Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET 2014***

31.08.2013 |

Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)

Marjamiini kp 1/26 yk 2

Kommentit (452)

41/452 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Nyt piti tulla kirjottelemaan sunnuntai kuulumisia! Eilen tehtiin talletus ja tänään oikein valahti juoksevaa valkovuotoa pikkareihin eli toiveissa joskos se olis nyt ovis käsillä! Jipii! Tänään yritetään vielä myöhemmin talletella ja varmaan huomennakin! Jospa nyt olis ovis, niinku laskureiden mukaan oliskin, niin nyt ei pitäis ainakaan olla siitä kiinni ettei ois yritystä oikeassa kohdassa! Siitä tämä positiivisuus ja halusin nyt jakaa sen fiiliksen täälläkin! :) sori tämä omanapaisuus, mut iloitsen siitä, että vihdoin taisin tunnistaa oviksen ja talletukset on sen puolesta osunu kohdilleen! Nyt vielä talletteluja muutamina päivinä tästä eteenpäin ja sit vaan sormet ristiin ja odottelemaan! :)

Mites muilla, joko on ovikset käsillä?

Nipa87 kp 14/28-37 yk 3

42/452 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä myös yksi neljännestä haaveileva :) Minulla on lapset -02, -05 ja -12, nyt toiveissa siis pikkuinen ensi kesäksi. Varsinainen ensimmäinen yrityskierto alkaa seuraavana viikonloppuna, menkkojen pitäisi tulla pe-su -välillä. Eli siitä eteenpäin laittelen sitten tarkemmat kiertopäivät ja yrityskierrot ja muut. Mutta lasketut ajat ja muut olen jo laskeskellut, kesäkuulle siis tulee menemään tämän ekan yrityskierron la :) Olen raskautunut aikaisemmin hyvinkin nopeasti, saa nähdä miten nyt käy. Mitään ovulaatioita en kyttää sen tarkemmin, ainakaan näin alkuun.. Eli palataan asiaan tarkemmin ensi viikonloppuna! Greippimehua aion ostaa jo huomenna. Sitä käyttäessä raskauduin viimeksikin. En tiedä oliko siitä apua, eiköhän olisi raskaus lähtenyt muutenkin käyntiin :D Mutta ostan nyt kuitenkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis kans yks, joka ilmoittautuu mukaan kesäkuisiin. Menossa kp 4/~34, yritystä 1v 9kk, jonka aikana yksi keskenmeno. Nyt menevä kierto on toinen keskenmenon jälkeen ja olo on toiveikas.

On ihan positiivinen olo siitä, että ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen oli noinkin "normaali", eli pituus oli suht normaali (36pv) kun on muutenkin epäsäännöllinen kierto ja luteaalivaihe oli n. 14 päivää. Uudella innolla uutta yritystä kohti mennään! :)

Jonsteri kp 4/~34, yk 1v 9kk

44/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ai niin... esikoista myös yritämme ja ikää 30, miehellä 32. Kummastakaan ei ole vikaa todettu, joten luomuna yritämme.

45/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***KESÄKUISET 2014 päivitetty 9.9.2013***

Jasssu 33v

80Emilia 30+v 16/? yk1

Nipa87 15/28-37 yk3

Paulita 33v 14/28-30 yk2

Jansku20 21v 14/32-45? yk3

Henriikka85 28v 13/26-31 yk9

Rima84 12/28-46 yk9

Haaveissa neljäs 12/26

Marjamiini 28v 10/26 yk2

Linnea78 9/28-32 yk2

Saffelsson 32v 8/27 yk3

Lindaliini 25v 8/26-27? yk3 tai 4

Piikkitäti 7/(30)32 yk10

NoaNeelia 26v 6/26 yk2

Jonsteri 30v 4/~34 yk 1v9kk

Vauvakuumeilija 20v 3/28-30 yk10

Misuliini84 2/25-26 yk2

Appletree 28v kp:t? yk2

Christabel79

46/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ja kivaa uuden viikon alkua kaikille! Muutaman päivän hiljaiselon jälkeen täällä taas ja mukava nähdä uusia tulokkaita. Tervetuloa NoaNeelia, Haaveissa neljäs, Jasssu, Christabel79 sekä toukokuisista Piikkitäti, Vauvakuumeilija, Misuliini84 ja Jonsteri. Toivotaan että tämä on meidän kaikkien kuukausi!! :)

Piikkitäti testailitko vielä viikonloppuna varmuuden vuoksi?

