa kierroissa ei ole ollut mitään vastaavaa. Luulen, että mulla mieli teki tepposet, kun alettiin vauvaa ekaa kertaa yrittämään :)  

Tuossa itsekseni mietin ja hymyilin, että en kerro kaikille ystävillenikään näin yksityiskohtaisesti millaset menkat on ja mitä lorahti ja minne, ja koska meillä on seksipäivät :D On tää ihan mahtavaa kun täällä voi kertoa just niin kuin asiat on, ja täällä ymmärretään vaikka ventovieraita ollaankin! :)

Appletree kp 14/26 yk2