En halua tyttäreni alkavan suhteeseen suomalaismiehen kanssa!!!
olen ruotsalainen ja myös mieheni on ruotsalainen. Asumme töiden vuoksi Suomessa ja olemme asuneet täällä jo kaksikymmentä vuotta. Kauhistellen olemme katselleet suomalaisen miehen tyypillistä luonnetta joka on sisäänpäinkääntynyt, aggressiivinen ja samalla uhoa täynnä ja täysin sokea omalle käytökselleen. Suomalainen mies uskoo toimivansa aina oikein ja syyttää kaikista vioistaan naista. Suomalainen mies on myös surullisen taipuvainen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja itsekkyyteen, joka päättää monet parisuhteet traagisesti, mutta niissäkin suomalainen mies näkee vain yhden ainoan syyllisen: suomalaisen naisen.
Aluksi nauroimme suomalaisen miehen sisäänpäinkääntyneelle ja vainoharhaisuuteen taipuvaiselle luonteelle, mutta enää ei edes naurata. Kumpikaan meistä, minä tai mieheni, ei hyväksyisi tyttärillemme suomalaista miestä kumppaniksi.
Kommentit (25)
Oliko tuo referaatti jostain kirjasta? Kannattaisi otsikoida oikein, niin tietäisi mistä tässä keskustellaan. Ei kuulosta kyllä hyvältä kirjalta, mutta taitaa johtua referoijasta.
ainoastaan vapaana olevat suomalaiset miehet voi olla tollasii,mukavat on jo varattu suomalaisille naisille ei niist riitä ruottalaisil.:)
Itse asiassa itsekin toivoisin tyttärelle muunmaalaista (miel. länsieurooppalaista) miestä.
Mun mieheni on tietääkseni umpisuomalainen ja ihan tavallinen mies, mutta ei mitään noista, paitsi ei kovin hyvä puhumaan tunteistaan, eli siltä osin hieman sisäänpäinkääntynyt. Mutta minulla on paljon miespuoleisia kavereita, ja tulee mieleen monta suomalaista miestä, joihin ei päde yksikään kriteeri ap:n listasta.
Ruotslainen mies:
Haha
Kehoitan sit muuttamaan syyriaan. siellä ei varmaan kauheesti suomalaisia.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 16:23"]
Juu ei opi kymmenessä vuodessa suomea noin hyvin. Huono provo
[/quote]
Ap sanoi asuneensa tällä kaksikymmentä vuotta! Missä teidän lukutaito on?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:30"]
olen ruotsalainen ja myös mieheni on ruotsalainen. Asumme töiden vuoksi Suomessa ja olemme asuneet täällä jo kaksikymmentä vuotta. Kauhistellen olemme katselleet suomalaisen miehen tyypillistä luonnetta joka on sisäänpäinkääntynyt, aggressiivinen ja samalla uhoa täynnä ja täysin sokea omalle käytökselleen. Suomalainen mies uskoo toimivansa aina oikein ja syyttää kaikista vioistaan naista. Suomalainen mies on myös surullisen taipuvainen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja itsekkyyteen, joka päättää monet parisuhteet traagisesti, mutta niissäkin suomalainen mies näkee vain yhden ainoan syyllisen: suomalaisen naisen.
Aluksi nauroimme suomalaisen miehen sisäänpäinkääntyneelle ja vainoharhaisuuteen taipuvaiselle luonteelle, mutta enää ei edes naurata. Kumpikaan meistä, minä tai mieheni, ei hyväksyisi tyttärillemme suomalaista miestä kumppaniksi.
[/quote]
Sure
Mielelläni kuulisin mikä luonteenpiirre ruotsalaismiehessä pakotti polttamaan lähiöitä keväällä?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 16:23"]
Juu ei opi kymmenessä vuodessa suomea noin hyvin. Huono provo
[/quote]
Ap sanoi asuneensa tällä kaksikymmentä vuotta! Missä teidän lukutaito on?
[/quote]Aivan sama ei riitä
Miksi ruotsalaismiehet raiskaa maailmanennätysmäärin ruotsalaisia naisia. Heti Afrikan jälkeen on ruotsalaiset.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:30"]
(.....) suomalaisen miehen tyypillistä luonnetta joka on sisäänpäinkääntynyt, aggressiivinen ja samalla uhoa täynnä ja täysin sokea omalle käytökselleen. (.......) Suomalainen mies on myös surullisen taipuvainen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja itsekkyyteen, joka päättää monet parisuhteet traagisesti, mutta niissäkin suomalainen mies näkee vain yhden ainoan syyllisen: suomalaisen naisen.
Aluksi nauroimme suomalaisen miehen sisäänpäinkääntyneelle ja vainoharhaisuuteen taipuvaiselle luonteelle, mutta enää ei edes naurata.
[/quote]
20 vuotta Suomessa? Miksi ihmeessä eivät olisi muuttaneet takaisin Ruotsiin tuossa ajassa? Ja mitä kielitaitoon tulee, luultavasti Neil Hardwick ja Roman Schatz osaisivat kirjoittaa tuon tasoista suomea, mutta ei kuka tahansa maahanmuuttaja kyllä osaa! Provo tämä ap:n tarina on edelleen.
Ei varmasti ole noin kun ap puhuu suomalaisista miehistä, varmasti osaan pätee mutta pätee varmaan osaan ruotsalaisistakin miehistä. No oma mies ei ole suomalainen, mutta olen seurustellut suomalaisten miesten kanssa, eikä kukaan ole ollut mitään em.
Voi voi. Viekää tyttärenne takaisin ruotsiin.