Haaveissa neljäs: Pahoittelut keskenmenosta :( Hyvä kuitenkin että nyt jo luomukierto takana, siitä on hyvä lähteä eteenpäin.

Rima84: Ei vitsi sä olet ihanasti jo valmistautunut, kehto ja kaikki <3 Mä en ole vielä vauvalehteä tilannut mutta raskausaiheisia kirjoja olen jo katsellut kovasti ja yhden lainannutkin kirjastosta :)

80Emilia: Tuosta yllä mainitsemastani raskautta/raskaaksi tuloa käsittelevästä kirjasta luin että kestäisi noin kolme kuukautta kunnes ehkäisypillereiden sisältämät hormonit ovat poistuneet elimistöstä. En tiedä kuinka isoista tai pienistä pitoisuuksista on kyse mutta itse ainakin olettaisin että tuon jälkeen e-pillereiden "jäänteet" eivät ainakaan olisi häiritsemässä kiertoa tai raskaaksi tuloa vaan syy olisi sitten joku muu. Tiedä häntä.

Lindaliini, Saffelson ja NoaNeelia: Mepäs ollaan kaikki ihan samoissa luvuissa - itsellänikin luomukierto on tasan 26 päivää ja menkat kestävät kolme päivää! Tosin kierron lopussa itsellä aina tuhrua pari päivää ja varsinainen vuoto (josta nyt lasken uuden kierron alkavaksi) alkaa sitten perään. NoaNeelia, tsemppiä yötöihin sinulle, ei varmasti ole helppoa kun pieni lapsi kotona myös mutta tosiaan lisätienestit auttaa välillä kovasti :)

Linnea78: Kiva että kirjoitit parisuhdeasioista. Täällä vauvapalstaillessa kun nopeasti unohtaa että suurin osa meistä kuumeilijoista on kuitenkin vakituisessa parisuhteessa sen iloineen ja suruineen. Itse olen ollut mieheni kanssa liki kymmenen vuotta ja vasta viime aikoina olen havahtunut huomaamaan, että en ole ollut suhteessamme läheskään aina täysin läsnä tai kohdellut puolisoani tasavertaisena kumppanina ja hän on varmasti tuntenut välillä itsensä todella yksinäiseksi kanssani ollessaan. Tällaisia asioita on vaikea ottaa esille ja käsitellä (varsinkin kun sitä on ollut niin sokea omille "virheilleen"!), mutta ainakin meillä suhdettamme on lujittanut se että olemme voineet avoimesti keskustella kipeistäkin ajatuksista ja tunteista. Tiedän että monet olisivat luovuttaneet jo aiemmin, mutta itse ajattelen että pitkä parisuhde on nimenomaan oppimisen ja kasvun mahdollisuus ja on arvokasta saada jakaa elämä toisen kanssa. Tietenkin olen myös kiitollinen, että olemme olleet yhdessä niin pitkään että kriisivaihe on ollut jo ennen tätä vauvakuumeilua... :)

Paulita & Nipa87: Kiva kuulla etten ole ainut joka veti pienet kuumeiluöverit aiemmalla kierrolla! :D Nyt on tosiaan omakin olo jo rauhoittunut eikä raskautuminen _juuri_tässä_kierrossa tunnu enää elämän ja kuoleman kysymykseltä. Kuvitella, nyt menossa "jo" kp10 ja olen tuhlannut tähän mennessä vasta yhden ovistikun! Viime kierrossahan sain niitä menemään kolme paketillista... *krhm* Ja Nipa87 onnea paljon oviksen bongaamisesta!! Kiva että saitte myös talletuksia, nyt sitten vain jännäilemään loppukierron ajaksi <3 Oletko muuten mittaillut aamulämpöjä säännöllisesti? Lämmön tarkkailulla sain viime kierrossa ovistikkujen ohella hyvän varmuuden oviksen tapahtumisesta, kun itsellä pelkkä limojen bongailu on aika hakuammuntaa (limaa tulee tyyliin kp 8 alkaen menkkojen alkuun asti).

