Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen itkenyt melkein silmät päästäni...

Vierailija
16.07.2006 |

mulla ja mun poikakaverilla tuli tänään vuosi täyteen (meillä ei äidin kanssa kauhean läheiset välit, sen kunniaksi päätin esitellä poikaystäväni äidilleni

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sekava satu. Poikakaverisi on siis 4-vuotias? REPEEEE

Vierailija
2/95 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sai tietää vasta " isänsä" kuoltua, ettei olekaan oikeasti hänen poikansa.. äitinsä kertoi oikean isän nimen, joka asuu Hesassa ja jolla on perhe. Miehelläni on siis useita sisar puolia, joista ei tiedä mitään. Myöskään mieheni (äidin puoleisille) sisarille (puolia siis hekin) ei saanut asiasta kertoa, vaan heille vain sanottiin, ettei " isä" ehtinyt käydä tunnustamassa poikaansa kun oli muualla töissä. Täydestä meni! Itselläni halutti kyllä kertoa heillekin, kun äitinsä on niin siveää olevinaan..ällöttää!! Äitinsä tosin luulee, etten minäkään tiedä asian oikaa laitaa, oli kieltänyt miestäni kertomasta!! Asumme useiden satojen kilometrien päässä Hesasta, mutta mieheni on ollut töissä usein nuorempana siellä ja OLISI periaatteessa voinut rakastua siellä vaikka sisareensa. Eli ei mitenkään mahdotonta, kun ihmiset ovat noin sairaita ja valehtelevat ja salailevat asioita! En ikinä voisi tehdä omille lapsilleni samoin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä sattuu.

Vierailija
4/95 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa oppia iloitsemaan veljestään, kun tietää mitä menetti ja niin pois päin.

Vierailija
5/95 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki harvinaisempaa naisen (äidin) puolta...MUTTEI se nyt todiste sentään ole että tämä nyt välttämättä provo olisi..

Vierailija
6/95 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ajatteletko häntä vain veljenäsi? Hirveä tilanne!

Vierailija
7/95 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on tilanne?

Vierailija
8/95 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että mulla ollaan sitä vastaan mitää että ei tule etuutta kun on velipuoli. ja poika ystävän mies on siis tämä isä eli myös minun isä puoleni. ja minun poika ystävän nainen on äiti ei minun äiti

aika sekavaa myönnän mutta outoa.

Vierailija
9/95 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden juuri pitänyt olla sama henkilö?

Vierailija
10/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, teillä on poikaystävän kanssa sama äiti muttei isä? Ja äitisi vasta nyt kertoi, että hän on pojan (=poikaystäväsi) äiti?

Vierailija
11/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidillä oli suhdekestänyt poikaystäväni isään 3-vuotta ennen kun minun isäni kanssa he aloittivat suhteen -ap-

Vierailija
12/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis, teillä on poikaystävän kanssa sama äiti muttei isä? Ja äitisi vasta nyt kertoi, että hän on pojan (=poikaystäväsi) äiti?

anteeksi seka selostus, olen jätkyttynyt

Vierailija
13/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unohtanut hänet täysin?

Vierailija
14/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika ystävälläni ei ole miestä, mutta isä kuitenkin

-ap-

Vierailija
15/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on kertonut joskus aiemmin siitä suhteesta

Vierailija
16/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheaa jos tämä juttu on totta.

Vierailija
17/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äiti aloitti tarinan, muistatko silloin, kun kerroin, että olin rakastunut 4-vuotta sitten yhteen mieheen, josta en ole koskaan puhunut enenpää. Uskomatonta, mutta totta. Tämä poika oli äidin sekä poikaystäväni isän välinen poika. Eli toisin sanottuna olen seurustellut vuoden velipuoleni kanssa. Poikaystaväni mies on nähnyt minut monesti, mutta ei kait ole tietoinen asiasta, että meillä tälläinen yhteys.

Vierailija
18/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kauheaa jos tämä juttu on totta.

Olen ihan sekaisin.. miten päivässä ihminen voikaan muuttua onnellisesta maan alle lakaistuksi. -ap-

Vierailija
19/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mahdollista... pikkuveljelläni (joka oikeasti on serkkuni =0 ) on veli, joka ei tiedä, että hänellä on veli. Pojilla on ikäeroa 5 vuotta. Pikkuveljeni on jo siinä vaiheessa asunut meillä, kun äitinsä sai uuden lapsen, uuden miehen kanssa. Tälle uudelle lapselle, ei ole koskaan saanut kertoa, että äidillä on entisestäkin suhteesta lapsi.

Vierailija
20/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poikaystäväsi/veljesi tiedä kuka äitinsä on, muka?