Jasssu: Tsemppiä teille, toivotaan että tämä inseminatio olisi tuloksekas! <3 Eikös niitä oireita voisi jo muutaman päivän jälkeen odottaa, kun munasolun vaellusvaihe munanjohtimesta kohtuun jää pois? Pidähän meidät kuulolla! :)

Linnea78 & NoaNeelia: Minullekin tosiaan gyne sanoi jo vauvahaaveistani kuultuaan että olenhan alkanut syödä foolihappoa. Eli tosiaan ilmeisesti varastot kannattaisi olla hyvät jo ennen raskaaksi tuloa, ei niinkään itse raskautumisen takaamiseksi vaan ymmärtääkseni siksi että alkion kriittiset kehitysvaiheet ovat jo niin varhain että yleensä myöhemmin aloitetut ravintolisät eivät välttämättä ehdi vaikuttaa suotuisasti alkion ja myöhemmin sikiön kehittymiseen.

Omassa navassa ei tällä kertaa paljon päivittämistä. Ovisoireita ei ole vielä ollut lisääntynyttä limantuotantoa lukuun ottamatta, mutta olen menossa pian gynelle joka toivottavasti voisi tsekata follikkeleiden kehittymistä. Haluaisin myös kysyä siitä lyhyestä luteaalivaiheestani mikä mua on mietityttänyt, vaikka epäilenkin että näin varhaisilla yk:illa ei vielä mitään lääkkeitä ainakaan määrätä. Ilmoittelen sitten mitä saan vierailusta irti :)

Marjamiini kp 10/26 yk 2

47/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki hyppään tänne kesäkuisiin. Täti tuli 6 päivää myöhässä, ja romutti taas toiveet ja unelmat. :( 

Mä niin haluaisin jättää taka-alalle koko kuumeilun ja elää normaalisti arkea, ressaavaa miettiä koko ajan kiertoa ja millon pitäs pupuilla ja ja ja... Nyt en kyllä osta yhtään ovistestiä enkä ees raskaustestejä turhaan. Keskityn perheeseen ja töihin yms kokonaan. Kalliiksi tulee jatkuva, turha testailu. Nyt rauhotun ja lopetan hössöttämisen. Tulee jos on tullakseen.

Oon siis 34, lapsia 5 iältään 3-15v. Mies 35v.

Tsemppii kaikille! 

Mulla la ois 15.6.2014 jos tärppi kävis tässä kierrossa.

Emotar 1/28 yk4 

Masentaaaa. Mut äkkiä se olo taas piristyy ku ovista kohti mennään... :D

48/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Alkuun, tervetuloa uusille, ikävää kun putositte toukokuisista (niinkuin aikanaan minäkin), mutta nyt kaikki uuteen nousuun ja tehdään pienokaiset kesäkuulle! :)

Itsellä tosiaan laskureiden mukaan laskettuaika olisi 2.6.14, joten hilkulla olisi myös nuo toukokuiset jos nyt onnistuis, mutta päätin liittyä kuitenkin kesäkuisiin kun niinhän tuo laskuri osuu kesäkuulle vaikka ihan alkupäiviä onkin :)

Marjamiini Itse en ole käyttänyt mitään apukeinoja oviksen bongailuun, en ovistikkuja enkä lämpöjen mittailua. Eka luomukierto oli jo yritys päällä, mutta kierto oli sen 37 päivää ja ovista ei muistaakseni oikein tunnistettu. Toisella kierrolla rinnat kipeyty oletetun oviksen aikoihin, ennen kuukautisia tuli tiputtelua muutaman päivän ja menkkoja kohden kovenevat vatsakivut (koskaan ei ole menkkakipuja ollut)...kierto oli sen 28 päivää toisessa kierrossa. Nyt kolmas yritys ja muuten ollut aika kuivaa, mutta kp 12 lähtien ollut lisääntyvää kosteutta, rinnat hieman turvonneet ja tosiaan eilen ihan lurahti pikkareihin juoksevaa valkkaria. Että jos nyt parin päivän kuluessa limat alkaa vähenemään päin, niin voisin kai kuvitella oviksen olleen? Halut on myös olleet korkealla ;)

Nipa87 kp 15/28-37 yk 3

49/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipa87, hyvä homma että onnistuit bongaamaan oviksen! Sä oletkin sitten ensimmäisten joukossa, kun tässä ketjussa aletaan testaamaan ovisten sijaan niitä toisia plussia... Pidän sulle peukkuja :)

Marjamiini, mulla on ihan sama juttu, että pelkästään limojen tai muiden oireiden perusteella en kyllä ovulaatiota tunnista, varsinkaan nyt pillereiden jättämisen jälkeen (tuntuu, että vuodan koko ajan ja samalla tavalla vähän). Olenkin ollut vähän huolestunut, että voiko se tarkoittaa, että en ovuloi ollenkaan... Tuon ajatuksen takia kävin hakemassa ovistestejä (vaikka VANNOIN, etten ala käyttämään niitä ainakaan näin lyhyen yrittämisen jälkeen), ja testasin tuossa töistä tulon jälkeen... Ja kappas, siihenhän ilmaantui saman tien kaksi samanlaista selvää viivaa! Tiedän siis, mitä tänä iltana tehdään ;)

Mites 80Emilia, Jansku20, Henriikka85? Onko ovikset jo bongattu?

50/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikon alkua kaikille ja kiitos Marjamiini listan päivittelystä! Meitä on mukana jo monta. Toivottavasti loppukuusta listassa on paaaaljon plussia:)

Marjamiini: Itsellä oli kanssa alussa kovin lyhyt luteaalivaihe, mutta se pidentyi ihan luonnollisesti. Hyvä asia on kuitenkin selvittää lääkärillä, niin ei jää asia mietityttämään liikaa. Kuinka lyhyestä luteaalivaiheesta puhutaan? Mulle gyne sanoi, että 10 päivää riittää ja että luteaalivaiheen pituutta tärkeämpää on mm. follikkelin koko. Tässä taitaa kuitenkin olla eroja lääkäreiden välillä. Toivotaan, että saat asiaan selvyyden ja saisit vielä tähän pinoon ilmoittaa plussasta:)

Jonsteri: Hienoa, että kierto on palautunut hyvin km:n jälkeen. Kovasti toivon teille plussaa!

Nipa87: Saahan sitä tuulettaa ja olla iloita! Ja oikea ajoitus on jo puoli voittoa:) Plussatuulia!

Emotar: Voih, menkkojen saapuminen myöhässä on kamalaa... Siinä ehtii jo kuvitella vaikka mitä. Tsemppiä tähän kiertoon ja eiköhän fiilis taas nouse viimeistään silloin, kun ovis on taas käsillä ja pääsee puuhaamaan vauvaa vällyjen väliin;)

ON: Olen aloittanut ovulaation tikuttamisen viikonloppuna. Vielä ei ole LH:t koholla, mutta ovista odotankin saapuvaksi vasta to-pe aikana pitemmän kierron mukaan. Tikuttelusta huolimatta raskautumismetodina on seksiä joka toinen päivä läpi kierron:) Ovulaation tunnistan siitä, että nännit kipeytyvät kovasti. Heinäkuussa en tainnut ovuloida lainkaan, sillä nännit eivät kipeytyneet ollenkaan (silloin en tikuttanut). Muina kuukausina ne ovat olleet kipeät ja niinä kuukausina kun ovistestit ovat olleet käytössä, niin nännit ovat kipeytyneet aina heti LH huipun jälkeen. Toivottavasti ovis ei jäisi tässä kuussa välistä, niin olis ainakin mahkut raskautumiseen!

51/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovista tikutan,vielä ei mitään muutakuin hailua viivaa..toivottavasti kuitenkin tulee :) olitkos Sä Jonsteri elokuiset 2013 ryhmäs?? Toivottavasti sulla tuo kierto pysyy normaalina..oli kyllä tosi inhottavaa ku itsel ne kaks kiertoo oli 40&49 päivää,tuli jokunen kerta testattua..nyt toivon et sais jo Niit plussa uutisia itselle ja teille kaikille muille!!

52/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille! :)

Täällä ilmoittautuu mukaan yksi elokuussa plussannut ja alkuraskauden keskenmenon kautta tänne tipahtanut. Itketty on viimeinen vuorokausi, kun kkm aamulla ultrassa varmistui.

Mutta jos hakemalla haetaan hyviä puolia, kkm tuli jo 5+5 ja tyhjennys on tapahtunut todella siististi. Saatiin jo lupa alkaa yrittää heti vuodon loputtua kokonaan!

Päättänyt olen, etten stressaa nyt mistään ovistikutuksista ja mennään joka toinen päivä metodilla:)

Ihanaa tosiaan, että mukana on monta yli 30v ekaa toivovia! Itse olen siis 31v ja mies 30v. Naimisiin mentiin kesällä ja kovin rakastuneita ollaan mikä tärkeintä:)

Mutta tsemppiä ihan kaikille kuumeilijoille!

Kristina kp 3/26 yk 3 (vai mitenköhän tässä tilanteessa tulis merkitä??)

53/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas kaikille "pitkästä" aikaa ! :)

Oon kyllä taustalla käyny lueskelemassa, että mitä tänne on kirjoteltu, mutta itse en oo "kerinny/viittiny" rustailla mitään kun ei oo ns. Mitään kirjoitettavaa ollut. Vauvakuume on edelleen kova ja melkein päivittäin keskustellaan miehen kanssa lapsista jne.. Mutta jotenkin se 2 ensimmäisen yk aikainen hössötys, sähläys ja ressaaminen on huomattavasti vähentynyt. Tällä hetkellä on enemmänkin sellainen tunne, että tulee jos on tullakseen, toivotaan parasta, ollaanhan me vielä nuoria niin on tässä aikaa jne.. 

Mutta auta armias kun ollaan kierron loppu vaiheessa niin aivan varmasti rupean hössöttämään ja miettimään ja testailemaan etukäteen jajaja.. :D

Tässä kierrossa en oo ovistestejä tehny vaikka niitä tuolla kaapissa ois. Viime kierrossa kun tein, niin tuntu et ressasin vaan entistä enemmän et no onkohan nyt ovis vai eikö ja tärppäsköhän nyt.. Kun jotenkin oli vaan niin "vaikea" niitä viivoja vertailla et onko yhtä tummia vai oisko se toinen sittenki ihan hitusen haaleempi.. 

Joten tässä kierrossa ollaan menty joka toinen päivä pupuilua - tyylillä, no yks kerta tais venähtää kolmeen päivään, mut toivottavast ei ollu ovista silloin.. Jotenki tuntuu et on ollu hieman levollisemmalla mielellä ja ei niin ressaa kun ei joka päivä oo tikku kädessä ja testaamassa ja tulkitsemassa viivoja. Onhan niitä toki digitaalisiakin ja mulla niitä tossa ois 7kpl, mut en oo käyttäny. 

Muutenkin mietityttää että missä vaiheessa ois oikee aika ees ovistestejä ruveta tekemään kun tuo min kierto on ollu tommonen, 32 - 45 pv.. Ilmeisesti viime menkkoja sain sitte jotenkin ressaamalla siirrettyä sen 2 viikkoo myöhäsemmäks kun oli hirveä epätietoisuus et onko raskaana vai ei ja ja ja... No toukokuisiinhan mie silloin kirjottelinki..

Elikkä todella sekava ja pitkä teksti nyt kirjotettu, mut tiivistettynä, kannattaako ovista ruveta tikuttaa missä vaiheessa ? Tähän asti pupuiltu joka toinen päivä kuitenkin. Itehän en tunnista ovista kun ei minkään näkösiä "oireita" ikinä ollukkaan tai en oo niitä ainekan tiedostanu. 

Jansku20 kp14 / 32 - 45?  Yk3

54/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tulipas isoja välejä kappaleiden väliin.. Hups :D on tää iPadi niin mahtava vehe taas.. Anteeksi jos jotakin häiritsee ! ;D

55/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin Jansku edellisestä kirjoituksesta huomaat, toistenkin padit hieman liioittelee noita välejä;)

56/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään :)

57/452 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille :)

Onpas kiva kun on porukka kasvanut, lisää kokemuksien ja ajatusten jakajia ja tukijoita :) harmitus tosin toukokuusta pudonneille, mutta nyt vain paljon tsemppiä uuteen yritykseen :)

Kristina82 pahoittelut ja tsemppiä <3

Jansku20 itsekin pähkäilen tuota oviksen testauksen ajankohtaa, kun kierto heittelee miten sattuu... Piti tilata ovistestejä jo tähän kiertoon, mutta en saanut aikaiseksi. Ensi kiertoon tarkoitus tilata paljon ovistestejä ja kokeilen testata joka päivä, kun en muutoin bongaa sitä kuitenkaan :) tuntemuksia itselläkään ei ole, tai en ole ainakaan hoksannut tai edes sillä lailla seuraillut... ja jos alkaisin seurailla niin varmasti kehittelisin tuntemuksia joka lähtöön, joten parempi kun en siihen lähde ja ostan vain niitä testejä ;)

Sen verran olen nyt saanut aikaiseksi, että greippimehun olen saanut ostettua... Raskausajan vitamiinit olis tarkotus seuraavaksi saada haettua ja aloitettua... Teroja meinasin tässä kierrossa kokeilla ettei kierto venyisi turhaan, mutta niin paljon mietityttää niiden käyttö, että jätän nekin tältä kierrolta pois. Tarkoitus mennä sinne gynelle kuun lopussa (toivottavasti ei vaan satu menkat just sillon), jospa siellä sit sais selvyyttä mieltä askarruttaviin asoihin :) jeps tällästä täällä, ei mitään ihmeitä siis :)

Rima kp (ei yk kuten viimeksi kirjotin =D ) 12/28-46 yk 9

58/452 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!

Kesäkuiset kutsuvat! Eilen illalla alkoi menkat, kierto oli 36 päivää, ehdin jo epäillä olevani raskaana ja muutama testikin tuli hassattua. Edellinen kierto oli vaan 29 päivää, joten nyt tässä kierrossa en oikein osaa laskea, milloin ovis oikein on. Täytyy taas tikutella, varmuuden vuoksi.

Kesävauva olisi kyllä ihana. Esikoinen täyttää ensi kesäkuussa 5 ja kuopus elokuussa 3. Joten ajankohta olisi ihan mahtava. Aika pian kokosin itseni pettymyksestä, joka nyt ei ollut suuren suuri, koska olin jo valmiiksi varautunut siihen, etten kuitenkaan, yrityksestä huolimatta, ole raskaana.

Simpukka74 kp2/29-36 yk4

59/452 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Ensinnäkin kiitos MARJAMIINILLE, kun kerroit tuosta ehkäisypillereiden lopettamisen jälkeisestä hormoni toiminnasta. Taitaa sitten joutua vähän odottelemaan. Olen vaan nyt niin intoa täynnä:) . Oliskohan mulla ollut esikoisen kanssa just sitten noin, kun kerran onnisti yk3 pillereiden jälkeen. Lueskelin myöskin tuon samaisen lapsen neuvolakortista, että kierto ollut ennen raskautumista 35-37 päivää HUI! Kakkosen ja kolmosen neuvolakorteissa nuo kohdat olivat täyttämättä harmillista. Eikä millään muista, kun nuorinmmainen nyt 8-vuotta. Pillereitä on siis syöty jo joku 7-vuotta ilman taukoa. Nyt kuitenkin uuden ja maailman ihanimman miehen kanssa oma pikku rakas toiveissa.

Tänään jo kp 17/?(35-37) tai en siis tiedä, mutta jotenkin muistelinkin, että kiertoni olisi aina ollut pitkähkö, yk1.

PAULITA kyseli ovis tuntemuksia hmm. En siis ole sitä koskaan bongannut ja kuitenkin aiemminkin raskautunut vaan reippaalla ja runsaalla yrittämisellä ;) . Ehkä eilen asteen verran olotila kosteutunut, mutta ei ehkä vielä niin paksua limaa, kun ihan oviksen aikaan saattais olla. Ollaan nyt kuitenkin jokatoinen tai joka päivä rakkautta jettu toisillemme kp.7 lähtien ja koska kiertoni uskon olevan pitkä niin kaipa sitä sitten vielä jatkettava ainakin viikko. Toisaalta ihanaa se vaan on, jotenkin paljon halukkaammaksi olen itseni tuntenut pillereiden jättämisen jälkeen ;) .

LA olis laskurin mukaan 1.6, mutta kaikki ovat La.an jälkeen ulos tulleet joten tää kesäkuiset on mulle varmaan oikea paikka. Jos vaan nyt edes vielä raskautumis edes mahdollista, kun eka luomukierto pillereiden jälkeen kyseessä ja ikää roimasti lisää edellisiin raskautumisiin, jotka siis onnistivat yk3,3 ja viimeinen yk1 tosin noissa väleissä ei muistaakseni edes ollut pillereitä käytössä.

Tsemppiä ja jaksamista kaikille !!!

60/452 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristina82, pahoittelut ! :( en pysty edes kuvittelemaan minkä pettymyksen ja tunne myrskyn oot käyny läpi. Mutta onneksi saitte luvan aloittaa yrityksen samantien uudestaan ! Tsemppiä tähän kiertoon ! :)

Rima84, mulla oli viime kierrossa ovistestit käytössä, jotkut halvat liuskat tilasin netistä. Ajattelin et testaan joka päivä, ettei varmasti mee ovis ohi! Mut ai että miten ressaavaa se oli ! Joka päivä niitä hemmetin viivojen tulkitsemista.. Ajattelin et ei se niin vaikeeta voi olla, mut sit ku niitä piti tulkita, ja ohjeissa luki että testiviivan pitää olla yhtä tumma ku kontrolliviivan. Millo oli ihan hitusen vaaleempi, koska oli omasta mielestä yhtä tumma mut miehen mielestä ei jnejne.. Ilmankos viimiset menkatki myöhästy sen 2 viikkoo ku ressasin et onkohan tärpänny, oonko raskaana vai en ku ei menkkoja näy jne..

Nyt mulla ois tuol tallessa vielä noita glear bluen digitaalisia testejä, mut enpä oo niitäkään saanu aikaseks tehä, tuntuu et rupeisin vaa enemmän ressaamaan. Ajateltii tää kierto mennä mennä ilman ovistestejä, pupuilut kuitenkin sitte joka toinen päivä :) 

Jos ei tässä kierrossa tärppää niin ens kierrossa sit varmaanki kaivan nuo testit tuolt kaapist esille.

Simpukka74, pahoittelut menkoista ! Tiedän tunteen kun menkat ovat myöhässä, se epätietoisuus on kamalaa, että onko raskaana vai ei, ja miks ne menkat ei sit ala jos en ookkaa jne ! Mie kerkesin viimeeks sen 2 viikon aikaan tehä varmaa valehtelematta 7-10 testii... Rahathan siinä meni hukkaa, ja vaikka kuinka yritti järkeillä et ei kannata joka päivä tai joka toinen päivä testata, mut en voinu sille minkä ku ei menkkoi kuulunnu.

ON: Täällä ei mitään ihmeellistä edelleenkään, töitä, töitä ja töitä. :D nyt menossa 7pv "työputki".. Mut onneks on näit iltavuorojakin niin saa nukkua pidempään :) huomenna ois synttäritki ! Taas sitä ollaa vuoden vanhempi :D mulla ois viikonloppu vapaa pitkästä aikaa, enkä kyl tiiä jaksaako noita synttäreitä mitenkään juhlia.. Sukulaisille varmaan kakkukahvit ja se on siinä. Mies kyseli et järjestetäänkö pippalot ja lähtää yöelämään, mut nyt ei aineka huvittais.. Mut katsotaan sitä sit viikonloppuna.

Jansku20 kp15 / 32 - 45? Yk3